uhm nee niet echt nee. Heel soms zo eens, maar dan doe ik het eigenlijk bijna altijd 's avonds vind ik makkelijker ivm de kindjes. Dus dat bilnaad probleem heb ik ook nietquote:deze luie hol is voor vandaag weer lekker uitgezwommen en gezond en gaat nu ff wat boterhammetjes en salade eten.
wat is de zomer toch lekker
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:26 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm nee niet echt nee. Heel soms zo eens, maar dan doe ik het eigenlijk bijna altijd 's avonds vind ik makkelijker ivm de kindjes. Dus dat bilnaad probleem heb ik ook niet
ik teken portretten en ontwerp kaarten etc.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das mooi he zo'n quote..
Anywaus, wat doe je voor werk dan?
Ja die gekke ideen altijd van mensenquote:Op maandag 11 juli 2005 18:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet het weekend zijn voor alcohol dan
Is dit zon, "Kijk mij eens streng aan mn dieet houden met dit belachelijk benauwde weer" post?quote:
quote:Pills, coke, motherfuck, still tripping, ain't enough, every day every night, mastrubate, how to fuck
Nee, een "mijn bier is op" post.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:55 schreef Bastard het volgende:
Is dit zon, "Kijk mij eens streng aan mn dieet houden met dit belachelijk benauwde weer" post?
Meer een "ik ben niet tevreden met mijn lichaam dus ik drink cola light" postquote:Op maandag 11 juli 2005 18:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dit zon, "Kijk mij eens streng aan mn dieet houden met dit belachelijk benauwde weer" post?
Die is lekker hequote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef Bastard het volgende:
IN YOUR HEAAAAAAAAAAAAAAADDDDD IN YOUUUURRR HEADDDDD [afbeelding]
Die megamix
Nog geen bedtijd?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:23 schreef -Struikrover- het volgende:
*plopje*
quote:
Ik vond het topic wél leukquote:
Klotemodsquote:
Ja lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand zin in een biertje?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand zin in een biertje?
Maar die 700 punten met de eerste plaats goed maken lukt me niet meer hoorquote:
dat zal lastiger worden jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar die 700 punten met de eerste plaats goed maken lukt me niet meer hoor
Dan lijkt het door al die grafieken toch nog alsof je aan het werk bent terwijl je onder loopt te Fokken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |