abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 17:07:28 #201
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28914344
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef Viperdesign het volgende:
Sorry. That's just me.
maar misschien moet je proberen daar iets aan te veranderen als je over dr heen wilt komen, want zo blijf je in de put zitten
imagination is more important than knowledge
pi_28914410
Klopt. Ik wil haar ook graag loslaten maar het is moeilijk. Wil haar er namelijk ook geen pijn mee doen. En wat er met mij gebeurt, ach, ik ben het gewend op de tweede plaats te komen.

.
pi_28914545
Daarom vind ik het ook zo moeilijk alle contact te verbreken(wat beter zou zijn voor moi). Wil haar geen pijn doen. Ik weet veel te goed hoe dat voelt. En ik heb beloofd er altijd voor haar te zijn. Argh. .

[ Bericht 15% gewijzigd door Viperdesign op 18-07-2005 17:22:55 ]
pi_28915555
Ik kan mezelf gewoonweg niet voorop stellen. That's just isn't me.
  maandag 18 juli 2005 @ 17:47:21 #205
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28915593
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:46 schreef Viperdesign het volgende:
Ik kan mezelf gewoonweg niet voorop stellen. That's just isn't me.
zij heeft zichzelf ook vooropgesteld,...je bent dus echt gek als jij nu voor haar kiest ipv voor jezelf
pi_28915768
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:47 schreef akkien het volgende:
.je bent dus echt gek als jij nu voor haar kiest ipv voor jezelf
Klopt. Sneu hé? Dat iemand zich onder een ander nestelt.

Ik walg van mezelf. .

[ Bericht 5% gewijzigd door Viperdesign op 18-07-2005 18:26:48 ]
pi_28916090
tijd voor een update na een rumoerig weekend..

Ik heb zaterdag de stoute schoenen en ben zonder iets te zeggen naar Zeeland gereden. We hebben gepraat, gevreeën, gelachen, gehuild en in elkaars armen gelegen. Hij heeft gezegd: 'ik zeg nooit nooit. Nu niet'. Mijn antwoord daarop: 'we zullen zien.'
De volgende dag vertelde hij over een liedje van Rowwen Heze:

Sinds 'n paar daag kan ik d'r neet mier neave Alles wat d'r is wil ik met ow beleave Vanaf 't moment dat ik ow zaag Wil ik 't allemoal hebbe en 't lifst vandaag Ik wil alles met ow deile mar ik weit ni hoe Woar mot ik met al mien energie nar toe Ik wil alles vur ow doon ik wil ow alles vertelle Mar d'r is zoveul mier ik mot neet versnelle refr.: 't Mot langzaam, langzaam is 't beste Langzaam en in de moat Di nou rent, din is straks 't leste 't Ritme, van de stroat Geduld als enne tijger listig als en slang Ik ving 't allemoal geweldig mar 't deurd te lang Miene kop zet stop mar mien bien dreie door D'n ierste kier op enne fiets ging ik al teage de moor refr

We zullen zien hoe het gaat lopen..
pi_28916145
Hoop voor je dat het goed komt. Seri.
  maandag 18 juli 2005 @ 18:34:07 #209
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_28916970
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef espina het volgende:
tijd voor een update na een rumoerig weekend..

Ik heb zaterdag de stoute schoenen en ben zonder iets te zeggen naar Zeeland gereden. We hebben gepraat, gevreeën, gelachen, gehuild en in elkaars armen gelegen. Hij heeft gezegd: 'ik zeg nooit nooit. Nu niet'. Mijn antwoord daarop: 'we zullen zien.'
De volgende dag vertelde hij over een liedje van Rowwen Heze:

Sinds 'n paar daag kan ik d'r neet mier neave Alles wat d'r is wil ik met ow beleave Vanaf 't moment dat ik ow zaag Wil ik 't allemoal hebbe en 't lifst vandaag Ik wil alles met ow deile mar ik weit ni hoe Woar mot ik met al mien energie nar toe Ik wil alles vur ow doon ik wil ow alles vertelle Mar d'r is zoveul mier ik mot neet versnelle refr.: 't Mot langzaam, langzaam is 't beste Langzaam en in de moat Di nou rent, din is straks 't leste 't Ritme, van de stroat Geduld als enne tijger listig als en slang Ik ving 't allemoal geweldig mar 't deurd te lang Miene kop zet stop mar mien bien dreie door D'n ierste kier op enne fiets ging ik al teage de moor refr

We zullen zien hoe het gaat lopen..
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag,
dat heel Holland Limburgs lult..............
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 18 juli 2005 @ 21:07:53 #210
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28922215
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Klopt. Sneu hé? Dat iemand zich onder een ander nestelt.

Ik walg van mezelf. .
ik weet dat t nogal bot overkomt wat ik allemaal zeg. Maar je gaat zover dat je jezelf compleet de put in helpt. En alle dingen die mensen hier in dit topic voorstellen die je kutn doen om t te verbeteren wijs je al op voorhand af: want daar kun je toch niet tegen en het helpt toch niet. Dat vind ik idd sneu. Het is best goed om voor anderen te kiezen, maar niet compleet ten koste van jezelf. Zeker niet als die anderen persoon waar jij voor kiest dat niet voor jou doet. Dan moet het maar gewoon tot je doordringen dat t uit is. Dat jullie allebei een eigen leven hebben. Een leven dat niet meer verbonden is met dat van de ander. En je daar ook naar gedragen.
pi_28926742
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:07 schreef akkien het volgende:
En alle dingen die mensen hier in dit topic voorstellen die je kutn doen om t te verbeteren wijs je al op voorhand af: want daar kun je toch niet tegen en het helpt toch niet. Dat vind ik idd sneu.
Eh? Dan heb ik iets gemist. Of niet, dan is het gewoon zelfkennis. .

Heb net gemaild dat ik geen contact meer met haar wil hebben. Op geen enkele manier. Of het moet niet anders kunnen, noodsituatie oid. ( ).

Dozen inpakken was wel fijn. Ik zet ze morgen in de schuur. Geen -naam- meer in dit huis. .
  maandag 18 juli 2005 @ 23:05:19 #212
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28926872
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef Viperdesign het volgende:
Ach ja. Net gemaild dat ik geen contact meer met haar wil hebben. Op geen enkele manier. Of het moet niet anders kunnen. ( ).

Dozen inpakken was wel fijn. Ik zet ze morgen in de schuur. Geen -naam- meer in dit huis. .
goedzo En dat volhouden, en niet toegeven als je te zwak bent omdat je moe bent ofzo en je toch behoefte hebt aan contact. OP zo'n moment moet je gewoon even alles wat je tegen haar wilt zeggen opschrijven in een dagboek op iets en dat in de kast zetten en gewoon nooit meer lezen. dat hielp bij mij erg goed, was binnen een week over mn drang om m te spreken heen
  maandag 18 juli 2005 @ 23:06:40 #213
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28926936
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Eh? Dan heb ik iets gemist. Of niet, dan is het gewoon zelfkennis. .
dat ging over dingen als uitgaan, nieuw behang op je muren en nog wel meer dingen.
pi_28926938
Heb vanuit mijn vakantieadres aardig wat kunnen schrijven. Brieven naar haar. Niet opgestuurd, maar ik ben het wel kwijt. Hoeft nu echt geen contact meer. Leuk dat ze van me houdt en vrienden wil blijven maar dat trek ik gewoon niet.

Dan maar even ego. .
  maandag 18 juli 2005 @ 23:08:06 #215
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28926998
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef Viperdesign het volgende:
Heb vanuit mijn vakantieadres aardig wat kunnen schrijven. Brieven naar haar. Niet opgestuurd, maar ik ben het wel kwijt. Hoeft nu echt geen contact meer. Leuk dat ze van me houdt en vrienden wil blijven maar dat trek ik gewoon niet.

Dan maar even ego. .
niks ego....je kiest niet meer voor haar, dat hoeft niet te betekenen dat je ego bent. Je bent gewoon verstandig bezig. Een ego is iemand die altijd maar aan zichzelf denkt en niet aan andere kan denken. Ik denk dat jij eerder het tegenovergestelde bent. Daarin moet je dus een mooie middenweg vinden.
pi_28927012
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef akkien het volgende:
dat ging over dingen als uitgaan, nieuw behang op je muren en nog wel meer dingen.
Hang al dagelijks in de kroeg. .

En behang, nee dat werkt volgens mij écht niet. Het is een sfeer die hier hangt welke niet te verbloemen is met behang. Voor mij gevoel dan. Laat me maar lekker verhuizen. .
pi_28927084
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:08 schreef akkien het volgende:
niks ego....je kiest niet meer voor haar, dat hoeft niet te betekenen dat je ego bent. Je bent gewoon verstandig bezig.
Tja. Ik heb haar beloofd altijd voor haar klaar te staan. En als je alle contact verbreekt dan doe je dat niet. Meer een principekwestie. Ook niet goed, maar toch.

* Viperdesign is een moeilijk persoon. .
pi_28928510
Voel me ineens zo vrij. .
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:18:40 #219
11766 eymey
koning één-oog
pi_28930030
Ik zit hier nu ook voor de tweede avond in m'n huisje en vermaak me wel....

Heb vanavond voor het eerst keramisch gekookt (goh dat is wennen zeg), daarna wat nieuws gekeken, gechat... en nog ff heen en weer geweest naar m'n oude adres om daar nog wat textiel zooi op te halen en daar nog een wasje te laten draaien (mocht van m'n huisgenoot tot ik m'n eigen wasmachine had)... ff lekker gefietst ookal regende het een beetje... 35 minuten heen, wartier daar en weer 35 minuten terug en gewoon zo hard trappen als ik kon.

Tsja... Viper... goed om te zien dat je je nu een beetje positief opstelt. Voor wat betreft dat vrienden blijven.... doesn't work here either. Zij wil het ook erg graag, zegt ze, maar ik kan het gewoon niet als ik middels haar msn en belevenissen en zo steeds met die nieuwe vriend geconfronteerd word. Had ze die nou niet, dan was het anders geweest. Klinkt heel ego van me.. maar zo voelt het op dit moment wel... . 'k heb haar dan ook maar gemeld dat ik hoop dat ze gelukkig wordt... en dat als er echt wat is, ze altijd mag bellen.

Voorlopig nam ze echter steeds alleen maar contact op me voor futiele dingen dus tsja..... we zien wel
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28930184
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:18 schreef eymey het volgende:
Voor wat betreft dat vrienden blijven.... doesn't work here either. Zij wil het ook erg graag, zegt ze, maar ik kan het gewoon niet als ik middels haar msn en belevenissen en zo steeds met die nieuwe vriend geconfronteerd word.
Mijn ex heeft momenteel nog geen vriend maar toch. Van mij hoeft het nu sowieso niet. Kan het gewoon niet aan, simpel. And for the rest; same here. .

Probeer ondertussen hier weg te komen, weg uit deze omgeving. Klinkt dramatisch maar dat voelt nu eenmaal juist.
pi_29005313
Eh. Iedereen ligt weer te krikken?

Het is zo stil. .
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:10:32 #222
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_29006995
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:09 schreef Viperdesign het volgende:
Eh. Iedereen ligt weer te krikken?

Het is zo stil. .
denk dat iedereen zijn of haar ex heeft losgelaten en er dus niemand is die hulp nodig heeft
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:12:18 #223
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29007055
Mijn ex? Wie was dat?
Sex? Wat is dat ook alweer?
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:14:53 #224
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_29007152
heeft dit topic topch ergens nut voor, alhoewel het voor zn eigen ondergang zorgt als dr geen verse mensen binnenkomen
pi_29007401
Djeez. Ik ben weer van slag hoor.
Erg frappant.

Een kwartiertje geleden grapte ik in mezelf dat m'n ex wel eens zou kunnen denken dat ik een andere vriendin heb aangezien er sinds een dag of twee een tweede motor voor het huis staat.

Nu kreeg ik nét een smsje van haar.
(terwijl ik een paar dagen geleden nadrukkelijk heb verzocht géén contact meer te zoeken)
quote:
Hee! Heb je al weer een nieuw neukertje? Of heb je nu ook al een FZR? Liefs van mij
Argh! Laat me met rust! Begon net langzaam maar zeker naar boven te kruipen en nu gooit ze groene zeep over me heen. En "Liefs"? Dat zei ze de laatste maanden nooit meer, niet persoonlijk en niet in e-mail en sms. Ze vond het fijn om afstand te bewaren. Puur provocatie dus.

Argh!
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:46:46 #226
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29008140
Ze is duidelijk nog met je begaan, anders had ze die motor wel niet in de smiezen. Ik weet dat er afspraken zijn gemaakt, maar in zoiets turbulents als breakups waar veel heftige emoties, wrok, frustraties en tegenstrijdige belangen bij komen kijken, is het moeilijk voor iedereen om eventjes in een opwelling ook niet 'buiten het boekje' te gaan.

Gewoon iets gevats terug smsen
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:48:56 #227
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_29008211
Viper, antwoord met: wat snap je aan geen contact? en tief dat smsje weg...
Oh, en neem dat "liefs" niet te serieus... ik sluit ook al mn berichtjes af met "x"
zelfs aan mn baas
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_29008938
Whoa. Ik was íets subtieler:
quote:
Hoi. Zoals reeds gemaild wil ik niet dat je nog contact met me zoekt. Dat kan ik simpelweg niet aan. Sorry. Ik hoop dat je het begrijpt en me met rust laat.
pi_29008964
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:48 schreef Jumparound het volgende:
zelfs aan mn baas
Dat is ook logisch als je hogerop wilt komen. .
pi_29009036
je hebt het haar gemaild viperdesign, maar heb je haar de kans gegeven daar ook maar iets op te zeggen ... zoiets doe je toch niet per mail, zelfs al ben je de gedumpte ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29009177
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:23 schreef Viperdesign het volgende:
Djeez. Ik ben weer van slag hoor.
Erg frappant.

Een kwartiertje geleden grapte ik in mezelf dat m'n ex wel eens zou kunnen denken dat ik een andere vriendin heb aangezien er sinds een dag of twee een tweede motor voor het huis staat.

Nu kreeg ik nét een smsje van haar.
(terwijl ik een paar dagen geleden nadrukkelijk heb verzocht géén contact meer te zoeken)
[..]

Argh! Laat me met rust! Begon net langzaam maar zeker naar boven te kruipen en nu gooit ze groene zeep over me heen. En "Liefs"? Dat zei ze de laatste maanden nooit meer, niet persoonlijk en niet in e-mail en sms. Ze vond het fijn om afstand te bewaren. Puur provocatie dus.

Argh!
Ja, precies. Ik vind het belachelijk dat ze jouw keus voor "geen contact" niet respecteert. Hoe moet je 't nou verwerken als zij elke keer komt aanzeilen met zulke futiliteiten? Dat "liefs" moet je niet al te serieus nemen, dat is voor de meeste vrouwen gewoon een standaard afsluiting waar ze geen waarde aan hechten. Ik deed dat altijd wel, met desastreuze gevolgen.

Ik denk niet dat je iets terug moet SMS'en. Laat 't maar gewoon, negeer haar. Daar zijn zij ook sterren in. Het beroerde van die SMS'jes is dat je ze eerst moet openen om ze te kunnen verwijderen...
pi_29009429
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:17 schreef THE_WRETCHED het volgende:

Ja, precies. Ik vind het belachelijk dat ze jouw keus voor "geen contact" niet respecteert. Hoe moet je 't nou verwerken als zij elke keer komt aanzeilen met zulke futiliteiten?
is het zo gemakkelijk om te verwerken als je opeens een mail krijgt van iemand die je nog best graag ziet, die opeens helemaal geen contact meer wil. je krijgt geen kans meer om te reageren of niets.

sorry, maar dan zou het bij mij ook hard tegen hard zijn! Moest het ooit uitgeraken en mijn lief gooit me zo'n mail in mijn gezicht, waar ik niet meer mag op reageren, dan reageer ik zeker!

het is heel moelijk, zo'n cold turkey breuk, hou dat meer eens vol, voor viperdesign ook trouwens.
pi_29009453
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
jzoiets doe je toch niet per mail, zelfs al ben je de gedumpte ...
Ja, schattig. Nu ga ik even ego doen.

Ik kán haar niet onder ogen komen. Dat ik niet aan. Dat weet ik uit ervaring. Nog maar een keer. Ik kán haar niet onder ogen komen. Dat ik niet aan. Dat weet ik uit ervaring.

Goed. Das dat. Dan blijft over telefoon, sms en e-mail. Telefoon neemt ze nooit op, sms is tekort dus dan maar mail. Deden we vroeger ook erg vaak dus waarom nu niet. Hell, we hebben elkaar zelfs digitaal ontmoet. .
pi_29009522
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:25 schreef Viperdesign het volgende:

Ja, schattig. Nu ga ik even ego doen.

Ik kán haar niet onder ogen komen. Dat ik niet aan. Dat weet ik uit ervaring. Nog maar een keer. Ik kán haar niet onder ogen komen. Dat ik niet aan. Dat weet ik uit ervaring.

Goed. Das dat. Dan blijft over telefoon, sms en e-mail. Telefoon neemt ze nooit op, sms is tekort dus dan maar mail. Deden we vroeger ook erg vaak dus waarom nu niet. Hell, we hebben elkaar zelfs digitaal ontmoet. .
telefoon neemt ze nooit op ..

okay, dan heb je wel gelijk ...
pi_29009527
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef petitlapin het volgende:
sorry, maar dan zou het bij mij ook hard tegen hard zijn! Moest het ooit uitgeraken en mijn lief gooit me zo'n mail in mijn gezicht, waar ik niet meer mag op reageren, dan reageer ik zeker!
Oh ja? Wat vind je er dan van dat iemand het uitmaakt, ergens anders gaat wonen zonder ook maar iets te zeggen?

Out of the blue?

Kom op zeg. .
pi_29009596
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:27 schreef Viperdesign het volgende:

Oh ja? Wat vind je er dan van dat iemand het uitmaakt, ergens anders gaat wonen zonder ook maar iets te zeggen?

Out of the blue?

Kom op zeg. .
heeft ze dat gedaan ??
pi_29009612
quote:
Dat "liefs" moet je niet al te serieus nemen, dat is voor de meeste vrouwen gewoon een standaard afsluiting waar ze geen waarde aan hechten. Ik deed dat altijd wel, met desastreuze gevolgen.
Vandaar mijn opvatting dat het wel eens provocerend bedoeld kan zijn. Daar heeft ze een handje van. . Vooral omdat ze het nooit meer deed, geen gevoel liet blijken en heel afstandelijk was. En nu ze ineens een andere motor voor de deur ziet staan krijg je dit. .
quote:
Ik denk niet dat je iets terug moet SMS'en. Laat 't maar gewoon, negeer haar. Daar zijn zij ook sterren in. Het beroerde van die SMS'jes is dat je ze eerst moet openen om ze te kunnen verwijderen...
Ja klopt. Maar zo wil ik niet zijn. Ik wil het graag op een juiste manier afhandelen, vandaar mijn reactie. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik geen reactie zou krijgen op SMSjes.
pi_29009619
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:27 schreef Viperdesign het volgende:

Kom op zeg. .
Amen.

Denk voorlopig aan jezelf, Viper!
pi_29009627
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef petitlapin het volgende:
heeft ze dat gedaan ??
.
pi_29009647
maar waarom neemt ze nooit haar telefoon op ???
pi_29009676
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef petitlapin het volgende:
Je moet ook niet zomaar een topic binnenwandelen zonder de rest gelezen te hebben...

Just some friendly advice.
pi_29009729
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Amen.

Denk voorlopig aan jezelf, Viper!
het is zo grappig, hoe iedereen uit zijn eigen visie denkt hé ( no offence hoor)

één keer meegemaakt dat iemand 0,0 contact nog met me wou, ik kon het wel ergens begrijpen, maar ik vond gewoon dat ik dat écht niet verdiend had, en ik heb daar ook enorm van afgezien ...
pi_29009734
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef petitlapin het volgende:
Ze vind het irritant als hij aanstaat. Zegt ze. .
pi_29009827
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef THE_WRETCHED het volgende:

Je moet ook niet zomaar een topic binnenwandelen zonder de rest gelezen te hebben...

Just some friendly advice.
ik lees hier heel regelmatig, maar ik wist niet dat de vriendin van viper zomaar haar biezen had gepakt en dat zonder iets te zeggen, sorry
pi_29009858
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef Viperdesign het volgende:

Ze vind het irritant als hij aanstaat. Zegt ze. .

dus eigenlijk kan jij eigenlijk ook geen normaal contact met haar opnemen
pi_29009937
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef petitlapin het volgende:
één keer meegemaakt dat iemand 0,0 contact nog met me wou, ik kon het wel ergens begrijpen, maar ik vond gewoon dat ik dat écht niet verdiend had, en ik heb daar ook enorm van afgezien ...
Zo'n big deal zou het voor haar overigens niet moeten zijn.

Nog amper een maand geleden moest ik "niet zoveel sms'en" & haar maar met rust laten. Zelfs direct na de breuk. En het is ook niet zo dat ze de laatste tijd veel contact zocht.

En als ze er echt niet mee kan omgaan dan hoor ik het wel. Ik wil ook niet dat zij zich klote gaat voelen omdat ik 0,0 contact wil. Maar aan de andere kant is dit beter voor mij.
pi_29010044
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef petitlapin het volgende:
dus eigenlijk kan jij eigenlijk ook geen normaal contact met haar opnemen
Buiten sms en e-mail niet echt nee. Of ik moet haar op d'r werk gaan lastigvallen. .
pi_29010073
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:36 schreef petitlapin het volgende:
ik lees hier heel regelmatig, maar ik wist niet dat de vriendin van viper zomaar haar biezen had gepakt en dat zonder iets te zeggen, sorry
Weet ook niet of ik het wel verteld heb hoor. .
pi_29010124
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:41 schreef Viperdesign het volgende:

Buiten sms en e-mail niet echt nee. Of ik moet haar op d'r werk gaan lastigvallen. .
ik zeg het niet graag, maar

dumpen die griet, als ze nog niet eens wil dat je haar belt en dan toch nog stomme smsjes blijft sturen

en tijdens jullie relatie, kon ze er toen tegen dat haar GSM aanstond

bah
pi_29010435
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef petitlapin het volgende:
dumpen die griet, als ze nog niet eens wil dat je haar belt en dan toch nog stomme smsjes blijft sturen
Het is al uit hoor. . Maar ze kan wel lief zijn hoor. .
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef petitlapin het volgende:
en tijdens jullie relatie, kon ze er toen tegen dat haar GSM aanstond
Jawel hoor. Maar nooit met het geluid aan. En het trillen voelde ze ook niet altijd.
Oh, the drama. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')