abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29009676
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef petitlapin het volgende:
maar waarom neemt ze nooit haar telefoon op ???
Je moet ook niet zomaar een topic binnenwandelen zonder de rest gelezen te hebben...

Just some friendly advice.
pi_29009729
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Amen.

Denk voorlopig aan jezelf, Viper!
het is zo grappig, hoe iedereen uit zijn eigen visie denkt hé ( no offence hoor)

één keer meegemaakt dat iemand 0,0 contact nog met me wou, ik kon het wel ergens begrijpen, maar ik vond gewoon dat ik dat écht niet verdiend had, en ik heb daar ook enorm van afgezien ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29009734
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef petitlapin het volgende:
maar waarom neemt ze nooit haar telefoon op ???
Ze vind het irritant als hij aanstaat. Zegt ze. .
pi_29009827
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef THE_WRETCHED het volgende:

Je moet ook niet zomaar een topic binnenwandelen zonder de rest gelezen te hebben...

Just some friendly advice.
ik lees hier heel regelmatig, maar ik wist niet dat de vriendin van viper zomaar haar biezen had gepakt en dat zonder iets te zeggen, sorry
pi_29009858
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef Viperdesign het volgende:

Ze vind het irritant als hij aanstaat. Zegt ze. .

dus eigenlijk kan jij eigenlijk ook geen normaal contact met haar opnemen
pi_29009937
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef petitlapin het volgende:
één keer meegemaakt dat iemand 0,0 contact nog met me wou, ik kon het wel ergens begrijpen, maar ik vond gewoon dat ik dat écht niet verdiend had, en ik heb daar ook enorm van afgezien ...
Zo'n big deal zou het voor haar overigens niet moeten zijn.

Nog amper een maand geleden moest ik "niet zoveel sms'en" & haar maar met rust laten. Zelfs direct na de breuk. En het is ook niet zo dat ze de laatste tijd veel contact zocht.

En als ze er echt niet mee kan omgaan dan hoor ik het wel. Ik wil ook niet dat zij zich klote gaat voelen omdat ik 0,0 contact wil. Maar aan de andere kant is dit beter voor mij.
pi_29010044
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef petitlapin het volgende:
dus eigenlijk kan jij eigenlijk ook geen normaal contact met haar opnemen
Buiten sms en e-mail niet echt nee. Of ik moet haar op d'r werk gaan lastigvallen. .
pi_29010073
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:36 schreef petitlapin het volgende:
ik lees hier heel regelmatig, maar ik wist niet dat de vriendin van viper zomaar haar biezen had gepakt en dat zonder iets te zeggen, sorry
Weet ook niet of ik het wel verteld heb hoor. .
pi_29010124
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:41 schreef Viperdesign het volgende:

Buiten sms en e-mail niet echt nee. Of ik moet haar op d'r werk gaan lastigvallen. .
ik zeg het niet graag, maar

dumpen die griet, als ze nog niet eens wil dat je haar belt en dan toch nog stomme smsjes blijft sturen

en tijdens jullie relatie, kon ze er toen tegen dat haar GSM aanstond

bah
pi_29010435
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef petitlapin het volgende:
dumpen die griet, als ze nog niet eens wil dat je haar belt en dan toch nog stomme smsjes blijft sturen
Het is al uit hoor. . Maar ze kan wel lief zijn hoor. .
quote:
Jawel hoor. Maar nooit met het geluid aan. En het trillen voelde ze ook niet altijd.
Oh, the drama. .
pi_29010476
quote:

[..]

ik zeg het niet graag, maar

bah
Ook hier een luidkeels AMEN.
pi_29010665
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef Viperdesign het volgende:

Jawel hoor. Maar nooit met het geluid aan. En het trillen voelde ze ook niet altijd.
Oh, the drama. .
dan kan ze toch terugbellen als je haar belt, of is dat te veel moeite voor madame ?

waarschijnlijk wel
pi_29011251
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:59 schreef petitlapin het volgende:
dan kan ze toch terugbellen als je haar belt, of is dat te veel moeite voor madame ?
Nooit aan gedacht eigenlijk. . De laatste keer dat ze me belde sinds het uit is(31 mei) had ze problemen met d'r computer. .
pi_29011328
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:16 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Nooit aan gedacht eigenlijk. . De laatste keer dat ze me belde sinds het uit is(31 mei) had ze problemen met d'r computer. .
Dat is echt hilarisch! Maar ik weet hoe het voelt als zoiets gebeurt, en op zo'n moment kan je gewoon geen klootzak zijn. Ja, 't is kut, maar je zult gewoon de deur moeten dichtgooien voor "madame". Ze vreet je op...
pi_29011987
Ah, het gaat weer verder.

Ik:
quote:
Hoi. Zoals reeds gemaild wil ik niet dat je nog contact met me zoekt. Dat kan ik simpelweg niet aan. Sorry. Ik hoop dat je het begrijpt en me met rust laat.
Zij:
quote:
Jij bent gewoon degene met een ander!
Ik:
quote:
Ik meen het. Laat me alsjeblieft met rust, ik heb het zo al moeilijk genoeg. En nee, ik heb geen ander.
Zij:
quote:
Oh... Dan zet ik het wel in het gespot topic. Weet iedereen dat je een nieuw slachtoffer gevonden hebt. Wat sneu zeg, dat je geen contact kan hebben met je ex als je eindelijk een nieuwe hebt.
Ik:
quote:
Het is mijn motor. Ik zal je een kopie van het kentekenbewijs mailen. Als ik ooit nog een vriendin vind dan hoor je het direct.
Zij:
quote:
Wtf moet jij met een tweede motor? Geld heb je niet. waarom mag ik je niet lastig vallen? Ik heb altijd alles gedaan wat van je moest.
Ik:
quote:
Nogmaals: ik wil géén contact meer met je. Ik kan dat emotioneel niet aan. Laat me alsjeblieft met rust. Het spijt me oprecht, maar ik kan niet anders.
Tot zover Days of our lives. .

[ Bericht 1% gewijzigd door Viperdesign op 21-07-2005 15:44:57 ]
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:43:45 #256
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_29012110
Viper, weet je zeker dat je geen scriptschijver voor soaps wilt worden?

Damn, wat heeft ze een blok beton voor dr kop zeg
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:58:09 #257
87381 r00d
Welke Letter?
pi_29012569
Vier weken geleden alweer, de meest rare periode denk ik die ik ooit heb meegemaakt. Ik dacht dat je alleen maar op vakantie was geweest, maar in die ene week gooide je je eigen en mijn hele leven ondersteboven.

Vrijheid, jij wilde het graag beter leren kennen, maar een week later begon je je alweer te binden en niet aan mij, terwijl ik degene ben die juist zo graag gebonden zou willen zijn. Degene ben die al die liefde nodig heeft. Maar jij schijnt het overal te vinden. Ik ken je niet meer, dus ik weet ook niet je het ook echt vindt, of dat ik dat alleen maar denk dat je het overal vindt. Terwijl ik het me toch constant afvraag. Jij zegt dat ik jou uit mn hoofd moet zetten, het heeft toch geen zin om te blijven malen. Maar ja, jij zit daar nou eenmaal en ik krijg je niet zo gemakkelijk weg als ik zou willen. Gelukkig gaat het al een stuk beter als in het begin. Toen stond ik écht op het punt om mezelf van gebouwen af te storten of te verdrinken in de branding. Maar tijd heelt alle wonden en gelukkig heb ik geduld. Gelukkig heb ik geduld, mensen zonder geduld, die hebben het pas echt zwaar. Zij laten zich echt meeslepen door momenten en doen dan dingen waar ze later vaak spijt van krijgen. Of niet, als je lekker egocentrisch bent.

Ik kom er ook wel weer bovenop, maar tot nu toe vraag ik me nog steeds elke dag, elk uur, niet elke minuut af hoe het met je gaat.
pi_29012631
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:58 schreef r00d het volgende:
Sterkte. . Maar gezien je geduld komt het wel goed. .
pi_29012810
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:39 schreef Viperdesign het volgende:
Godverdomme. Echt waar, weg ermee. Bij het grofvuil. Dit is niet best...
pi_29012881
quote:

Ik kom er ook wel weer bovenop, maar tot nu toe vraag ik me nog steeds elke dag, elk uur, niet elke minuut af hoe het met je gaat.
Yeah, sterkte!

(Ik herken me er echt in! )
pi_29012889
en hoop je ooit de (vriendschaps)draad terug te kunnen oprakelen, viper, of vrees je dat het een definitief afscheid is
pi_29013042
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:
en hoop je ooit de (vriendschaps)draad terug te kunnen oprakelen, viper, of vrees je dat het een definitief afscheid is
Ik weet het niet. Voorlopig in ieder geval niet. Het rakelt nog veel te veel emoties op. Het is puur zelfbescherming.
pi_29013064
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:08 schreef THE_WRETCHED het volgende:
(Ik herken me er echt in! )
Ik ook. Min het geduld. .
pi_29013457
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:13 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Voorlopig in ieder geval niet. Het rakelt nog veel te veel emoties op. Het is puur zelfbescherming.
Ik denk dat dat er eventueel wel in kan zitten, maar dat zou wel een kwestie van enkele jaren zijn. In ieder geval voordat je weer over een "vriendschap" kan spreken.
pi_29013707
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:24 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Ik denk dat dat er eventueel wel in kan zitten, maar dat zou wel een kwestie van enkele jaren zijn. In ieder geval voordat je weer over een "vriendschap" kan spreken.
Ja, datte. Komende tijd iig niets. .
pi_29013835
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:32 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ja, datte. Komende tijd iig niets. .
Nee, ook niet doen. Gewoon voet bij stuk houden. Laat 'r voorlopig lekker barsten, zij deed dit jou aan, niet andersom.
pi_29014080
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:35 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Nee, ook niet doen. Gewoon voet bij stuk houden. Laat 'r voorlopig lekker barsten, zij deed dit jou aan, niet andersom.
Ja, maar toch. Ik vind het niet fijn om dit haar aan te doen. Min of meer. Maar als ik eraan toegeeft dan doe ik precies wat me de laatste anderhalf jaar kapot gemaakt heeft. Haar boven mezelf stellen.

.
pi_29014242
Mijn ex en ik zouden vrienden blijven.. Dat ging vanaf de dag dat het uitging goed. Waarschijnlijk vanwege de afstand en het feit dat we elkaar niet hoefden te zien. Enige probleem was dat er van zijn kant af eigenlijk nooit wat kwam. Uiteindelijk heb ik vorige week besloten om er een punt achter te zetten. Hoewel ik degene was die eigenlijk de meeste waarde hechtte aan de vriendschap kon ik er niet tegen om alles van mijn kant uit te laten komen. Geen vrienden dus meer helaas maar wel voor mezelf alles nu redelijk goed afgesloten.
O+ 11-06-2009 O+
pi_29014317
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:41 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ja, maar toch. Ik vind het niet fijn om dit haar aan te doen. Min of meer. Maar als ik eraan toegeeft dan doe ik precies wat me de laatste anderhalf jaar kapot gemaakt heeft. Haar boven mezelf stellen.

.
Ze doet het haarzelf aan.

Jij wilde dit niet. Gewoon geen contact. En als je een SMS'je krijgt: negeren. Dat is echt het beste.
pi_29014341
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef bigbird het volgende:
Mijn ex en ik zouden vrienden blijven.. Dat ging vanaf de dag dat het uitging goed. Waarschijnlijk vanwege de afstand en het feit dat we elkaar niet hoefden te zien. Enige probleem was dat er van zijn kant af eigenlijk nooit wat kwam. Uiteindelijk heb ik vorige week besloten om er een punt achter te zetten. Hoewel ik degene was die eigenlijk de meeste waarde hechtte aan de vriendschap kon ik er niet tegen om alles van mijn kant uit te laten komen. Geen vrienden dus meer helaas maar wel voor mezelf alles nu redelijk goed afgesloten.
pi_29014618
..tja het is meestal niet voor niets uit gegaan...
pi_29014696
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef snowqueen911 het volgende:
Eh, ja. Dat lijkt me enigzinds logisch.

.
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:00:35 #273
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_29014701
snowqueen... zeg dat maar niet te hard
En feit blijft dat het voor sommige mensen echt als een donderslag bij heldere hemel komt...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_29014722
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef snowqueen911 het volgende:
Uhmmm... Echt wel! Bij mij wel, in ieder geval... Helemaal voor niets.
pi_29014764
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef bigbird het volgende:
Geen vrienden dus meer helaas maar wel voor mezelf alles nu redelijk goed afgesloten.
Laatste lijkt me ook het belangrijkste...
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:03:51 #276
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29014790
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:01 schreef THE_WRETCHED het volgende:

[..]

Uhmmm... Echt wel! Bij mij wel, in ieder geval... Helemaal voor niets.
Onmogelijk... er was een reden voor...
pi_29014796
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:02 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Laatste lijkt me ook het belangrijkste...

Dat is het belangrijkste.
pi_29014834
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:03 schreef Christine het volgende:

[..]

Onmogelijk... er was een reden voor...
Voor een stel fictieve hersenspinsels aan de kant gezet. Voor niets dus.
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:06:53 #279
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29014881
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:05 schreef THE_WRETCHED het volgende:

[..]

Voor een stel fictieve hersenspinsels aan de kant gezet. Voor niets dus.
Mja, dan was er toch iets he...
Nevermind, ben een beetje chagerijnig.
pi_29014924
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:06 schreef Christine het volgende:

[..]

Oh, je mag wel chagrijnig zijn hoor. Ben ik ook wel eens. Whatever!

Maar toch, in feite ben ik voor niets aan de kant gezet. Dat ziet ze zelf ook enigszins in, maar de anorexia is blijkbaar toch sterker dan ik. Maar ik vecht er nog steeds voor!
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:09:51 #281
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_29014963
quote:

[..]

hoezo?

Ik ben mn ex weer eens zat, hij heeft weer eens een vn zn irritante buien. Dat ie alleen wil zijn enzo. Ben zo blij dat ik dat nu ook niet meer meemaak
imagination is more important than knowledge
pi_29014976
quote:
.

Maar je hebt wel gelijk, er moet íets aan de hand zijn anders neem je zo'n stap niet. Maar goed, het kan natuurlijk ook iets heel kleins zijn wat in de ogen van de tegenpartij nergens op slaat.
pi_29015016
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:08 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Maar toch, in feite ben ik voor niets aan de kant gezet. Dat ziet ze zelf ook enigszins in, maar de anorexia is blijkbaar toch sterker dan ik. Maar ik vecht er nog steeds voor!
Alleen daarom? Bareuh. Dan zal je toch wel vrij snel doorhebben dat je vriend aan de kant zetten niets oplost?
pi_29015115
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:10 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

.

Maar je hebt wel gelijk, er moet íets aan de hand zijn anders neem je zo'n stap niet. Maar goed, het kan natuurlijk ook iets heel kleins zijn wat in de ogen van de tegenpartij nergens op slaat.
Nou, kijk, het slaat inderdaad nergens op. Maar het is niet zo dat ik het niet begrijp. Want dat doe ik wel! Ik heb de laatste tijd zoveel stof over anorexia doorgenomen... En toch kan ik het niet bij haar aan het verstand brengen dat het dit gezeik niet waard is, en dat er een andere oplossing is.

Ja, echt kut, maar ik heb de zwaarste klappen al gehad, en voel me ondanks dat ik haar nu anderhalve maand niet meer zal spreken behoorlijk positief.

Het zal wel goedkomen, hoe dan ook. En anders kom ik hier wel weer uithuilen.
pi_29015156
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:12 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Alleen daarom? Bareuh. Dan zal je toch wel vrij snel doorhebben dat je vriend aan de kant zetten niets oplost?
Ik hoop dat ze dat inziet ja. Maar daar komen we in september wel achter.
pi_29015246
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:15 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Ik heb de laatste tijd zoveel stof over anorexia doorgenomen... En toch kan ik het niet bij haar aan het verstand brengen dat het dit gezeik niet waard is, en dat er een andere oplossing is.
Liev.
pi_29015332
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Liev.

Als ik mijn master degree haal, dan ben je alvast uitgenodigd op 't feest.
pi_29015463
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:20 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Als ik mijn master degree haal, dan ben je alvast uitgenodigd op 't feest.
Oewh. Hip. *hoopt op slagen*
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:24:34 #289
11766 eymey
koning één-oog
pi_29017912
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:16 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

* eymey meldt zich hier ook weer eens ff....

Computer..... hmz dat is zoiets.... weet zeker dat ze me daarover gaat bellen op het moment dat ze ergens zit waar ze d'r pc weer kan aansluiten
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_29018160
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:24 schreef eymey het volgende:
* eymey meldt zich hier ook weer eens ff....
Hoe is het nu met je?
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:36:59 #291
11766 eymey
koning één-oog
pi_29018231
quote:
...
Dit is ook voor mij erg herkenbaar.... ik ben nu 6 weken verder en was de laatste 2 weken hard op weg om weer lekker positief te worden... zelfstandig in m'n eigen woning alles doen... lekker dicht in het centrum wonen... lekker kunnen gaan en staan waar ik wil.

Sinds gisteren voel ik me weer miserabel en zou ik het liefste haar weer bij me willen hebben... in de woning die we eigenlijk met z'n tweeën zouden gaan bewonen....

Maar ook ik heb geduld, ik kom er wel bovenop. Er zijn veel mensen die er voor me zijn en in principe red ik mezelf in m'n eentje ook best wel
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:39:22 #292
11766 eymey
koning één-oog
pi_29018291
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Hoe is het nu met je?
Zoals in de post die ik net gedaan heb: Op dit moment heb ik sinds gisteren weer een total terugval naar hoe ik me vlak nadat het uit was voelde..... voel me doelloos.. kom thuis in m'n net eigen woning.... maar niemand om voor thuis te koken... om de dag mee te bespreken.... om lekker voor/mee te koken...... . Verder dus komend weekend m'n eerste weekend alleen, ook geen huisgenoot en zo meer.
Maar ik weet dat ik er doorheen moet.... moet ook nog veel opruimen hier en zo..... daarna heb ik weer een paar leuke weekenden in het verschiet

Met jou gaat ie ook wel lees ik, behalve dat je nog steeds lastig gevallen wordt.....

Ook dat trouwens... ik dacht dat haar radiostilte sinds vorige week vrijdag echt in gegaan was, tot ze vandaag weer over iets futiels belde.....
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:43:00 #293
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_29018389
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:15 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Nou, kijk, het slaat inderdaad nergens op. Maar het is niet zo dat ik het niet begrijp. Want dat doe ik wel! Ik heb de laatste tijd zoveel stof over anorexia doorgenomen... En toch kan ik het niet bij haar aan het verstand brengen dat het dit gezeik niet waard is, en dat er een andere oplossing is.
Als je er zo veel over gelezen hebt, dan heb je vast ook gezien dat jij het niet voor haar kan oplossen
pi_29018630
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:43 schreef Frenkie het volgende:
Als je er zo veel over gelezen hebt, dan heb je vast ook gezien dat jij het niet voor haar kan oplossen
Oplossen niet. Maar een vriend die in die tijd voor je klaarstaat lijkt me toch wel prettig. Of ze moet het juist als een belemmerend iets ondervinden.

.
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:59:48 #295
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_29018857
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:51 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Oplossen niet. Maar een vriend die in die tijd voor je klaarstaat lijkt me toch wel prettig. Of ze moet het juist als een belemmerend iets ondervinden.

.
je kan het niet afdwingen.
en opdringen oook niet
pi_29018953
Enkel aanbieden, en anders, helaas.
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:03:58 #297
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_29018974
Nog even een update van mij. Heb mijn ex nu zo'n 3 maanden niet meer gezien, op zich gaat hel wel goed met mij,. Ik woon nu opzelf, doe leuke dingen, etc..etc...Maar toch spookt zij nog steeds door mijn gedachte en zit ze in mijn hoofd. Denk wel dagelijks aan haar maar de afgelopen 2 dagen is het weer enorm erg. I can't get her out of my head! Vind het ook nog zo moeilijk omdat zij alweer een nieuwe vriend heeft...Dan denk ik, my best wasn't good enough.
Volgende week komt ze terug uit het buitenland en dan zie ik haar ongetwijfeld wel weer een keer, heb zelf wel nog enorm goed conact met haar ouders, fijne mensen! Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn...Kijk het liefste zou ik goede vrienden met haar blijven maar ik denk niet dat het mij zal lukken...

Maaaaaarrrrr alles komt goed met mij!!

(hoop ik dan..)
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_29019525
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:43 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in ja. Het is ook niet anders, maar ik zit in deze situatie. Gelijk heb je hoor, maar ik weet wat ze voor me voelt, en wat ik voor haar voel. Maar ach, ze is een maand weg, we zien het wel.

Ik blijf positief, en dat is belangrijk. Ook voor haar.
pi_29019656
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef denka het volgende:

Maaaaaarrrrr alles komt goed met mij!!

(hoop ik dan..)
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:57:31 #300
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_29020418
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:30 schreef THE_WRETCHED het volgende:

[..]

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_29023202
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:39 schreef Viperdesign het volgende:
De vorige keer in Days of our lives:

Ik:
quote:
Nogmaals: ik wil géén contact meer met je. Ik kan dat emotioneel niet aan. Laat me alsjeblieft met rust. Het spijt me oprecht, maar ik kan niet anders.
En toch weer een reactie:

Zij:
quote:
Ik vind het heel erg sneu dat je naar mijn ouders bent gereden. Gatverdamme zeg! Val die mensen niet zo lastig. Ik kom binnenkort nog wat zooi dumpen. Daarna zal je niks meer van me horen. Voor mij heb je dan niet bestaan.
Ik:
quote:
Doe me niet zo'n pijn. Ik was enkel in <plaats> om de scootersleutels af te leveren. (per post schijnt dat mis te gaan) Verder niets. En ik had zin in een leuk ritje. . Zou je de spullen gewoon voor de deur willen zetten en weglopen? Wil je liever niet meer zien/spreken. Ik vind het jammer dat je niet respecteerd dat ik geen contact meer met je wil. Je blijft immers sms'en. Zorg goed voor jezelf meis. Alles komt goed.
Argh. Waarom reageer ik eigenlijk. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')