Idd, ook leuk geschreven enzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bij mij zijn het er van de augustusversie 322, maar die was dan ook wel fackin 9,60.
Maar er staan echt te veel ziekelijke auto's in![]()
.
Zeker, altijd een plezier om te lezen, al heeft het eigenlijk wel vrij weinig inhoud.quote:
Zijn er zoveel mensen zonder smaak op de wereld?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kunnen er nou zoveel auto's van dat type verkocht worden?![]()
Simpel. De VS is maar een beetje New York, Chicago, SF, LA en Miami.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kunnen er nou zoveel auto's van dat type verkocht worden?![]()
Ehm, de vorige 2 seizoenen waren het er 10. Nu waren het 11 afleveringen. De BBC heeft elk jaar weer een ander budget dus dat is nnogal variabelquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt dat nu aan mij of worden de reeksen met het seizoen korter en korter ...
sat nemen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:36 schreef berent het volgende:
Ik moet maar weer wachten tot de BT online is, omdat ik helaas geen BBC kan ontvangen
Offtopic: Ik zag van de week een nieuw type Opel Corsa rijden, alleen ipv het Opel teken zat er het Vauxhall teken op. Hoort dit zo? Denk niet dat de eigenaar het zelf had gedaan aangezien het een duitser van een jaar of 60-70 was.
Het was een linksgestuurde auto? Hij kan hem in Engeland gekocht hebben in het kader van belastingvoordeel. Feit is wel dat alle Opels in de UK Vauxhall heten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:36 schreef berent het volgende:
Ik moet maar weer wachten tot de BT online is, omdat ik helaas geen BBC kan ontvangen
Offtopic: Ik zag van de week een nieuw type Opel Corsa rijden, alleen ipv het Opel teken zat er het Vauxhall teken op. Hoort dit zo? Denk niet dat de eigenaar het zelf had gedaan aangezien het een duitser van een jaar of 60-70 was.
Nee, als je dat vaak genoeg gekeken hebt kun je van te voren steeds beter inschatten of dat een goede of slechte ronde was, je ziet de fouten die ze maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Worden jullie niet gek van die stomme britten die dan in een kutjappener een rondetijd neer gaan zetten? Ik zap altijd maar weg op dat punt
Dat is dan weer een voordeel van geen BBC hebben. Ik klik het filmpje dan altijd een stuk vooruit.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Worden jullie niet gek van die stomme britten die dan in een kutjappener een rondetijd neer gaan zetten? Ik zap altijd maar weg op dat punt
Neuh, ik word gek van kutpubersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Het rondje zelf is meestal wel leuk, maar die studio gesprekken zijn vaak echt te saai... dat ik veel van die Engelse gasten niet ken zal ook wel niet meehelpen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Op de home page staat ook alleen maar ín Autumn' dus misschien is het nog niet bekend?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:56 schreef stienus5gtturbo het volgende:
Wanneer begint het dan weer 'in de herfst'?
Datum iemand?
Danke.
Ik vond hem kut, kende al die stukjes toch allang uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:19 schreef Guard het volgende:
Top Gear revved up![]()
mooie compilatie, met oa the Toyota pick up that refused to die, the porsche challenge en andere geweldige items.
ja natuurlijk kende ik ze ook al allemaal, maar dat gezicht van Clarkson als Hammond hem vertelt dat The Stig toch in zijn gay Mercedes heeft gereden, pricelessquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vond hem kut, kende al die stukjes toch allang uit m'n hoofd.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:16 schreef VjenneKloetn het volgende:
Huil niet jongen, jij hebt alle aflevering al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |