Dan draait ie m zaterdag op de truck vast ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:58 schreef Tomaz het volgende:
Oh jezus, hij draaide Time will tell!!!! EINDELIJK!!!!!
Deed ie op eargams toen toch ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:58 schreef Tomaz het volgende:
Oh jezus, hij draaide Time will tell!!!! EINDELIJK!!!!!
Ja maar daar was ik niet bijquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Deed ie op eargams toen toch ook?
Eigen fout... daar kan ik nix aan doenquote:
Haha, Tino en ik waren te zien op Shownieuws toen ze dit als onderwerp haddenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:15 schreef Xantra het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/housewitz_voor_gs_bezoekers.html
hard! maar stiekem toch wel sterk![]()
Wat is het verband tussen jullie en dat filmpje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:46 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Haha, Tino en ik waren te zien op Shownieuws toen ze dit als onderwerp haddenHeb 't zelf nog niet gezien maar ben benieuwd, krijg de file als 't goed is binnenkort!
misschien had tom z'n pet niet op en dachten ze dat hij de maker was hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:19 schreef hp22 het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen jullie en dat filmpje?
Keihard....zeg!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:15 schreef Xantra het volgende:
Ben voor veel soorten humor in, maar dit is echt crap....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:15 schreef Xantra het volgende:
idd een beetje te hard maja ach ja...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:34 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ben voor veel soorten humor in, maar dit is echt crap....
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:46 schreef Xantra het volgende:
[..]
misschien had tom z'n pet niet op en dachten ze dat hij de maker was haha![]()
![]()
al zo'n tijd geleden...quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:07 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ten tijde van dat filmpje had ik nog een schitterende bos haar
![]()
![]()
hehe, das ook pas 2 jaar terugquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:08 schreef Xantra het volgende:
[..]
al zo'n tijd geleden...
d8 dat het filmpie nieuw was...
ook op het eindfeest draaide Feeryquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:56 schreef hp22 het volgende:
Zo, de FFWD was gaaf! Eerst een paar trucks bekeken en toen maar achter Ferry aangelopen die een heerlijke set draaide met als hoogtepunt de brug over met Dogzilla - Without You
Ehm ja, zelfde verhaal voor mij dus.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:56 schreef hp22 het volgende:
Zo, de FFWD was gaaf! Eerst een paar trucks bekeken en toen maar achter Ferry aangelopen die een heerlijke set draaide met als hoogtepunt de brug over met Dogzilla - Without You
draaide ferry net als vorig jaar solo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:56 schreef hp22 het volgende:
Yup, Ronald van Gelderen heeft 2 plaatjes gemixed toen Ferry naar de wc moest (?) maar voor de rest Ferry solo jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:32 schreef Xantra het volgende:
[..]
draaide ferry net als vorig jaar solo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |