Idem. Heb in een breuk gelegen van deze aflevering.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:12 schreef zijle het volgende:
Geweldige aflevering, vooral die offroad dingen
Vrijwel ieder F1-team heeft zijn basis rondom Londen zitten, dus dan is Birmingham niet zo ver weg en ik meen dat vorige week de GP van Silverstone was en TopGear misschien wel wat geritseld heeft met Frank Williams toen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Was dat Webber ??? Wanneer nemen ze die studioprogramma's dan wel op ?
Trouwens, die Quads, dan is Jeremy als bijna gepensioneerde verbaasd dat zijn rug het begeeft ...
Dinsdag 20:00 uur BBC 2 (Nederlandse tijd)quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij is de her vanaaf om 20.00 uur, check ff de eerste post in dit topic.
En de kabelquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
Beetje jammer die die shitengelsen nog steeds niet op de schotel zitten![]()
Nou krijg ik over een jaar nog eens te zien wat er allemaal speelt op autogebied
Ik woon in een polder waar ze niet eens riool hebbenquote:
En Jeremy kon het niet goed waarderen dat Webber iets meer inzicht in tijden had dan hij..quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef -Jean- het volgende:
was weer humor![]()
haha ook Mark Webber met zn shirt wat hij kreeg: I am the STIG![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dinsdag 20:00 uur BBC 2 (Nederlandse tijd)
Lang leve Ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15687&item=8323470021&rd=1quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:20 schreef zijle het volgende:
[afbeelding]
Gratis bij een abonnement op TopGear magazine, maar UK onlyI want one
![]()
maar geen sillhouet op de rug van de t-shirt....quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Lang leve Ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15687&item=8323470021&rd=1
of gewoon even langs de lokale T-shirt drukker wandelen
Ik vond die aflevering vorige maand met de moeders ook heel sterk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef -Jean- het volgende:
was weer humor![]()
haha ook Mark Webber met zn shirt wat hij kreeg: I am the STIG![]()
Wat een gelul, alle engelsen zitten free to air op sat. Je moet gewoon de andere astra sat nemen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
Beetje jammer die die shitengelsen nog steeds niet op de schotel zitten![]()
Nou krijg ik over een jaar nog eens te zien wat er allemaal speelt op autogebied
Ze hadden gewoon een standaard skyline. Dus voor 280 PK lopen ze niet enorm warm.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:27 schreef supra_man het volgende:
Wat zeiden ze in die reportage over de Skyline? Ik heb ff gemist.
Enlighten me.
FFSquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Is dat stukje van 'Hello Dutchies' nog ergens online ?
280 AWHP vind ik wel puik. Enfin, hoe luidde hun eindoordeel over V-spec I?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon een standaard skyline. Dus voor 280 PK lopen ze niet enorm warm.
Ik lach me helemaal scheef als al die Britten op Meatlove hebben gestemd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Zondag eindelijk de uitslag van de best driving song
Op deze site kan je alle afleveringen van TG downloaden en ook die van fifth gear!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik woon in een polder waar ze niet eens riool hebbenlaat staan Kabel.
Ben al lang blij dat ik adsl heb
Sorry, but all Top Gear downloads are offline.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:25 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Op deze site kan je alle afleveringen van TG downloaden en ook die van fifth gear!
www.finalgear.com
Bij mij zijn het er van de augustusversie 322, maar die was dan ook wel fackin 9,60.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:35 schreef Chokeme het volgende:
Net bij de lokale benzinepomp een topgear magazine gekocht, nog niet veel in gelezen maar zeker een aanrader![]()
¤ 5.95 voor 242 bladzijden
Idd, ook leuk geschreven enzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bij mij zijn het er van de augustusversie 322, maar die was dan ook wel fackin 9,60.
Maar er staan echt te veel ziekelijke auto's in![]()
.
Zeker, altijd een plezier om te lezen, al heeft het eigenlijk wel vrij weinig inhoud.quote:
Zijn er zoveel mensen zonder smaak op de wereld?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kunnen er nou zoveel auto's van dat type verkocht worden?![]()
Simpel. De VS is maar een beetje New York, Chicago, SF, LA en Miami.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kunnen er nou zoveel auto's van dat type verkocht worden?![]()
Ehm, de vorige 2 seizoenen waren het er 10. Nu waren het 11 afleveringen. De BBC heeft elk jaar weer een ander budget dus dat is nnogal variabelquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt dat nu aan mij of worden de reeksen met het seizoen korter en korter ...
sat nemen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:36 schreef berent het volgende:
Ik moet maar weer wachten tot de BT online is, omdat ik helaas geen BBC kan ontvangen
Offtopic: Ik zag van de week een nieuw type Opel Corsa rijden, alleen ipv het Opel teken zat er het Vauxhall teken op. Hoort dit zo? Denk niet dat de eigenaar het zelf had gedaan aangezien het een duitser van een jaar of 60-70 was.
Het was een linksgestuurde auto? Hij kan hem in Engeland gekocht hebben in het kader van belastingvoordeel. Feit is wel dat alle Opels in de UK Vauxhall heten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:36 schreef berent het volgende:
Ik moet maar weer wachten tot de BT online is, omdat ik helaas geen BBC kan ontvangen
Offtopic: Ik zag van de week een nieuw type Opel Corsa rijden, alleen ipv het Opel teken zat er het Vauxhall teken op. Hoort dit zo? Denk niet dat de eigenaar het zelf had gedaan aangezien het een duitser van een jaar of 60-70 was.
Nee, als je dat vaak genoeg gekeken hebt kun je van te voren steeds beter inschatten of dat een goede of slechte ronde was, je ziet de fouten die ze maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Worden jullie niet gek van die stomme britten die dan in een kutjappener een rondetijd neer gaan zetten? Ik zap altijd maar weg op dat punt
Dat is dan weer een voordeel van geen BBC hebben. Ik klik het filmpje dan altijd een stuk vooruit.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Worden jullie niet gek van die stomme britten die dan in een kutjappener een rondetijd neer gaan zetten? Ik zap altijd maar weg op dat punt
Neuh, ik word gek van kutpubersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Het rondje zelf is meestal wel leuk, maar die studio gesprekken zijn vaak echt te saai... dat ik veel van die Engelse gasten niet ken zal ook wel niet meehelpen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Op de home page staat ook alleen maar ín Autumn' dus misschien is het nog niet bekend?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:56 schreef stienus5gtturbo het volgende:
Wanneer begint het dan weer 'in de herfst'?
Datum iemand?
Danke.
Ik vond hem kut, kende al die stukjes toch allang uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:19 schreef Guard het volgende:
Top Gear revved up![]()
mooie compilatie, met oa the Toyota pick up that refused to die, the porsche challenge en andere geweldige items.
ja natuurlijk kende ik ze ook al allemaal, maar dat gezicht van Clarkson als Hammond hem vertelt dat The Stig toch in zijn gay Mercedes heeft gereden, pricelessquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vond hem kut, kende al die stukjes toch allang uit m'n hoofd.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:16 schreef VjenneKloetn het volgende:
Huil niet jongen, jij hebt alle aflevering al.
ook die aflevering met die RS200?quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:06 schreef The_S het volgende:
ja ik heb alle TG afleveringen die er bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |