Echt ziek om te zien hoeveel auto's je herkent in één of twee vakjes...quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:48 schreef heijx het volgende:
Naast Carbage hebben ze op de site ook Wot car?![]()
Well done! The correct answer was Mitsubishi Evo VIII
Your score: 85 / 100
Well Done! But you need to get out more...
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Over dat G-pack gebeuren van die ene auto: I don't know what is does but I want it!......because I have the mental capacity of a six year old.
quote:Elke DINSDAG de herhaling om 20.00 uur op BBC 2
Op de site is niet te vinden waar de opnames zijn, das wel jammer.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:00 schreef Rio het volgende:
Ja, viel mij ook op ja. Ik zag vorige week ook een groot vliegtuig staan. Ben benieuwd waar de opnames zijn. Is dus geen lullig afgekeurd prive-vliegveldje.
Ik neem dat het militair terrein is, aangezien ze in de shows ook veel samenwerken met het leger.
Inderdaad in Dunsfold Park , een voormalige vliegbasis van het Canadese leger uit wereldoorlog IIquote:Op maandag 18 juli 2005 15:29 schreef KGBBeria het volgende:
Top Gear wordt gefilmd op het vliegveld van Dunsfold, in de buurt van Gatwick
Ik heb die Transit een paar jaar terug op Zandvoort gezien, wa't een geluid en wát een snelheid heeft dat ding, je ziet over het hele circuit dat dakje voorbij scheuren erg grappig...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:13 schreef Fugie het volgende:
ik vond het wel grappig in dat transit filmpje dat je zon transit zag racen met een mini
blijkt te kloppenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik zat na het bekijken van het kaartje me af te vragen hoe de track loopt die ze altijd rijden. Heb ff wat getekend:
[afbeelding]
dit lijkt me te kloppen, maar heb het ff uit mijn hoofd gedaan, zonder de beelden erbij te pakken. Klopt dit volgens jullie?
Behoorlijk accuraat denk ik ja, alleen die tirewall, moet die niet direct na de bocht na het lange stuk? En niet pas aan het einde van het tweede stuk?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik zat na het bekijken van het kaartje me af te vragen hoe de track loopt die ze altijd rijden. Heb ff wat getekend:
[afbeelding]
dit lijkt me te kloppen, maar heb het ff uit mijn hoofd gedaan, zonder de beelden erbij te pakken. Klopt dit volgens jullie?
Nee, volgens mij niet, want ze komen 2x langs de bandenstapel, 1x in het begin na de 1e bocht en 1x vol gasquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Behoorlijk accuraat denk ik ja, alleen die tirewall, moet die niet direct na de bocht na het lange stuk? En niet pas aan het einde van het tweede stuk?
Voor iemand die anderen voor te lui om de openingspost te lezen uitmaakt heb je anders verdomd weinig energie over om even de website na te lezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:33 schreef Setambre het volgende:
Iemand nog een update wat we volgende week kunnen verwachten ?
Net de site doorgelezen. Geef maar aan waar het staat, want ik kan het niet vinden...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:00 schreef heijx het volgende:
[..]
Voor iemand die anderen voor te lui om de openingspost te lezen uitmaakt heb je anders verdomd weinig energie over om even de website na te lezen.![]()
Jeremy gives his verdict on the BMW M5, while Richard and James try their hand at Russian roulette road testing. Meanwhile, the Megane Renaultsport 225, Vauxhall Astra VXR and Golf GTi fight it out to be crowned king of the hot hatches.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:59 schreef Setambre het volgende:
[..]
Net de site doorgelezen. Geef maar aan waar het staat, want ik kan het niet vinden...![]()
Bedankt weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jeremy gives his verdict on the BMW M5, while Richard and James try their hand at Russian roulette road testing. Meanwhile, the Megane Renaultsport 225, Vauxhall Astra VXR and Golf GTi fight it out to be crowned king of the hot hatches.
http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |