Ik spring af en toe in een bad of zwembad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Was jezelf dan ook een keer bendelijer
En ruik je nog steeds lemming, na al dat chloor!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik spring af en toe in een bad of zwembad.
Daarom 24/7 een zwemslip aan.
Soms wel soms niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ruik je nog steeds lemming, na al dat chloor!
noe dan kanne oe wel zegge joahquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:04 schreef djenneke het volgende:
ge maokt wa meuj
Met mosterd, zoetzuur en BBQquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:50 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Geniaal !
Dat is zeker een pré.
En dan allemaal kip 20.![]()
Denk het ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Neu, das iets vahn Drens of Grunings.
Ik denk datn mengelmoesie is
Reageer eens normaal man.quote:
Het publiek groeit , net als de kritiek en jaloezie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:55 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik voel het als, dat ik de enige ben die jouw grappen wel kan waarderen.
Luie swans !quote:
Doar zég je me wá ejquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:57 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het publiek groeit , net als de kritiek en jaloezie.
Denk dat ik pas echt gewaardeerd word als ik 100 jaar dood ben.
Net als alle andere grootmeesters !
Zoals die Gogh.
welkom op FOK!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:26 schreef intoxicated het volgende:
Wat een enerverend leven moet jij wel niet hebben zeg![]()
Tis natuurlijk een lulverhaal maar je kunt wél schrijven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:47 schreef Bendeleider het volgende:
Pure poëzie
ja, meer meer meerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef Abigail het volgende:
[..]
Tis natuurlijk een lulverhaal maar je kunt wél schrijven.
Bendeleider voor columnist?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef Abigail het volgende:
[..]
Tis natuurlijk een lulverhaal maar je kunt wél schrijven.
Eindelijk erkenning.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:51 schreef Rekkie het volgende:
Poll: Moet bendeleider columnist worden?Ja zeker Nee hij zuigt! Geen idee, is hij goed?
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
zwemslip?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning.
Het is helaas geen lulverhaal.
Het is met veel franje en klanje verteld dat wel.
Maar ik ben dus daadwerkelijk de MC binnengestapt in enkel boots en zwemslip.![]()
Jah.quote:
een flubberende zwembroek ruled.. alleen dan moet je niet zo'n ordinair onorgineel ding hebben met bloemetjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jah.
Non elitair stuk vreten.
Geen ordinare flubberende zwembroek zoals elk puberend stuk uitschot.
Lekker een strakke zwemslip omdat je trots bent op je lekkere billetjes en top pik.
Dagelijks.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:13 schreef B4CO het volgende:
Wekelijkse colum!!!!
Ik heb geen reden nodig om te bieren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:27 schreef jojarno het volgende:
naja, wel een goed excuus om lekker door te zuipe
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:43 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb geen reden nodig om te bieren.
Gewoon 24/7 een lolbroek zijn.![]()
Mijn tijd is dan ook nog niet om.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:42 schreef Hathor het volgende:
Kruisridders zijn geen van allen aan een goed eind gekomen, dus zo slecht hebben jullie het er nog niet van af gebracht. Jullie zijn geweigerd bij de mac, de andere liggen begraven in de woestijn.![]()
Zegt de kutuser.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:04 schreef richie29 het volgende:
Goh zit er toevallig 3 maanden tussen de laatste post in dit topic en de rotschop van gisteren?
En dan zo'n kansloos topic ook nog![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |