maar misschien moet je proberen daar iets aan te veranderen als je over dr heen wilt komen, want zo blijf je in de put zittenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef Viperdesign het volgende:
Sorry. That's just me.
zij heeft zichzelf ook vooropgesteld,...je bent dus echt gek als jij nu voor haar kiest ipv voor jezelfquote:Op maandag 18 juli 2005 17:46 schreef Viperdesign het volgende:
Ik kan mezelf gewoonweg niet voorop stellen. That's just isn't me.
Klopt. Sneu hé? Dat iemand zich onder een ander nestelt.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:47 schreef akkien het volgende:
.je bent dus echt gek als jij nu voor haar kiest ipv voor jezelf
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag,quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef espina het volgende:
tijd voor een update na een rumoerig weekend..
Ik heb zaterdag de stoute schoenen en ben zonder iets te zeggen naar Zeeland gereden. We hebben gepraat, gevreeën, gelachen, gehuild en in elkaars armen gelegen. Hij heeft gezegd: 'ik zeg nooit nooit. Nu niet'. Mijn antwoord daarop: 'we zullen zien.'
De volgende dag vertelde hij over een liedje van Rowwen Heze:
Sinds 'n paar daag kan ik d'r neet mier neave Alles wat d'r is wil ik met ow beleave Vanaf 't moment dat ik ow zaag Wil ik 't allemoal hebbe en 't lifst vandaag Ik wil alles met ow deile mar ik weit ni hoe Woar mot ik met al mien energie nar toe Ik wil alles vur ow doon ik wil ow alles vertelle Mar d'r is zoveul mier ik mot neet versnelle refr.: 't Mot langzaam, langzaam is 't beste Langzaam en in de moat Di nou rent, din is straks 't leste 't Ritme, van de stroat Geduld als enne tijger listig als en slang Ik ving 't allemoal geweldig mar 't deurd te lang Miene kop zet stop mar mien bien dreie door D'n ierste kier op enne fiets ging ik al teage de moor refr
We zullen zien hoe het gaat lopen..
ik weet dat t nogal bot overkomt wat ik allemaal zeg. Maar je gaat zover dat je jezelf compleet de put in helpt. En alle dingen die mensen hier in dit topic voorstellen die je kutn doen om t te verbeteren wijs je al op voorhand af: want daar kun je toch niet tegen en het helpt toch niet. Dat vind ik idd sneu. Het is best goed om voor anderen te kiezen, maar niet compleet ten koste van jezelf. Zeker niet als die anderen persoon waar jij voor kiest dat niet voor jou doet. Dan moet het maar gewoon tot je doordringen dat t uit is. Dat jullie allebei een eigen leven hebben. Een leven dat niet meer verbonden is met dat van de ander. En je daar ook naar gedragen.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Klopt. Sneu hé? Dat iemand zich onder een ander nestelt.
Ik walg van mezelf..
Eh? Dan heb ik iets gemist. Of niet, dan is het gewoon zelfkennis.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:07 schreef akkien het volgende:
En alle dingen die mensen hier in dit topic voorstellen die je kutn doen om t te verbeteren wijs je al op voorhand af: want daar kun je toch niet tegen en het helpt toch niet. Dat vind ik idd sneu.
goedzoquote:Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef Viperdesign het volgende:
Ach ja. Net gemaild dat ik geen contact meer met haar wil hebben. Op geen enkele manier. Of het moet niet anders kunnen. ().
Dozen inpakken was wel fijn. Ik zet ze morgen in de schuur. Geen -naam- meer in dit huis..
dat ging over dingen als uitgaan, nieuw behang op je muren en nog wel meer dingen.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Eh? Dan heb ik iets gemist. Of niet, dan is het gewoon zelfkennis..
niks ego....je kiest niet meer voor haar, dat hoeft niet te betekenen dat je ego bent. Je bent gewoon verstandig bezig. Een ego is iemand die altijd maar aan zichzelf denkt en niet aan andere kan denken. Ik denk dat jij eerder het tegenovergestelde bent. Daarin moet je dus een mooie middenweg vinden.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef Viperdesign het volgende:
Heb vanuit mijn vakantieadres aardig wat kunnen schrijven. Brieven naar haar. Niet opgestuurd, maar ik ben het wel kwijt. Hoeft nu echt geen contact meer. Leuk dat ze van me houdt en vrienden wil blijven maar dat trek ik gewoon niet.
Dan maar even ego..
Hang al dagelijks in de kroeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef akkien het volgende:
dat ging over dingen als uitgaan, nieuw behang op je muren en nog wel meer dingen.
Tja. Ik heb haar beloofd altijd voor haar klaar te staan. En als je alle contact verbreekt dan doe je dat niet. Meer een principekwestie. Ook niet goed, maar toch.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:08 schreef akkien het volgende:
niks ego....je kiest niet meer voor haar, dat hoeft niet te betekenen dat je ego bent. Je bent gewoon verstandig bezig.
Mijn ex heeft momenteel nog geen vriend maar toch. Van mij hoeft het nu sowieso niet. Kan het gewoon niet aan, simpel. And for the rest; same here.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:18 schreef eymey het volgende:
Voor wat betreft dat vrienden blijven.... doesn't work here either. Zij wil het ook erg graag, zegt ze, maar ik kan het gewoon niet als ik middels haar msn en belevenissen en zo steeds met die nieuwe vriend geconfronteerd word.
denk dat iedereen zijn of haar ex heeft losgelaten en er dus niemand is die hulp nodig heeftquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:09 schreef Viperdesign het volgende:
Eh. Iedereen ligt weer te krikken?
Het is zo stil..
Argh! Laat me met rust! Begon net langzaam maar zeker naar boven te kruipen en nu gooit ze groene zeep over me heen. En "Liefs"? Dat zei ze de laatste maanden nooit meer, niet persoonlijk en niet in e-mail en sms. Ze vond het fijn om afstand te bewaren. Puur provocatie dus.quote:Hee! Heb je al weer een nieuw neukertje? Of heb je nu ook al een FZR? Liefs van mij
quote:Hoi. Zoals reeds gemaild wil ik niet dat je nog contact met me zoekt. Dat kan ik simpelweg niet aan. Sorry. Ik hoop dat je het begrijpt en me met rust laat.
Ja, precies. Ik vind het belachelijk dat ze jouw keus voor "geen contact" niet respecteert. Hoe moet je 't nou verwerken als zij elke keer komt aanzeilen met zulke futiliteiten? Dat "liefs" moet je niet al te serieus nemen, dat is voor de meeste vrouwen gewoon een standaard afsluiting waar ze geen waarde aan hechten. Ik deed dat altijd wel, met desastreuze gevolgen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:23 schreef Viperdesign het volgende:
Djeez. Ik ben weer van slag hoor.
Erg frappant.
Een kwartiertje geleden grapte ik in mezelf dat m'n ex wel eens zou kunnen denken dat ik een andere vriendin heb aangezien er sinds een dag of twee een tweede motor voor het huis staat.
Nu kreeg ik nét een smsje van haar.
(terwijl ik een paar dagen geleden nadrukkelijk heb verzocht géén contact meer te zoeken)
[..]
Argh! Laat me met rust! Begon net langzaam maar zeker naar boven te kruipen en nu gooit ze groene zeep over me heen. En "Liefs"? Dat zei ze de laatste maanden nooit meer, niet persoonlijk en niet in e-mail en sms. Ze vond het fijn om afstand te bewaren. Puur provocatie dus.
Argh!
is het zo gemakkelijk om te verwerken als je opeens een mail krijgt van iemand die je nog best graag ziet, die opeens helemaal geen contact meer wil. je krijgt geen kans meer om te reageren of niets.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:17 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Ja, precies. Ik vind het belachelijk dat ze jouw keus voor "geen contact" niet respecteert. Hoe moet je 't nou verwerken als zij elke keer komt aanzeilen met zulke futiliteiten?
Ja, schattig. Nu ga ik even ego doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
jzoiets doe je toch niet per mail, zelfs al ben je de gedumpte ...
telefoon neemt ze nooit op ..quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:25 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, schattig. Nu ga ik even ego doen.
Ik kán haar niet onder ogen komen. Dat ik niet aan. Dat weet ik uit ervaring. Nog maar een keer. Ik kán haar niet onder ogen komen. Dat ik niet aan. Dat weet ik uit ervaring.
Goed. Das dat. Dan blijft over telefoon, sms en e-mail. Telefoon neemt ze nooit op, sms is tekort dus dan maar mail. Deden we vroeger ook erg vaak dus waarom nu niet. Hell, we hebben elkaar zelfs digitaal ontmoet..
Oh ja? Wat vind je er dan van dat iemand het uitmaakt, ergens anders gaat wonen zonder ook maar iets te zeggen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef petitlapin het volgende:
sorry, maar dan zou het bij mij ook hard tegen hard zijn! Moest het ooit uitgeraken en mijn lief gooit me zo'n mail in mijn gezicht, waar ik niet meer mag op reageren, dan reageer ik zeker!
heeft ze dat gedaan ??quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:27 schreef Viperdesign het volgende:
Oh ja? Wat vind je er dan van dat iemand het uitmaakt, ergens anders gaat wonen zonder ook maar iets te zeggen?
Out of the blue?
Kom op zeg..
Vandaar mijn opvatting dat het wel eens provocerend bedoeld kan zijn. Daar heeft ze een handje van.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:17 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Dat "liefs" moet je niet al te serieus nemen, dat is voor de meeste vrouwen gewoon een standaard afsluiting waar ze geen waarde aan hechten. Ik deed dat altijd wel, met desastreuze gevolgen.
Ja klopt. Maar zo wil ik niet zijn. Ik wil het graag op een juiste manier afhandelen, vandaar mijn reactie. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik geen reactie zou krijgen op SMSjes.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:17 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Ik denk niet dat je iets terug moet SMS'en. Laat 't maar gewoon, negeer haar. Daar zijn zij ook sterren in. Het beroerde van die SMS'jes is dat je ze eerst moet openen om ze te kunnen verwijderen...![]()
Je moet ook niet zomaar een topic binnenwandelen zonder de rest gelezen te hebben...quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef petitlapin het volgende:
maar waarom neemt ze nooit haar telefoon op ???
het is zo grappig, hoe iedereen uit zijn eigen visie denkt hé ( no offence hoor)quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Amen.
Denk voorlopig aan jezelf, Viper!
Ze vind het irritant als hij aanstaat. Zegt ze.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef petitlapin het volgende:
maar waarom neemt ze nooit haar telefoon op ???
ik lees hier heel regelmatig, maar ik wist niet dat de vriendin van viper zomaar haar biezen had gepakt en dat zonder iets te zeggen, sorryquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Je moet ook niet zomaar een topic binnenwandelen zonder de rest gelezen te hebben...
Just some friendly advice.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef Viperdesign het volgende:
Ze vind het irritant als hij aanstaat. Zegt ze..
Zo'n big deal zou het voor haar overigens niet moeten zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef petitlapin het volgende:
één keer meegemaakt dat iemand 0,0 contact nog met me wou, ik kon het wel ergens begrijpen, maar ik vond gewoon dat ik dat écht niet verdiend had, en ik heb daar ook enorm van afgezien ...
Buiten sms en e-mail niet echt nee. Of ik moet haar op d'r werk gaan lastigvallen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef petitlapin het volgende:
dus eigenlijk kan jij eigenlijk ook geen normaal contact met haar opnemen
Weet ook niet of ik het wel verteld heb hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:36 schreef petitlapin het volgende:
ik lees hier heel regelmatig, maar ik wist niet dat de vriendin van viper zomaar haar biezen had gepakt en dat zonder iets te zeggen, sorry![]()
ik zeg het niet graag, maarquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:41 schreef Viperdesign het volgende:
Buiten sms en e-mail niet echt nee. Of ik moet haar op d'r werk gaan lastigvallen..
Het is al uit hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef petitlapin het volgende:
dumpen die griet, als ze nog niet eens wil dat je haar belt en dan toch nog stomme smsjes blijft sturen
Jawel hoor. Maar nooit met het geluid aan. En het trillen voelde ze ook niet altijd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef petitlapin het volgende:
en tijdens jullie relatie, kon ze er toen tegen dat haar GSM aanstond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |