dat doet conflict zo evenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:50 schreef Conflict het volgende:
... en weer open ...
Op een plek om mij zelfvertrouwen een boost te geven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:52 schreef mazaru het volgende:
Waar zat je portemonnee dan?
Post zelf eens wat foto'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:52 schreef NJ het volgende:
Ik heb je foto's gezien. Volkomen terecht dat ze je weigerde.
Grolsch blondquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:53 schreef NJ het volgende:
Overigens is het 'Het lef' en niet 'De lef'. Voor iemand die zo overredend over kan komen, is het vreemd dat er zulke grammaticafouten tussen je verhaal staan.
Geen wonder dat die jongen van streek raakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Op een plek om mij zelfvertrouwen een boost te geven.
DUH
Links van mijn profielknopje staat nóg een icoontje. Klik er eens op, zou ik zeggen.quote:
Hij kon hem nog niet zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen wonder dat die jongen van streek raakt.![]()
Die had ik al gezien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Links van mijn profielknopje staat nóg een icoontje. Klik er eens op, zou ik zeggen..
En wat de neuk is een 'lutser'?
Dat heb ik ook en dat krijg jij niet te zien. En dat geldt ook voor de manager van elke McDonalds waar ik binnenkom.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Die had ik al gezien.
Maar je moest strippend foto materiaal hebben.
En als we nou eerst samen een keer wat gaan drinken dan ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook en dat krijg jij niet te zien. En dat geldt ook voor de manager van elke McDonalds waar ik binnenkom.
Dat lijkt me een puik plan. Ik hou wel van buiten drinken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:00 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
En als we nou eerst samen een keer wat gaan drinken dan ?![]()
Het had zo mooi kunnen zijn vlegel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan. Ik hou wel van buiten drinken.
We spreken af op het treinspoor tussen Rotterdam en Utrecht, ter hoogte van Gouda. Laten we zeggen om 20.13 nét voor de goederentrein vanuit de haven komt. Ik ben misschien wat later (werk..), maar blijf vooral op het spoor staan wachten op me. Je zult er niet lang staan.
.
Ik weet me nou eenmaal top te kleden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:10 schreef Jett het volgende:
omg
wel geil een zwembroek met krokodil laarzen
Bij te land ,te zee en in de lucht werden die snelheden dikwijls gehaald hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:15 schreef broer het volgende:
Honderveertig op de fiets. Ik zou er ook mijn zwembroek bij aantrekken.
En daarom dus altijd in zwembroek.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:18 schreef Bendeleider het volgende:
Bij te land ,te zee en in de lucht werden die snelheden dikwijls gehaald hoor.![]()
En de krokodil boots om de schoonheidsprijs van de sjuuri te winnenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:19 schreef broer het volgende:
[..]
En daarom dus altijd in zwembroek.
Ik geloof heus wel dat je daar over hebt nagedacht.
HIj reed met een paar gasten in zijn auto.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:21 schreef Euforie het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van een paar zinnen?
Heb het verkortquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:23 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik wil het je wel eens zoetsappig in je oor fluisteren![]()
Ohja, apart.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
HIj reed met een paar gasten in zijn auto.
Het lampje (benzine) ging branden en ging dus tanken.
Daarna kregen ze honger en besloten een McDonald's te bezoeken.
Aangekomen op het terrein (scheurend, en cirkelend) een parkeerplek kunnen vinden.
Ze komen binnen (in een oranje 'ordinaire' zwembroek) en bestelden wat te eten.
Daarna zocht de bedrijfsleider (mcdonald's) met hun ruzie.
Finito
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:26 schreef Bendeleider het volgende:
Het was verdomme een paarse zwemslip.
Als je het vertaald dan wel de sappige details in orde hebben.
Hij kan verdomme binnen 0,15 sec op mijn enkels hangen.quote:
Waarom zou je dat willen in 0,15 sec.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hij kan verdomme binnen 0,15 sec op mijn enkels hangen.
En het is een fluoriserend paarse zwemslip met zwarte lijnen.
De vraag is waarom jij dat zou willen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:29 schreef Euforie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen in 0,15 sec.?
Waarom kom je het melden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:30 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
De vraag is waarom jij dat zou willen.
Oei !quote:
Ik ben te lui om te stalken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:34 schreef Euforie het volgende:
Help.
Niet echt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:32 schreef clearscreen het volgende:
Zoiets dus?
[[url=http://img212.imageshack.us/img212/619/zoiets5xb.th.png]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:32 schreef clearscreen het volgende:
Zoiets dus?
[[url=http://img212.imageshack.us/img212/619/zoiets5xb.th.png]afbeelding][/url]
iemand heeft het hek opengelatenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:59 schreef Koenz0r het volgende:
Ahh Bendeleider is weer geunbanned, hoe liev
Druiloorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:57 schreef Bendeleider het volgende:
Welja het hek open gelaten ?
Ik ben ontvangen met open armen en een rode loper.
Stel sufferds.
Het overkomt mij gewoon.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Waar de neuk haal je de inspiratie vandaan om dit verhaal te schrijven
Lachen.
Volgende keer maar met iets anders komenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:20 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het overkomt mij gewoon.
Dit maak ik dus allemaal mee.![]()
Waarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:24 schreef Varr het volgende:
Daar komt havoc!
je moet collums gaan schrijvenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:47 schreef Bendeleider het volgende:
De terug tocht huiswaerts nam al ruimschoots een half uur in beslag.
Langzamerhand begonnen wij twee kruisridders en ook ons stalen ros honger te krijgen.
Het oranje lampje op mijn display knipperde en onze magen knorden uit ontevredenheid.
Het samen knijpen en knorren van mijn maag was niet door een gesmolten bruine broeder die er met spoed uit wou.
In tegendeel! Mijn maag zocht naar krachtvoer om zijn honger te stillen!
Wij namen de afrit alwaar we eerst ons stalen ros wat voer gaven.
Zijn maaltijd ,een goeie 60 liter unleaded 95, was geen goedkope bedoeling.
De vraag aan die laffe pompbediende achter het glas of er kaviaar door de benzine zat werd lomp beantwoord met : Hé ?.
Ook liet deze jongen zich voor de domme toen ik hem uitlegde dat '' wat zegt u meneer'' klantvriendelijker was.
Dit terzijde latende gingen wij (2 kruisridders) wederom het strekkende asfalt op naar een goede vreetschuur waar wij al boerend en drinkend onze magen konden behagen.
Al gauw zagen wij een gouden M aan de horizon verschijnen.
Mijn voet werd zwaarder en ik nam met 140 de afrit.
Piepende banden en wild gebarende duitsers bij een camper weerhielden mij er niet van om een handrem bocht de parkeerplaats te ''enteren''.
De vreugde stemming zat erin maar ik kon niet de ideale parkeerplaats vinden.
Dus wat ''donuts'' en wilde slip partijen volgde.
Eenmaal mijn stalen ros geparkeerd te hebben keurig binnen de vakken stapte ik uit.
Mijn krokodil leren schoenen knarsten op het asfalt.
De blikjes Energie drank en bier rolden uit de auto.
Mensen keken ons boos en nee schuddend aan.
Ik zwaaide de deuren van deze heemelsche vreet toko open.
Alwaar gapende blikken ons aankeken.
We stapten stoer op de kassa af.
De bestelling lag na uren repeteren al op het puntje van mijn tong.
Toen verscheen er van achter de balie ''de manager''.
Een puber met koptelefoon op in een heel lelijk outfit.
Hij gebaarde wild en durfde het volgende te zeggen ; Heren het is niet de bedoeling dat jullie in alleen een zwembroek hier binnen komen''.
Ik sloeg hard op de balie.
En sprak met vuur in mijn ogen ; Luister knul. Wij hebben honger en die gaan jullie stillen.
En ten tweede dit zijn hyper moderne strakke zwemslippen en geen ordinare zwembroeken.
De knul stamelde liep rood aan en zorgde dat wijn direct werden geholpen...
Het lef om iemand te weigeren bij de Mc donalds.
Belachelijk toch ?![]()
Hij is gewoon een stuk tactischer dan jijquote:
Wrijf het er maar weer inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:31 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hij is gewoon een stuk tactischer dan jij![]()
Pas als yvonne me dat vraagt.quote:
Wel laat voor dönner hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:35 schreef cerror het volgende:
Ik ben net geweigerd bij de döner.
Pffff, hij was gewoon een kloteturk.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:35 schreef cerror het volgende:
Ik ben net geweigerd bij de döner.
Pffff, hij was gewoon een kloteturk.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:40 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
![]()
Zal ik de locatie van deze mc prijsgeven ?
Hengeloquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:40 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
![]()
Zal ik de locatie van deze mc prijsgeven ?
Ideetje voor een meet met hyper moderne strakke zwemslippenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:44 schreef Bendeleider het volgende:
Holten.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:47 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ideetje voor een meet met hyper moderne strakke zwemslippen?
Geniaal !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:47 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ideetje voor een meet met hyper moderne strakke zwemslippen?
Hoi star_gazer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:49 schreef star_gazer het volgende:
Hoi bendeleider
Hadden ze geen mcdrive
Ik ruik een lemming.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:53 schreef SolidArt het volgende:
Jij was toch die pauper met blikjes redbull en bier in je auto...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hoi star_gazer.
Mcdrive is dus echt voor paupers die hun auto niet schoon willen houden.
Ik spring af en toe in een bad of zwembad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Was jezelf dan ook een keer bendelijer
En ruik je nog steeds lemming, na al dat chloor!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik spring af en toe in een bad of zwembad.
Daarom 24/7 een zwemslip aan.
Soms wel soms niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ruik je nog steeds lemming, na al dat chloor!
noe dan kanne oe wel zegge joahquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:04 schreef djenneke het volgende:
ge maokt wa meuj
Met mosterd, zoetzuur en BBQquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:50 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Geniaal !
Dat is zeker een pré.
En dan allemaal kip 20.![]()
Denk het ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Neu, das iets vahn Drens of Grunings.
Ik denk datn mengelmoesie is
Reageer eens normaal man.quote:
Het publiek groeit , net als de kritiek en jaloezie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:55 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik voel het als, dat ik de enige ben die jouw grappen wel kan waarderen.
Luie swans !quote:
Doar zég je me wá ejquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:57 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het publiek groeit , net als de kritiek en jaloezie.
Denk dat ik pas echt gewaardeerd word als ik 100 jaar dood ben.
Net als alle andere grootmeesters !
Zoals die Gogh.
welkom op FOK!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:26 schreef intoxicated het volgende:
Wat een enerverend leven moet jij wel niet hebben zeg![]()
Tis natuurlijk een lulverhaal maar je kunt wél schrijven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:47 schreef Bendeleider het volgende:
Pure poëzie
ja, meer meer meerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef Abigail het volgende:
[..]
Tis natuurlijk een lulverhaal maar je kunt wél schrijven.
Bendeleider voor columnist?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef Abigail het volgende:
[..]
Tis natuurlijk een lulverhaal maar je kunt wél schrijven.
Eindelijk erkenning.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:51 schreef Rekkie het volgende:
Poll: Moet bendeleider columnist worden?Ja zeker Nee hij zuigt! Geen idee, is hij goed?
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
zwemslip?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning.
Het is helaas geen lulverhaal.
Het is met veel franje en klanje verteld dat wel.
Maar ik ben dus daadwerkelijk de MC binnengestapt in enkel boots en zwemslip.![]()
Jah.quote:
een flubberende zwembroek ruled.. alleen dan moet je niet zo'n ordinair onorgineel ding hebben met bloemetjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jah.
Non elitair stuk vreten.
Geen ordinare flubberende zwembroek zoals elk puberend stuk uitschot.
Lekker een strakke zwemslip omdat je trots bent op je lekkere billetjes en top pik.
Dagelijks.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:13 schreef B4CO het volgende:
Wekelijkse colum!!!!
Ik heb geen reden nodig om te bieren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:27 schreef jojarno het volgende:
naja, wel een goed excuus om lekker door te zuipe
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:43 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb geen reden nodig om te bieren.
Gewoon 24/7 een lolbroek zijn.![]()
Mijn tijd is dan ook nog niet om.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:42 schreef Hathor het volgende:
Kruisridders zijn geen van allen aan een goed eind gekomen, dus zo slecht hebben jullie het er nog niet van af gebracht. Jullie zijn geweigerd bij de mac, de andere liggen begraven in de woestijn.![]()
Zegt de kutuser.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:04 schreef richie29 het volgende:
Goh zit er toevallig 3 maanden tussen de laatste post in dit topic en de rotschop van gisteren?
En dan zo'n kansloos topic ook nog![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |