En gewoon volle bak motoren en Porsches voorbij raggen op de Nurburgring.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:13 schreef Fugie het volgende:
ik vond het wel grappig in dat transit filmpje dat je zon transit zag racen met een mini
Die opmerking dan over die dude in het Porsche:quote:Op maandag 11 juli 2005 20:16 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
En gewoon volle bak motoren en Porsches voorbij raggen op de Nurburgring.
Volgens mij ben ik verliefd op die Sabine![]()
Ik denk niet dat ze Jeremy zes maanden uit auto's kunnen houden, aan de andere kant kan hij natuurlijk het openbaar vervoer nemen in de races volgend seizoenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:20 schreef Rio het volgende:
Zou zij dat nu echt van JC gaan overnemen volgend seizoen?
Van mij mogen ze JC wel inruilen voor Tiff Needellquote:
Laat Tiff maar lekker fifth gear blijven doen, doet ie prima (maar bedenk: fifth gear haalt het bij lange na niet bij Top Gear)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:04 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Van mij mogen ze JC wel inruilen voor Tiff Needell
By a GIRL in a Transit.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:23 schreef MewBie het volgende:
[..]
Die opmerking dan over die dude in het Porsche:
There was this dude in his Porsche: "Look me in driving in a Porsce" and a second later he got over taken by a Ford Transit
![]()
ofzoiets, was iig een coole opmerking
Top Gear voor het amusement, Fifth Gear voor het testen van 'n beetje normale auto'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Laat Tiff maar lekker fifth gear blijven doen, doet ie prima (maar bedenk: fifth gear haalt het bij lange na niet bij Top Gear)
Ik vind een Panda best een normale wagen, alleen de manier van testen is wat vreemdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:02 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Top Gear voor het amusement, Fifth Gear voor het testen van 'n beetje normale auto's
't is wel een normale wagen jah, maar een vergelijkend warenonderzoek om t zo te zeggen, daar doen ze niet echt aan.. van mij zou het iets minder exclusief mogen zijn, dat bedoel ik 'n beetje .. maja, je mot wat te zeiken hebben hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind een Panda best een normale wagen, alleen de manier van testen is wat vreemd![]()
Ach ja, een Transit heeft een voorbank voor drie he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:06 schreef winterapfel het volgende:
[..]
.....
![]()
allebei een stukje dan maar
Was dat al omgerekend?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef heijx het volgende:
Ik viel er pas in bij de Panda en de marathonloper (Die liep ff in zijn eentje, zonder hazen, met verkeer om zich heen, een marathon in 2:33)
26 mile en nog wat yards (stuk of 200 of zo?) .. lijkt me redelijk een hele marathonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Was dat al omgerekend?
Het was namelijk geen hele marathon he?
In het nieuwe seizoen wanneer Fifth Gear ook een uur gaat duren wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Laat Tiff maar lekker fifth gear blijven doen, doet ie prima (maar bedenk: fifth gear haalt het bij lange na niet bij Top Gear)
# Three hot convertibles - the Audi TT, Nissan 350Z and Chrysler Crossfire - head to Icelandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:08 schreef Setambre het volgende:
Weet iemand wat er volgende week wordt besproken ?
quote:Well done! The correct answer was Audi TT
Your score: 90 / 100
Well Done! But you need to get out more...
je moet je schamen als je meer dan 2 plaatjes moet omdraaien. too easyquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:48 schreef heijx het volgende:
Naast Carbage hebben ze op de site ook Wot car?![]()
slecht zeg,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:09 schreef Rio het volgende:
En nee, dat heeft de BBC niet.
Same here, ik vind ,t een waanzinnig gaaf programma, mede door de 3 heren.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geweldig programma
Hopelijk ga ik het minder vaak vergeten te kijken
Echt ziek om te zien hoeveel auto's je herkent in één of twee vakjes...quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:48 schreef heijx het volgende:
Naast Carbage hebben ze op de site ook Wot car?![]()
Well done! The correct answer was Mitsubishi Evo VIII
Your score: 85 / 100
Well Done! But you need to get out more...
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Over dat G-pack gebeuren van die ene auto: I don't know what is does but I want it!......because I have the mental capacity of a six year old.
quote:Elke DINSDAG de herhaling om 20.00 uur op BBC 2
Op de site is niet te vinden waar de opnames zijn, das wel jammer.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:00 schreef Rio het volgende:
Ja, viel mij ook op ja. Ik zag vorige week ook een groot vliegtuig staan. Ben benieuwd waar de opnames zijn. Is dus geen lullig afgekeurd prive-vliegveldje.
Ik neem dat het militair terrein is, aangezien ze in de shows ook veel samenwerken met het leger.
Inderdaad in Dunsfold Park , een voormalige vliegbasis van het Canadese leger uit wereldoorlog IIquote:Op maandag 18 juli 2005 15:29 schreef KGBBeria het volgende:
Top Gear wordt gefilmd op het vliegveld van Dunsfold, in de buurt van Gatwick
Ik heb die Transit een paar jaar terug op Zandvoort gezien, wa't een geluid en wát een snelheid heeft dat ding, je ziet over het hele circuit dat dakje voorbij scheuren erg grappig...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:13 schreef Fugie het volgende:
ik vond het wel grappig in dat transit filmpje dat je zon transit zag racen met een mini
blijkt te kloppenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik zat na het bekijken van het kaartje me af te vragen hoe de track loopt die ze altijd rijden. Heb ff wat getekend:
[afbeelding]
dit lijkt me te kloppen, maar heb het ff uit mijn hoofd gedaan, zonder de beelden erbij te pakken. Klopt dit volgens jullie?
Behoorlijk accuraat denk ik ja, alleen die tirewall, moet die niet direct na de bocht na het lange stuk? En niet pas aan het einde van het tweede stuk?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik zat na het bekijken van het kaartje me af te vragen hoe de track loopt die ze altijd rijden. Heb ff wat getekend:
[afbeelding]
dit lijkt me te kloppen, maar heb het ff uit mijn hoofd gedaan, zonder de beelden erbij te pakken. Klopt dit volgens jullie?
Nee, volgens mij niet, want ze komen 2x langs de bandenstapel, 1x in het begin na de 1e bocht en 1x vol gasquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Behoorlijk accuraat denk ik ja, alleen die tirewall, moet die niet direct na de bocht na het lange stuk? En niet pas aan het einde van het tweede stuk?
Voor iemand die anderen voor te lui om de openingspost te lezen uitmaakt heb je anders verdomd weinig energie over om even de website na te lezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:33 schreef Setambre het volgende:
Iemand nog een update wat we volgende week kunnen verwachten ?
Net de site doorgelezen. Geef maar aan waar het staat, want ik kan het niet vinden...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:00 schreef heijx het volgende:
[..]
Voor iemand die anderen voor te lui om de openingspost te lezen uitmaakt heb je anders verdomd weinig energie over om even de website na te lezen.![]()
Jeremy gives his verdict on the BMW M5, while Richard and James try their hand at Russian roulette road testing. Meanwhile, the Megane Renaultsport 225, Vauxhall Astra VXR and Golf GTi fight it out to be crowned king of the hot hatches.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:59 schreef Setambre het volgende:
[..]
Net de site doorgelezen. Geef maar aan waar het staat, want ik kan het niet vinden...![]()
Bedankt weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jeremy gives his verdict on the BMW M5, while Richard and James try their hand at Russian roulette road testing. Meanwhile, the Megane Renaultsport 225, Vauxhall Astra VXR and Golf GTi fight it out to be crowned king of the hot hatches.
http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/
M5 wordt echtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:23 schreef The_S het volgende:
Jeremy gives his verdict on the BMW M5, while Richard and James try their hand at Russian roulette road testing. Meanwhile, the Megane Renaultsport 225, Vauxhall Astra VXR and Golf GTi fight it out to be crowned king of the hot hatches.
bron: www.topgear.com
edit: argh argh net te laat
Heb er vorige week nog een zien rijden.quote:
Hier in de buurt helaas alleen een zwarte M3, maar ook niet mis hoor, vier uitlatenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Setambre het volgende:
[..]
Heb er vorige week nog een zien rijden.
Te sexy![]()
RTL5quote:Op zondag 24 juli 2005 20:19 schreef ook_gek het volgende:
op welke zender is 5th fear altijd dan?
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Heb BBC2 toevallig al opstaan, is Jeremy Clarkson in zo'n top of the pops programma.
"Thanks for having me here but now I've got to go because Top Gear starts in 20 minutes and it's 40 miles away from here. But I've got this BMW M5 which does 205 mph so goodbye!".
Hehehehequote:Op zondag 24 juli 2005 20:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Heb BBC2 toevallig al opstaan, is Jeremy Clarkson in zo'n top of the pops programma.
"Thanks for having me here but now I've got to go because Top Gear starts in 20 minutes and it's 40 miles away from here. But I've got this BMW M5 which does 205 mph so goodbye!".
http://www.scooterbob.nl/quote:Op zondag 24 juli 2005 21:18 schreef Googolplexian het volgende:
www.rentabob.nl
hehe ... handig als je sikker bent en met de auto
En dan gaan ze je autokeus afzeikenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:18 schreef Googolplexian het volgende:
www.rentabob.nl
hehe ... handig als je sikker bent en met de auto
en keihard slalommen, remmen en optrekkenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan gaan ze je autokeus afzeiken
Dat is meestal een herhaling van een oudere afleveringquote:Op zondag 24 juli 2005 22:04 schreef Cosworth het volgende:
Volgens TVgids.nl komt het over een half uur op BBC World opnieuw?
Zag er vanmiddag nog 1 staan...leek wel op M5 maar zag het te laat.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, snel is-ie wel. Het schijnt trouwens dat de wegenwacht tegenwoordig vaak starthulp moet verlenen aan spiksplinternieuwe BMW's omdat de eigenaar het computersysteem heeft zitten uitvogelen op de oprit en daarmee de accu heeft leeggtrokken.
dat zijn oude afleveringenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:04 schreef Cosworth het volgende:
Volgens TVgids.nl komt het over een half uur op BBC World opnieuw?
Als dat knopje het verschl tussen 'make' of break' vormt hadden ze het wel een prominentere positie of iets meer cachet mee mogen geven ipv zo'n zielig zwart ding met een M erop.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:23 schreef kreischer2000 het volgende:
Sow die M5 werd me ff goed afgemaakt, totdat Jeremy de prachtige M knop vond!!!
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Weten jullie trouwens dat je mee kan rijden in een nieuwe M5 op de Nordschleife (oude circuit Nürburgring) ?
Raceronde van 21 km voor slechts Euro 175,- ! (max. 3 personen)
Kijk maar eens op www.nuerburgring.de ..... zoeken op Ringtaxi
mja wat zegt dat over die m5?quote:
Als iemand de Veyron mag doen dan mag Top Gear het wel. En anders gaat Jeremy wel met Volkswagen stickers onder z'n schoen zitten en plots ALLE VW's de hemel in prijzenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:48 schreef ninja-mod het volgende:
Het M5 item was wel lekker dubbel ; eerst helemaal de grond intrappen en dan alsnog goed eindigen
Bmw zal inderdaad niet happy zijn met het gebash
Ben nu al benieuwd wat ze volgende week gaan doen.
Zouden ze ooit de veyron mogen doen ? ( dan word ik echt gek ... )
Tuurlijk krijgen ze die Veyron, is het niet van VW zelf, danwel van een rijke Engelsman die zo'n ding gekocht heeft.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:50 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Als iemand de Veyron mag doen dan mag Top Gear het wel. En anders gaat Jeremy wel met Volkswagen stickers onder z'n schoen zitten en plots ALLE VW's de hemel in prijzen
toch denk ik dat dat ding te lomp en te zwaar is om de supersportwagen naar een hoger plan te tillen, het enige interessante aan dat ding is het vermogen en het naamplaatje.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:00 schreef Kamphuys het volgende:
Misschien dat Jaykay er 1 gaat kopen.
'We rang Avid, didn't have one either. So I rang JayJay, who happens to own one. Can I borrow yours? Sure!! If I can borrow your daughter, cause it amounts to the same thing'
Dat gezeur over die spermabank gisteren, ook zo mooi. 'If you're young and have no idea what we're talking about, ask your parents to explain'![]()
Interessant genoeg voor een mooi filmpje dacht ik zoquote:Op maandag 25 juli 2005 18:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
toch denk ik dat dat ding te lomp en te zwaar is om de supersportwagen naar een hoger plan te tillen, het enige interessante aan dat ding is het vermogen en het naamplaatje.
het blijft natuurlijk een unieke auto dat wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:05 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Interessant genoeg voor een mooi filmpje dacht ik zo
En Top Gear kennende gaan ze echt wel een locatie fixen om idd 400 te knallen met dat ding
het is nog maar de vraag of ze dat gaan halen. Ik heb nu 2 filmpjes gezien van die wagen 1 waar ze redelijk aan het planken waren. En 1 waar ze los gingen. Maar ze werden wel mooi zoek gereden door een Ferrari Enzo Je ziet die bak lekker snel raggen en opeens schiet daar met een perfecte uitrem actie een Enzo voor bij. En die wist toch aardig uit te lopen.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:05 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Interessant genoeg voor een mooi filmpje dacht ik zo
En Top Gear kennende gaan ze echt wel een locatie fixen om idd 400 te knallen met dat ding
a) Er zijn meer dan genoeg superspeedways die gewoon een ovaal zijn met opstaande bochten, dat geldt dus als een oneindig lang recht stuk omdat die bochten doordat ze opstaan dankzij de middelpuntzoekende kracht geen extra tractie van de banden eisen.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het blijft natuurlijk een unieke auto dat wel.
400 rijden lukt ook Topgear niet denk ik.
a) Ik zou niet weten waar ze zo'n testbaan hebben met zo'n lang recht stuk.
b) Waarschijnlijk staat de eigenaar/importeur dergelijke risico's niet goed
c) waar haal je een coureur vandaan die dit durft? (McLaren heeft Andy nog wat)
Maar de 400 halen wordt wel een uitdaging inderdaad![]()
ik weet niet of alle afleveringen te krijgen zijn, maar ik weet wel dat er een compilatie dvd van seizoen 1&2 is en een dvd van seizoen 3 t/m5quote:Op maandag 25 juli 2005 18:17 schreef _GdR_ het volgende:
zijn de (lees: alle) topgear afleveringen btw op DVD verkrijgbaar?
Dat gehannes met die brommertjes, dat bij beide heren op een gegeven moment echt dingen er af begonnen te pleuren.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:27 schreef Cosworth het volgende:
Ik vind dit een beetje een kut-item.
Of ligt dat aan mij?
misschien mogen ze die van Beckham lenenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:48 schreef ninja-mod het volgende:
Het M5 item was wel lekker dubbel ; eerst helemaal de grond intrappen en dan alsnog goed eindigen
Bmw zal inderdaad niet happy zijn met het gebash
Ben nu al benieuwd wat ze volgende week gaan doen.
Zouden ze ooit de veyron mogen doen ? ( dan word ik echt gek ... )
quote:In this week's show the fastest four-door saloon in the world, Bentley's fabulous Flying Spur, is put through its paces, while the boys pit a BMW 5-Series diesel against its petrol counterpart. Meanwhile, Davina McCall is this week's 'Star in a Reasonably Priced Car'
Mail me ffquote:Op maandag 25 juli 2005 16:09 schreef Jimmeh het volgende:
Heeft iemand misschien wat webruimte over ervoor?
Als ze als BMW 5 serie diesel de almachtige 535d met biturbo nemen dan wordt het nog héél leukquote:
Wat een lelijk ding zegquote:Op maandag 25 juli 2005 23:31 schreef ninja-mod het volgende:
Voor dat ze met de veyron gaan stoeien moeten ze eerst de 400 grens maar eens kraken met
Dit leuke speeltje![]()
![]()
![]()
"You can vote till tuesday afternoon, except if you want to vote for Meatloaf, in that case it's allready wednesday".quote:Op zondag 31 juli 2005 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
"But if good music isn't your thing, there's still Meatloaf... You can still vote for him, but we'll come round and cut off your electricity"
Webber in de Liana was ECHT WEL lache om te zienquote:Op zondag 31 juli 2005 21:30 schreef Klonk het volgende:
wat een kut gedeelte is dat toch met die vip in die kut liana
Aye, prachtige afleveringquote:Op zondag 31 juli 2005 21:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Webber in de Liana was ECHT WEL lache om te zien
Idem. Heb in een breuk gelegen van deze aflevering.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:12 schreef zijle het volgende:
Geweldige aflevering, vooral die offroad dingen
Vrijwel ieder F1-team heeft zijn basis rondom Londen zitten, dus dan is Birmingham niet zo ver weg en ik meen dat vorige week de GP van Silverstone was en TopGear misschien wel wat geritseld heeft met Frank Williams toen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Was dat Webber ??? Wanneer nemen ze die studioprogramma's dan wel op ?
Trouwens, die Quads, dan is Jeremy als bijna gepensioneerde verbaasd dat zijn rug het begeeft ...
Dinsdag 20:00 uur BBC 2 (Nederlandse tijd)quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij is de her vanaaf om 20.00 uur, check ff de eerste post in dit topic.
En de kabelquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
Beetje jammer die die shitengelsen nog steeds niet op de schotel zitten![]()
Nou krijg ik over een jaar nog eens te zien wat er allemaal speelt op autogebied
Ik woon in een polder waar ze niet eens riool hebbenquote:
En Jeremy kon het niet goed waarderen dat Webber iets meer inzicht in tijden had dan hij..quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef -Jean- het volgende:
was weer humor![]()
haha ook Mark Webber met zn shirt wat hij kreeg: I am the STIG![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dinsdag 20:00 uur BBC 2 (Nederlandse tijd)
Lang leve Ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15687&item=8323470021&rd=1quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:20 schreef zijle het volgende:
[afbeelding]
Gratis bij een abonnement op TopGear magazine, maar UK onlyI want one
![]()
maar geen sillhouet op de rug van de t-shirt....quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Lang leve Ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15687&item=8323470021&rd=1
of gewoon even langs de lokale T-shirt drukker wandelen
Ik vond die aflevering vorige maand met de moeders ook heel sterk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef -Jean- het volgende:
was weer humor![]()
haha ook Mark Webber met zn shirt wat hij kreeg: I am the STIG![]()
Wat een gelul, alle engelsen zitten free to air op sat. Je moet gewoon de andere astra sat nemen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
Beetje jammer die die shitengelsen nog steeds niet op de schotel zitten![]()
Nou krijg ik over een jaar nog eens te zien wat er allemaal speelt op autogebied
Ze hadden gewoon een standaard skyline. Dus voor 280 PK lopen ze niet enorm warm.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:27 schreef supra_man het volgende:
Wat zeiden ze in die reportage over de Skyline? Ik heb ff gemist.
Enlighten me.
FFSquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Is dat stukje van 'Hello Dutchies' nog ergens online ?
280 AWHP vind ik wel puik. Enfin, hoe luidde hun eindoordeel over V-spec I?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon een standaard skyline. Dus voor 280 PK lopen ze niet enorm warm.
Ik lach me helemaal scheef als al die Britten op Meatlove hebben gestemd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Zondag eindelijk de uitslag van de best driving song
Op deze site kan je alle afleveringen van TG downloaden en ook die van fifth gear!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik woon in een polder waar ze niet eens riool hebbenlaat staan Kabel.
Ben al lang blij dat ik adsl heb
Sorry, but all Top Gear downloads are offline.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:25 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Op deze site kan je alle afleveringen van TG downloaden en ook die van fifth gear!
www.finalgear.com
Bij mij zijn het er van de augustusversie 322, maar die was dan ook wel fackin 9,60.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:35 schreef Chokeme het volgende:
Net bij de lokale benzinepomp een topgear magazine gekocht, nog niet veel in gelezen maar zeker een aanrader![]()
¤ 5.95 voor 242 bladzijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |