Ik zou het niet rond je ogen gebruiken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:40 schreef flutterbye het volgende:
Nog een vraagje (zie ook pag. 1!) kun je de reinigingslotion en créme ook gewoon rond je ogen en op je oogleden gebruiken? Er staat nergens 'vermijd de oogcontouren' ofzo, maar het slaat al op m'n ogen als ik het op mijn wangen smeer... (heb toch de créme maar even uitgeprobeerd)
(...)
Ik haal mijn makeup af met oogmakeupremoverlotiondoekjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:40 schreef flutterbye het volgende:
Nog een vraagje (zie ook pag. 1!) kun je de reinigingslotion en créme ook gewoon rond je ogen en op je oogleden gebruiken? Er staat nergens 'vermijd de oogcontouren' ofzo, maar het slaat al op m'n ogen als ik het op mijn wangen smeer... (heb toch de créme maar even uitgeprobeerd)
En wat is nu eigenlijk de juiste volgorde van gebruik? Eerst wasgel, dan lotion, dan créme, eerst lotion, dan wasgel, dan créme? En wat kan er nog meer bij? Reinigingsmelk is er geloof ik ook nog...
Ik heb het (oude) flesje hier voor me staan, maar er staan geen ingredienten op, dus geeeeeen idee!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:15 schreef flexlexie het volgende:
Is die tea tree olie van de kruidvat nu puur of niet??? Lees op andere forums op internet dat je de dure olie moet kopen in die reformzaken (?).
Dit omdat kruidvat tea tree olie vermengt is met andere olie...
Is dit waar of niet?![]()
Ik kom ook op verschillende sites steeds andere dingen tegen. Ik denk als je huid erg gevoelig is, dat je dan beter kunt scrubben vóór het stomen, maar als dit wel meevalt kan het andersom geen kwaad denk ik... Scrubben na het masker vind ik een beetje vaag klinken - je huid moet toch juist zo schoon en dode-huidcel-vrij mogelijk zijn zodat je huid het masker goed kan opnemen???quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef Syrena het volgende:
Hier scrubben ze voor het stomen: http://www.pourtous.nl/algemeen/txt_pt_prij.html
Ik hield ook nooit zo van dagcreme vanwege de vettigheid die ik toch altijd voelde, maar de teatree dag- en nachtcreme van Kruidvat bevalt prima. Ik gebruik het al een paar jaar en het voelt niet vettig aan vind ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef Cheesecake het volgende:
I Zijn er misschien mensen die het zelfde type huid hebben (gecombineerd/vet, last van voornl. passieve acne en mee-eters?) en die de creme wel fijn vinden??
Zelfde verhaal hierquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:05 schreef flexlexie het volgende:
Ik heb een beetje last van een onzuivere huid( niet erg, maar toch), en zat dus beetje gebrand op een meer zuivere huid. Dat spul van tea tree is echt goed man. I.i.g. bij mij dan.
Smeerde het maandag voor het eerst, en mijn huid ziet er nu onwijs gaaf uit.
Ik heb hetzelfde huidtype en ik vond een dag- of nachtcreme ook altijd vreselijk om te gebruiken. Ze waren altijd zo vettig. Maar ik gebruik nu al een hele tijd Hydrafresh van L'oreal voor de normale/gemengde huid. Dat is echt heerlijk spul. Het trekt helemaal je huid in en laat geen (vettig) laagje achter. En je huid wordt er lekker zacht vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef Cheesecake het volgende:
Zijn er misschien mensen die het zelfde type huid hebben (gecombineerd/vet, last van voornl. passieve acne en mee-eters?) en die de creme wel fijn vinden??
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:11 schreef heaven7 het volgende:
Wat gebruik jij allemaal van de tea tree lijn dan flexlexie?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:38 schreef Angel20 het volgende:
ik heb gisteren die scrubcreme gekocht....die je 1 a 2x in de week moet gebruiken
heb 'm nog niet gebruikt..maar iemand hier ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |