abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28737932
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:09 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Maar 2 zusjes die elkaars kutje likken hoeven niet lesbisch te zijn? Whehe er is zo'n double standard hierover!
Ik heb toch niets gezegd of 2 zusjes lesbisch moeten zijn om elkaar te likken? Natuurlijk moeten ze dat zijn, anders is het uberhaupt niet lekker voor hun lijkt me. En ja er is een double standard hierover, maar dat komt omdat er veel meer vrouwen het wel eens met een vrouw doen, dan mannen wel eens met een man. Hey, ik ben niet verantwoordelijk voor die double standard; dat zijn al die vrouwen die zo graag expiremteren met elkaar, dan raak je er gewend aan!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:39:40 #106
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28748525
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:22 schreef heiden6 het volgende:
Waarom is dat dan een probleem? Ik weet wel zeker dat je daar geen reden voor kunt bedenken, die voldoende overtuigend zou zijn als je stelling niet de norm was.
Dat jij incest geen probleem vind vind ik niet erg. Ga gerust je zus of broer neuken zou ik zeggen. Maar ik vind het verwerpelijk. En hoe je het ook draait of keert of neukt, 2 zussen/broers met elkaar, met of zonder 3e outsider erbij is incest.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:09:42 #107
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_28749347
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat jij incest geen probleem vind vind ik niet erg. Ga gerust je zus of broer neuken zou ik zeggen. Maar ik vind het verwerpelijk. En hoe je het ook draait of keert of neukt, 2 zussen/broers met elkaar, met of zonder 3e outsider erbij is incest.
En waarom vind je het verwerpelijk dan? Volgens mij is het alleen maar weer zo'n wazig taboe, niemand heeft het erover, en ieder "fatsoenlijk" mens heeft er een afkeer van, maar waarom eigenlijk kan niemand zeggen.
Ik kan 1 reden verzinnen waarom ik ertegen zou zijn, en dat is het nageslacht. Maargoed, er zijn genoeg voorbehoedsmiddelen, dus eigenlijk kan ik helemaal geen reden verzinnen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_28752205
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef Merovingian het volgende:

[..]

En waarom vind je het verwerpelijk dan? Volgens mij is het alleen maar weer zo'n wazig taboe, niemand heeft het erover, en ieder "fatsoenlijk" mens heeft er een afkeer van, maar waarom eigenlijk kan niemand zeggen.
Ik kan 1 reden verzinnen waarom ik ertegen zou zijn, en dat is het nageslacht. Maargoed, er zijn genoeg voorbehoedsmiddelen, dus eigenlijk kan ik helemaal geen reden verzinnen.
ik begrijp je kijk erop, echt waar
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:42:03 #109
37769 erodome
Zweefteef
pi_28752523
quote:

[..]

Omdat je familie bent van elkaar, wat een aparte band met zich meebrengt, een non-sexuele band...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28752602
blijft toch een vaag, raar onderwerp.
ik zou er zelf nooit aan willen meedoen of mee instemmen, maar toch.. waarom is het fout?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:45:41 #111
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_28752675
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat je familie bent van elkaar, wat een aparte band met zich meebrengt, een non-sexuele band...
Die band praten mensen elkaar aan, het zit gewoon tussen je oren... Het is net zoiets als geen sex voor het huwelijk. Het wordt al heel lang gedaan, het hoorde zo. Niemand weet eigenlijk waarom. Tegenwoordig is dat al een klein beetje minder in vergelijking met 100 jaar geleden
Het zou me ook helemaal niets verbazen als over 100 jaar incest wel kan, omdat mensen zich gaan realiseren dat het eigenlijk nergens over gaat, dat taboe
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:19:09 #112
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_28754039
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch hebben aardig wat mensen doktertje gespeeld met broer of zus, en dat er in de puberteit onderling wat geoefend wordt met seks / zoenen of gezamelijk gemasturbeerd vind ik niet zo'n heel rare gedachte.

Op volwassen leeftijd zullen ze geen seks met elkaar hebben, maar misschien dat het welk voorkomt dat ze met z'n tweeën een derde erbij vragen. Ik hoorde ook wel eens een verhaal van twee broers die een triootje hadden met een meisje. Dus een tweeling zal dat ook best wel doen.

En om dan die derde te zijn met een tweeling naar huis gaat, vind ik best wel een kinky gedachte.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_28767686
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ik dat zou willen? Ik vraag me alleen of iemand überhaupt een goede reden kan geven dat incest slecht zou zijn, anders dan 'het is verwerpelijk'.Het is verwerpelijk omdat het verwerpelijk is? Of heb je nog een echte reden?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28768622
Incest is alleen erg als er nageslacht vandaan komt, mgoed. Het woord 'incest' schrikt mensen gewoon zo erg af dat ze bij voorbaat al een mening klaar hebben liggen, zonder dat ze imho over het eigenlijk bedoelde nadenken...
Zonder nageslacht is er helemaal niets aan de hand...
pi_28768815
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:04 schreef heiden6 het volgende:
Doet me denken aan Austin Powers...

Verder lijkt het mij niet meer bijzonder dan een normaal trio, maar eigenlijk moet ik het allebei nog eens proberen.
De chinese tweeling Foek Mie en Foek yoe
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:16:37 #116
124944 Starhunter
It's raining dogs....
pi_28768928
ze zijn toch altijd samen geweest... samen in de buik, samen in de wieg, samen in de kinderwagen, samen in de klas, samen uit samen thuis, samen in bed... kwestie van gewoonte
Worth Dying for. Worth Killing for. Worth going to Hell for. Amen. Sin City!
pi_28770016
Stel dat je een 100% identieke kloon van jezelf zou kunnen maken, zou je het dan met die kloon kunnen doen? En is het dan seks of masturbatie?
Unox, the worst operating system.
pi_28770372
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:48 schreef Schorpioen het volgende:
Stel dat je een 100% identieke kloon van jezelf zou kunnen maken, zou je het dan met die kloon kunnen doen? En is het dan seks of masturbatie?
't is en blijft een individu, met een eigen wil, en dus eigen rechten. NEe, het zal dus nooit masturbatie worden, maar seks...
pi_28770628
Nou ik was toch echt niet van plan om het met mijn tweelingzusje te doen hoor gekke mensen hier. Ik doe heel veel met haar we zijn heel close, maar het met elkaar doen niet mijn idee hoor. (wel ooit eens stiekem van vriendje geruild maar das een ander verhaal)
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:15:01 #120
124944 Starhunter
It's raining dogs....
pi_28770981
ja vertels is wie a zegt moet b zeggen he
pi_28771053
Ow we lijken nog al op elkaar (deden ook wel een proefwerken voor elkaar enzo) en van uit een donkere kroeg zijn we toen gewoon met elkaars vriendje mee gegaan ipv met ons eigen vriendje die kwamen daar natuurlijk al vrij snel achter nooit meer geprobeerd daarna
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:53:25 #122
124944 Starhunter
It's raining dogs....
pi_28772161
hahaha goed geprobeerd
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:58:44 #123
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_28772338
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 07:06 schreef SlimShady het volgende:

[..]

[afbeelding]

PS.: als je het nog niet wist.. het is een quote van Watskeburt.
ik meende dattie zei lauda en nicky?
1 formule --> Formule 1
Nicky lauda?
pi_28773528
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:07 schreef Enil het volgende:
Incest is alleen erg als er nageslacht vandaan komt, mgoed. Het woord 'incest' schrikt mensen gewoon zo erg af dat ze bij voorbaat al een mening klaar hebben liggen, zonder dat ze imho over het eigenlijk bedoelde nadenken...
Dat zei ik ook al ja, maar daar denken de meeste hier toch anders over...
pi_28774667
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 15:58 schreef Faceoff het volgende:

[..]

ik meende dattie zei lauda en nicky?
1 formule --> Formule 1
Nicky lauda?
kan ook. ik zal het wel fout hebben.
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:25:50 #126
97348 Matness
Matt about you
pi_28776288
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef slindenau het volgende:

[..]

Dat zei ik ook al ja, maar daar denken de meeste hier toch anders over...
Ja, neven en nichten zou dan ook incest zijn, terwijl dat toch best voorkomt dat ie samen wat doen.
pi_28783406
ach, in wezen zijn we allemaal familie
pi_28784348
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:12 schreef renz0r het volgende:

[..]

De chinese tweeling Foek Mie en Foek yoe
Ze waren volgens mij Koreaans.

*straks de DVD afspelen gaat
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:07 schreef Enil het volgende:
Exactly my point.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:20:21 #129
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28808032
quote:
Nee, voorbehoedsmiddelen is geen argument. als 2 mensen van elkaar houden willen ze ws ook nageslacht, en omdat dit nageslacht een grotere kans heeft dat foutjes in de DNA versterkt worden, is het van nature iets verwerpelijks wat zich uit in de cultuur. Maar aan je betoog te zien ben jij dus een groot voorstander van incest.

Laat ik het anders stellen. Poep bevat potentieel bacterien. Maar men kan het steriliseren, dus eigenlijk kan ik geen redenen verzinnen dat wij onze eigen stront niet eten.
Als het niet zoet genoeg is gooi je er na de sterilisatie wat suiker door

bah
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:23:11 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28808094
als het allemaal zo normaal is om met je broer of zus sex te hebben, waarom komen er dan van die rare kindertjes van? zelfs met een verdere bloedverwant, zoals je neef of nicht kan het gebeuren.

en als het niet over zwangerschap gaat, dan begin ik te twijfelen of ik gek aan het worden ben.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')