Dat vind ik wel zo veilig jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Sheridana het volgende:
anders doe ik Spike Jonze erbij..
Dat je in een reeks documentaires zit, maakt je nog geen acteur hoor.quote:
ik kan geen Peter Lawrence vinden die geridderd is... Wie is de beste man?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ridley Scott
Sean Connery
Judi Dench
Ian McKellen
Alec Guiness
Peter Lawrence
Zoiets dan?
Deze zijn allemaal goed...nog eentje!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef ArtyShock het volgende:
Na lang nadenken:
Sean Connery
Judy Dench?
Ian Holm
Micheal Caine
Alec Guiness
Van vier ben ik redelijk zeker. Maar ik kom nog niet tot zes...
De rest wordt echt een wilde gok ben ik bang... Maar als ik m'n lijstje aanvul met die van InTrePidIvity dan zou ik Ian McKellen er bij kunnen plaatsen. Als McKellen is geridderd dan hè...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:25 schreef Sheridana het volgende:
Deze zijn allemaal goed...nog eentje!!
Ian McKellen is in 1990 geridderd jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De rest wordt echt een wilde gok ben ik bang... Maar als ik m'n lijstje aanvul met die van InTrePidIvity dan zou ik Ian McKellen er bij kunnen plaatsen. Als McKellen is geridderd dan hè...
Zo ja, dan had LotR nogal wat semi-royalties aan boord.
Verhip ja. Ik wist er eigenlijk nog wel meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef Sheridana het volgende:
Ian McKellen is in 1990 geridderd ja
ArtyShock +1
Het verbaast me dat niemand op Anthony Hopkins kwam...of Richard Attenborough..
google?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Undergod het volgende:
ik probeer na te gaan of ko van dijk geridderd is, iemand tips waar ik dat kan vinden?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk Peter O'Toole, uit Lawrence of Arabia
Zo hee... Tòch te makkelijk gemaakt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pieces of April?
De kalkoen maakte het voor mij persoonlijk wel gemakkelijk, jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo hee... Tòch te makkelijk gemaakt?
Geen rechter, het is een acteurquote:
Pff... M'n eerste ingeving is Charles... nogwat. Op die laatste foto is 'ie een stuk herkenbaarder trouwens. (Ook een stuk jongerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen rechter, het is een acteur.
[afbeelding]
Die rechter op de eerste foto is niet de rechter op die andere foto hoor...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef dolle_hond het volgende:
dustin hoffman?
ik weet,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die rechter op de eerste foto is niet de rechter op die andere foto hoor...![]()
Okee. Dat valt me mee van mezelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, Charles nogwat dus....
Scène uit Tootsie?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen rechter, het is een acteur.
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |