Ik heb de pech dat mijn zus een ongelofelijke breezerbitch is. Toen ze 14 werd zag ik dit al aankomen maar ik hoopte dat het een tijdelijke fase was, jammer voor mij wordt ze alleen maar dommer en irritanter. Ze is nu net 17 en ik zie niet in hoe het ooit erger kan worden dan nu. Haar instelling is als volgt:
'sGooL BoEijT Mii NiKS IkkUh VinD VmBO WeL GEnoEg, Ik gA Mun HeLuhh LeFUh LanG FeEsTuHH'
Hoe m'n zus haar leven indeeld zal mij verder een worst wezen, het is alleen FUCKING IRRITANT om in hetzelfde huis te wonen met iemand die zo is, en al helemaal als uitgerekend het huis waar jij woont gekozen is als basis voor dit soort wijven. ELKE dag komen er wel van die STINKHOEREN over de vloer een TERING LAWAAI maken. Ze rennen al brullend door het hele huis heen met hun breezertje en bij alles wat ze naar elkaar communiceren moet er gebruld worden, en met brullen bedoel ik dus echt BRULLEN zoals een nijlpaard dat doet.
Mijn huis wordt dus dagelijks bezet door dit soort zwijnen zodat ik in principe nooit rust heb, en moet je die gesprekken eens horen waar ze het over hebben, wat een ONZIN allemaal, ik kan me echt kapot lachen over hun gesprekken, dingen zoals 'Mun boY HeP Zn SkoEtEr OpgeVoeRd Kei GaAf mEn', tijdens ONM en GTST kunnen ze ook hele gesprekken voeren over hoe groot iemands neus/kont wel niet is, ik denk dat ze vooral andere mensen op hun uiterlijk afkraken zodat ze zichzelf iets beter voelen, want hun uiterlijk is het enige dat ze hebben, en zelfs dat is vaak ook maar so-so vooral omdat ze een domme uitstraling hebben en hun kop ondergesmeerd zit met vijftig lagen make-up.
Nog 1 jaar en dan ga ik als het goed is het huis uit, dus dan zal ik er eindelijk van verlost zijn, maar tot die tijd zal ik nog even moeten afzien. Ik denk dat de meeste van jullie zich niet zullen herkennen hierin omdat mijn situatie toch wat extremer is, maar ergeren jullie je ook zo kapot aan die domme wijven?
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."