uhm nee niet echt nee. Heel soms zo eens, maar dan doe ik het eigenlijk bijna altijd 's avonds vind ik makkelijker ivm de kindjes. Dus dat bilnaad probleem heb ik ook nietquote:deze luie hol is voor vandaag weer lekker uitgezwommen en gezond en gaat nu ff wat boterhammetjes en salade eten.
wat is de zomer toch lekker
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:26 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm nee niet echt nee. Heel soms zo eens, maar dan doe ik het eigenlijk bijna altijd 's avonds vind ik makkelijker ivm de kindjes. Dus dat bilnaad probleem heb ik ook niet
ik teken portretten en ontwerp kaarten etc.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das mooi he zo'n quote..
Anywaus, wat doe je voor werk dan?
Ja die gekke ideen altijd van mensenquote:Op maandag 11 juli 2005 18:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet het weekend zijn voor alcohol dan
Is dit zon, "Kijk mij eens streng aan mn dieet houden met dit belachelijk benauwde weer" post?quote:
quote:Pills, coke, motherfuck, still tripping, ain't enough, every day every night, mastrubate, how to fuck
Nee, een "mijn bier is op" post.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:55 schreef Bastard het volgende:
Is dit zon, "Kijk mij eens streng aan mn dieet houden met dit belachelijk benauwde weer" post?
Meer een "ik ben niet tevreden met mijn lichaam dus ik drink cola light" postquote:Op maandag 11 juli 2005 18:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dit zon, "Kijk mij eens streng aan mn dieet houden met dit belachelijk benauwde weer" post?
Die is lekker hequote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef Bastard het volgende:
IN YOUR HEAAAAAAAAAAAAAAADDDDD IN YOUUUURRR HEADDDDD [afbeelding]
Die megamix
Nog geen bedtijd?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:23 schreef -Struikrover- het volgende:
*plopje*
quote:
Ik vond het topic wél leukquote:
Klotemodsquote:
Ja lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand zin in een biertje?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand zin in een biertje?
Maar die 700 punten met de eerste plaats goed maken lukt me niet meer hoorquote:
dat zal lastiger worden jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar die 700 punten met de eerste plaats goed maken lukt me niet meer hoor
Dan lijkt het door al die grafieken toch nog alsof je aan het werk bent terwijl je onder loopt te Fokken?quote:
Whahahahaa...quote:
ja daaromquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan lijkt het door al die grafieken toch nog alsof je aan het werk bent terwijl je onder loopt te Fokken?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:50 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
hoe is die dan????
w00t!quote:
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
WHAHAHAHAHAquote:Op maandag 11 juli 2005 20:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.playboy.com/pl(...)lybusted/video2.html
zit je met je porem op tv een pop te likkenquote:
ja mooi hahahaha wel cool zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaa...... je zal je muis kwijt zijn...
ja hoor.... slaap zoooooo fucking slecht de laatste paar dagenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Lekker Gijs...beetje rustig aan aan het doen!Met jou ook alles goed?
en jij bentquote:
Hoesten? Ben je echt ziek aan het worden Gijs?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
ja hoor.... slaap zoooooo fucking slecht de laatste paar dagenvannacht ook alleen maar liggen hoesten ........ ja ik weet het
![]()
![]()
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
Weer een kut nacht?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja hoor.... slaap zoooooo fucking slecht de laatste paar dagenvannacht ook alleen maar liggen hoesten ........ ja ik weet het
![]()
![]()
hou opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoesten? Ben je echt ziek aan het worden Gijs?
Met dit weer slaap ik ook slecht, klote benauwd...ik drijf gewoon mijn bed uit.
Al naar de doktor geweest? A...anders wil ik je keel wel even smeren.quote:
ben je toch alquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hou op![]()
wordt er echt gestoord van......
4 uurtjes ongeveerquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:23 schreef mr_Brown het volgende:klant aan de telefoon:
misschien dat de server een zetje moet krijgen ofzo?? daar hebben ze het wel eens over???
ikke
ik zal jou eens een zetje geven
klant:
huh??
ik:
nee??
klant:
heb je het tegen mij?? ik snap je niet....
ik:
stap in dan!!!!
klant
eehhh
ik:
hij doet het alweer mevrouw
klant
eehhh ja ... dank je...![]()
![]()
mijn lolletje deze ochtend alweer gehad
gijs...... serieus.... die verwarringquote:
Ik moet me af en toe inhouden om termen als "nee?" en "stap in dan!" niet te pas en onpas te gebruiken.quote:
nee?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet me af en toe inhouden om termen als "nee?" en "stap in dan!" niet te pas en onpas te gebruiken.
quote:Twee doden bij stierenrenfestival in Pamplona
AMSTERDAM - Bij het jaarlijkse San Fermin festival met de beroemde stierenrennen in het Noord-Spaanse Pamplona zijn zondag twee mensen om het leven gekomen. De twee, een Amerikaanse man en een Spaanse vrouw, vielen van een 25 meter hoge muur in het oude centrum van de stad. Volgens de politie kamperen er op de muur vaak jongeren tijdens het festival.
Bij de stierenrennen raakten maandag enkele mensen licht gewond. Zeker vier waaghalzen die voor de stieren uit naar de arena in het centrum van Pamplona renden, werden op de hoorns genomen. Onder de gewonden was een politieagent die de deelnemers aan de stierenren wilde waarschuwen dat een van de dieren de verkeerde richting uitliep. Het was de vijfde van acht stierenrennen die tijdens het festival in de stad worden gehouden.
quote:Moslimbeweging druipt af richting Vlaanderen
Sexy spionne sloopt AEL in Nederland
door Joost de Haas
AMSTERDAM - De Nederlandse tak van de Arabisch Europese Liga (AEL) van Abou Jahjah blijkt sinds kort stuurloos na een enorme rel rond een 'Mata Hari-achtige' infiltrante. De jonge vrouw verleidde naar verluidt mannelijke bestuurders en gaf informatie door aan de inlichtingendienst AIVD.
De Nederlandse bestuurders en medeoprichters, onder wie voorzitter Nabil Marmouch, hebben hun biezen gepakt in de nasleep van de pijnlijke spionageaffaire.
De AEL-Nederland is verhuisd naar Antwerpen, waar Abou Jahjah formeel nog aan de touwtjes trekt. Van Jahjah is sinds zijn vertrek vorig jaar naar Libanon echter weinig meer vernomen.
De omstreden moslimbeweging, die met veel bombarie werd opgericht, heeft het precies twee jaar in Nederland volgehouden. In die periode zorgde de AEL voor de nodige opschudding door onder meer aanslagen in Israël en Irak toe te juichen.
Naast de Haagse Marokkaan Marmouch zijn de bestuursleden Naima el-Maslouhi en Jamil Jawad van het toneel verdwenen. Ingewijden melden dat de sexy AIVD-infiltrante de beweging heeft 'opgeblazen'.
Ja dta heb ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet me af en toe inhouden om termen als "nee?" en "stap in dan!" niet te pas en onpas te gebruiken.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
He lekker zo zonder wekker wakker worden
Ziekjes?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
He lekker zo zonder wekker wakker worden
quote:
nee?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:13 schreef n00cL30n het volgende:
Stap dan in!
Okay, dan heb ik nix gezegd!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, pfffIk moet avonddiensten draaien he. Ik kom pas thuis als jullie alweer op één zij liggen, dus niet huilen.
Nee, dan is het goed, ik had de deur al open en was al bijna ingestapt!quote:
studenthuilliequote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, pfffIk moet avonddiensten draaien he. Ik kom pas thuis als jullie alweer op één zij liggen, dus niet huilen.
Owk.. Ben geen Gijs, maar vind de Gijsjes topics wel gaaf!quote:
ok coolquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Owk.. Ben geen Gijs, maar vind de Gijsjes topics wel gaaf!
Werk ook op Schiphol Rijk en werk lichtelijk WebServers en onderhoud hiervan.
Dusssch....
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed, ik had de deur al open en was al bijna ingestapt!
chiiiiccckkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:
Hey, wat moet jij dan?quote:
Nope... weet gewoon het goeie in het leven te waarderen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed, ik had de deur al open en was al bijna ingestapt!
ok..... ontgroening bij de gijsjes is nl dat je keihard in je kont geneukt wordt door magneetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:20 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nope... weet gewoon het goeie in het leven te waarderen.
(Woon 2 jaar samen met vriendin)
Ok, that's it.quote:
quote:
Tword verdomme meteen warm ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:21 schreef n00cL30n het volgende:
Maareuh... is er nog koud bier verkrijgbaar....? Zonnetje begint door mijn raampje te schijnen.
quote:
Jeps....quote:
Nee, was 1x leuk ... tweede keer ook, maar vond het wel kort toen voor dat geldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
die frustratie tegelijk
gijss..... ga jij nog naar Eminem en D12 en 50cent en shit... ??
Vandaar ook de *PLOP* in de topic titel?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ok..... ontgroening bij de gijsjes is nl dat je keihard in je kont geneukt wordt door magneet![]()
Ik hoor geen Superquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps....
Hoe komt het trouwens dat ik bij het horen van Super, gelijk moet denken aan SuperGreg.....
[afbeelding]
(Ik weet dat het oud is.. maar toch)
Tja.. las Superroy....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoor geen Super
En Supergreg ken ik niet maar ziet er gay uit
ja inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:29 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met XP..
Ik heb thuis XP home edition, maar geen cd of crashdisc ofzo
Zat ik te denken om eens de pc leeg te halen, en opnieuw te installen, probleem is dat ik nu een legale versie XP heb staan. Maar zonder cd kan ik niet installen. Dus downloaden ergens, moet je nog op shit letten dan?
Ali G ken ik ook maar vaag, die heeft een bril op he, en gouden tanden ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. las Superroy....
Ennuh.. SuperGreg is al een oude spoof op ik denk Ali G.
XP is echt ultra gay.. als ik het zo mag stellen.... Dat ge-eikel met internet registratie, en dat soort....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:29 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met XP..
Ik heb thuis XP home edition, maar geen cd of crashdisc ofzo
Zat ik te denken om eens de pc leeg te halen, en opnieuw te installen, probleem is dat ik nu een legale versie XP heb staan. Maar zonder cd kan ik niet installen. Dus downloaden ergens, moet je nog op shit letten dan?
ja idd.... en ik vond 50cent live echt bagger... vorige keer waren betere artiesten... Xzibit, Cypressquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, was 1x leuk ... tweede keer ook, maar vond het wel kort toen voor dat geld
Geen idee, wil ik dat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
XP is echt ultra gay.. als ik het zo mag stellen.... Dat ge-eikel met internet registratie, en dat soort....
Maareuh, je wilt niet liever een kant en klare install van Pro edition met SP2 erbij?
Kweet niet wie er nu komt, maar Cypress is toch wel een must als je er heen wil hoor denk ik. Daar heb ik althans vorige keer wel van genotenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja idd.... en ik vond 50cent live echt bagger... vorige keer waren betere artiesten... Xzibit, Cypress![]()
Kan wat gebruikenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
Tja... Voordeel van het bij Home Edition blijven is dat je hoogstwaarschijnlijk je S/N kunt blijven gebruiken.
Zegikniequote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer komen Em en 50 dan naar NL?
Een beetje liefde en aandachtquote:
Aaahhwwwquote:
quote:
Het Serial Number of de Activeringscode... of..... euhmz... wat zou een ander woord kunnen zijn...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan wat gebruiken
Tweaken heb ik geen zin in ook hoor, het moet gewoon werken eigenlijk
geniet je nog een beetje van de verbouwing??quote:
Lees mijn post. Nee hoor het word steeds mooier. Kan niet wachten tot we kunnen verhuizenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geniet je nog een beetje van de verbouwing??
WHOEHAHAHAHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:53 schreef Quinny het volgende:
Worden jullie vaders ook altijd zo vervelend als ze aan het klussen zijn.
Altijd alles beter weten.
Altijd zeggen dat je niet teveel achter de pc of spelletje moet zitten maar eens moet leren iets te maken.
Altijd zeggen dat je te makkelijk bent. Zoals de slaapkamer niet glasvezelen maar gelijk verven, omdat wij dat mooier vinden. En dan blijven beweren dat dat niet zo is.
Altijd loopt te zuchten als je even moet nadenken hoe ik het eigenlijk wil hebben, terwijl hij er pas over een week aan gaat beginnen.
Kortom ik word het een beetje zat.
Ach, ik zit er niet de hele dag bij. Sjo welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAAHA![]()
![]()
HEEEEEEEEEEEERLIJK!!!
![]()
ik ken het![]()
mijn pa is onwijs handig, maar zooo fucking traag en zoooo pietjeprecies
en hij zit zich dan altijd te ergeren aan mijdaarom zeg ik ook nooit wat
en laat het of hem doen .... alleen.... of ik doe het alleen
maar niet met zijn 2en
![]()
Als ik dat zo zie.. ben ik denk ik maar al te blij dat ik geen geluid heb op mijn werkplek.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
TYYYYYYYYYYYYPHUSSSSSSSSSSSSS![]()
Hoe verkracht ik Final Countdown![]()
![]()
![]()
Ja die heb ik gezien ja... hahahahahaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
Briljantquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:53 schreef Quinny het volgende:
Altijd alles beter weten.
Altijd zeggen dat je niet teveel achter de pc of spelletje moet zitten maar eens moet leren iets te maken.
Altijd zeggen dat je te makkelijk bent. Zoals de slaapkamer niet glasvezelen maar gelijk verven, omdat wij dat mooier vinden. En dan blijven beweren dat dat niet zo is.
Altijd loopt te zuchten als je even moet nadenken hoe ik het eigenlijk wil hebben, terwijl hij er pas over een week aan gaat beginnen.
Kortom ik word het een beetje zat.
Ik krijg het heen en weer van die gozerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ach, ik zit er niet de hele dag bij. Sjo wel![]()
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:19 schreef n00cL30n het volgende:
Basterd» Nogsteeds zo aan het kijken naar een huisje in Almere?
(Moest namelijk in ene weer denken aan die heerlijke filemeldingen elke morgen, bij knooppunt A6, A1.)
OPZOUTEN Met die KUT zon.. zijn mensen aan het werk!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hopen dat de zon nu een tijdje blijft.
Nee, ik doe alles zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:53 schreef Quinny het volgende:
Tja.. of je gaat aan het AlmeerderStrand zitten?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja
Dat zie ik nu ook iedere ochtend staan
Maar ja, je moet wat he, duurt dan gewoon 20 minuten langer, zolang ik in Almere Stad woon gaat het op zich goed, Almere buiten doe ik niet
*Airco heeft op werk *quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
OPZOUTEN Met die KUT zon.. zijn mensen aan het werk!!
Sja per 1 Augustus.. dus hij heeft vakantiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Airco heeft op werk *
Werkt die cunt nu nog niethij was toch aangenomen ?
1 augustus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Airco heeft op werk *
Werkt die cunt nu nog niethij was toch aangenomen ?
Zo te horen is een niet- werkende airco/climat control heel normaal hier in Schiphol Rijk... Urgh!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:32 schreef Bastard het volgende:
Airco werkt hier niet ofzo.. er loopt een buis door de kantoren heen, en ik zit in de laatste kamer, koude lucht valt dus allemaal in de kantoorruimte's daarvoor
Overigs schijnen wij de beste cafetaria te hebben van de omgeving, van allerlei panden komen ze hier ook lunchen namelijk. http://www.samarbv.nl/
Kijk! Nu begrijp ik je voorliefde voor Almere.quote:Samar website
Samar B.V. is de complete facilitaire onderneming, gevestigd in Almere.
Zoiets.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maak anders nog ff een foto van je plant Gijs?
quote:
Shizzle man.. het lijkt echt net of je niets te doen hebt he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef mr_Brown het volgende:
Heb net een user aangemaakt hier
ene mevrouwThalia Hong...
ze krijgt dus uid: thong![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef mr_Brown het volgende:
Heb net een user aangemaakt hier
ene mevrouwThalia Hong...
ze krijgt dus uid: thong![]()
Maar wij willen het netjes hebbenquote:
Heeft ie ook niet, dit was het voor vandaag weer hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Shizzle man.. het lijkt echt net of je niets te doen hebt he?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:37 schreef Bastard het volgende:
Waarom zijn de meeste VMBO wijven zo TERING DOM? IK HAAT ZE!
Die woede
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef Myers het volgende:
[..]
ELKE dag komen er wel van die STINKHOEREN over de vloer een TERING LAWAAI maken. Ze rennen al brullend door het hele huis heen met hun breezertje en bij alles wat ze naar elkaar communiceren moet er gebruld worden, en met brullen bedoel ik dus echt BRULLEN zoals een nijlpaard dat doet.
[..]
Ja mooi, wat droogquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Muhhuhahahahahahahah
![]()
[..]
Hahahahaha
Die gast ergert zich helemaal den teerinck aan zijn zus.
Wijntje is ook lekker Gijs.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:09 schreef Bastard het volgende:
Dus als ik thuis kom.... GEEN koud biertje voor B.
Moet je Tam ff bellen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:09 schreef Bastard het volgende:
Ben godverdomme vergeten bier koud te leggen voor vanavond
Dus als ik thuis kom.... GEEN koud biertje voor B.
Die is allang naar werkquote:
Heel erg klote... Maaja.. zit vandaag ook maar eens tot half 6 en dan maar snel naar huis tuffen.. Heb gelukkig wel wat koud staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is allang naar werk
Bak bier staat in de zon.. dus dat word minimaal een half uur vriezer werk.
Die last.
Ik nog T-minus 15 minutenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heel erg klote... Maaja.. zit vandaag ook maar eens tot half 6 en dan maar snel naar huis tuffen.. Heb gelukkig wel wat koud staan.
Oh ja ik ken dat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:51 schreef n00cL30n het volgende:
Relaxt!
Toch maar zorgen dat 'dinnetje aan d'r rijbewijs gaat! :s
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:27 schreef -Struikrover- het volgende:
B en Strol, donderdag bieren. Ik kom en Kep ook. Ik regel wel een krat maar die is niet koud dan. Anders komen jullie naar de boerderij
Donderdag iigquote:
Z'n kamp ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Kepler is terug van z`n kamp maar hij kan op een of andere manier niet op FOK komen
Planquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Donderdag iig
Misschien wel leuk om naar de boerderij te komen, ik zit er nog maar met 1 collega. Zorg ik voor 2 kratjes bier. Kan Kep naar Nieuw Vennep komen met ov en met jou meerijden. Da`s 10 min
Heeft jij erg veel pijn aan zijn kont?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Kepler is terug van z`n kamp maar hij kan op een of andere manier niet op FOK komen
Anders kom je ook huilie.quote:
Mail me ff routebeschrijving, kom ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Boerdeij word volgende week gesloopt dus tis de laatste keer dat ik er slaap
jah duh, je dns wilde gewoon niet terwijl als je al op msn zat je geen dns meer nodig hadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:18 schreef Bastard het volgende:
[script]
C:\Documents and Settings\Dimitri>ping www.xs4all.nl
Ping-aanvraag kan host www.xs4all.nl niet vinden. Controleer de naam en probeer
het
opnieuw.
C:\Documents and Settings\Dimitri>ping www.xs4all.nl
Pingen naar www.xs4all.nl [194.109.6.92] met 32 byte gegevens:
Antwoord van 194.109.6.92: bytes=32 tijd=50 ms TTL=250
Antwoord van 194.109.6.92: bytes=32 tijd=9 ms TTL=250
Antwoord van 194.109.6.92: bytes=32 tijd=9 ms TTL=250
Antwoord van 194.109.6.92: bytes=32 tijd=10 ms TTL=250
Ping-statistieken voor 194.109.6.92:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
iseconden:
Minimum = 9ms, Maximum = 50ms, Gemiddelde = 19ms
C:\Documents and Settings\Dimitri>
[/script]
En gewoon op MSN nog wel kunnen praten he
Magneets cursus?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft jij erg veel pijn aan zijn kont?
Ow zo zit datquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
jah duh, je dns wilde gewoon niet terwijl als je al op msn zat je geen dns meer nodig had
Hij handelde uit geloof Gijs, dat hebben we te respecteren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, en kan iemand die teringmoslim van een Mohammed Bouyeri een nekschot geven?
Bedankt.
Ik geloof dat ik een soldeerbout in zijn oogbal wil steken, telt dat ook?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:32 schreef Bastard het volgende:
Hij handelde uit geloof Gijs, dat hebben we te respecteren.
Ja! Ja, dat telt ook, als je het maar echt gelooft dat je het wil he.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een soldeerbout in zijn oogbal wil steken, telt dat ook?
ik rij geloof ik met jou mee, althans daar had die homo het overquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet ook even een routebeschrijving naar de gayfarm hebben.
Zal er wel een verbinding ergens er ff uitgelegen hebben, ken jebeujenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow zo zit dat
Maar vreemd, zo is de DNS weg, en zo doet ie het weer
altijd leuk diequote:Deze is ook leuk
eagle79@home.nl
SMTP error from remote mailer after MAIL FROM:<zegikniet@xs4all.nl> SIZE=5729246:
host 10.100.2.250 [10.100.2.250]: 552 Message size exceeds fixed maximum message size:
5242880 bytes
poffers30@home.nl
SMTP error from remote mailer after MAIL FROM:<zegikniet@xs4all.nl> SIZE=5729246:
host 10.100.2.250 [10.100.2.250]: 552 Message size exceeds fixed maximum message size:
5242880 bytes
Mailtje van een paar Mb.
laat hem de Koran zelf opetenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:38 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof ook dat hij het goed zou doen, om de rest van zn dagen louter varkensvlees voorgeschoteld te krijgen. Dat geloof ik echt.
Ik geloof ook dat ie beter af is met een homofiele, rascistische neger op zijn cel.
Ik denk dat we B. lief moeten aankijken. Ik hoor net dat Toadette de auto nodig heeft...ouderavond op haar school.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:37 schreef kepler het volgende:
ik rij geloof ik met jou mee, althans daar had die homo het over
En dan Volkert er ook nog bij!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:38 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof ook dat ie beter af is met een homofiele, rascistische neger op zijn cel.
ik kan overal heen, zolang er een trein stoptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat we B. lief moeten aankijken. Ik hoor net dat Toadette de auto nodig heeft...ouderavond op haar school.
Er ligt wel een spoor langs de gayfarm...maar stoppen doet er niks.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:46 schreef kepler het volgende:
ik kan overal heen, zolang er een trein stopt
owquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er ligt wel een spoor langs de gayfarm...maar stoppen doet er niks.
Haal mij en Kep anders even op. Zorg ik wel dat Toadette ons ophaalt.quote:
Deal.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal mij en Kep anders even op. Zorg ik wel dat Toadette ons ophaalt.
heb ik ook nodig, maar dan vanaf een station in de buurt van Strolquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Routebeschrijving van jou ff nodig dan..
Nee, dat gun ik hem nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, en kan iemand die teringmoslim van een Mohammed Bouyeri een nekschot geven?
Bedankt.
Nee, en nou optiefen klote-newbie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:43 schreef Chocobo het volgende:
Alles goed hier.... kennen jullie me nog. Ik ben die jongen die hier wel eens postte
Gijsssssssssssssssssssssssssquote:
schiet het klussen een beetje op Gijs?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:43 schreef Chocobo het volgende:
Zooooo even I-netten. Als is het puur omdat Surfer dat niet kan s' avonds
Alles goed hier.... kennen jullie me nog. Ik ben die jongen die hier wel eens postte
Glasvezel als in "behang" dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:52 schreef Chocobo het volgende:
Lieve Strole en Magneet,.... ja het schiet zeer zeker op. Heb mezelf nog tot vrijdag gegeven. Ben bijna klaar..... kan geen verf of glasvezel meer zien ! Maarja..... het duurt even maar dan heb je wel wat. Bijna mijn hele huis gesaust
Die toelichting moet er voor Magneet inderdaad wel bij ja.quote:
Ja,... heb aandelen bij Gamma lopen nuquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
En de eigenaar van de plaatselijke kluszaak kan zeker een weekje naar Bermuda.
Mooi spul...mijn ouders hebben het ook tegen de muur.quote:
Ja ik heb veel oude muren in mijn huis die ik graag zo wil houden maar sommige muren zoals bv op Daan's kamer op zolder zijn glad.... die zijn met glasvezel bewerkt. Cool spul.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi spul...mijn ouders hebben het ook tegen de muur.
nee hoor dat wist ik welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die toelichting moet er voor Magneet inderdaad wel bij ja.
Ja joh tuurlijk!quote:Op woensdag 13 juli 2005 06:23 schreef -Struikrover- het volgende:
B. & Strol, Kep? Gehakschoteltje goed morgen
Prima Gijsquote:Op woensdag 13 juli 2005 06:23 schreef -Struikrover- het volgende:
B. & Strol, Kep? Gehakschoteltje goed morgen
Ja, ik moet ook altijd als een gek naar beneden scrollen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:38 schreef Magneet het volgende:
opflikkeren met die plaatjes aub, zit hier weer zo open als de pest en krijg er meteen gezeik mee
of gewoon in b&h daar horen zequote:Op woensdag 13 juli 2005 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook altijd als een gek naar beneden scrollen.
Dit soort plaatjes voortaan na 17:00 uur s.v.p.
We willen niet allemaal ontslagen worden Gijs.quote:
absoluut niet maar kan er wel een hoop gezeik mee krijgenquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:16 schreef Bastard het volgende:
Dat huilen
Kom op mannen, een stel gezonde tieten is nog nooit iemand minder om geworden hoor.
Ok dan moet je het volgende maar niet bekijken..quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
absoluut niet maar kan er wel een hoop gezeik mee krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ons management bestaat volledig uit eens stel humorloze, labiele zure wijven. Misschien gaat het hier daarom ook allemaal zo kut!quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:16 schreef Bastard het volgende:
Dat huilen
Kom op mannen, een stel gezonde tieten is nog nooit iemand minder om geworden hoor.
Nee hier Gijsquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:37 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu
Nee B... Geen vrije dag... helaas
Die zou je allemaal KAPOT moeten neuken!quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ons management bestaat volledig uit eens stel humorloze, labiele zure wijven. Misschien gaat het hier daarom ook allemaal zo kut!
Gijs serieus...ik krijg al een gevoel van walging bij de gedachte...brrrr...quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:47 schreef Bastard het volgende:
Die zou je allemaal KAPOT moeten neuken!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:16 schreef Bastard het volgende:
Dat huilen
quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bovenste, prachtige foto
Onderste kruisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |