abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30879935
Als je een vettig gezicht hebt, moet je dat dan gewoon op je gezicht smeren ofzo?
Je kunt het dus over je hele lijf gebruiken?
Ik doe ff een idee op
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_30883691
Iemand?
  zaterdag 24 september 2005 @ 12:46:01 #53
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30883826
LMK

Maar ik weet het ook niet, sorry
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30885375
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 09:25 schreef Dinamiet het volgende:
Als je een vettig gezicht hebt, moet je dat dan gewoon op je gezicht smeren ofzo?
Je kunt het dus over je hele lijf gebruiken?
Ik doe ff een idee op
Je moet het niet puur op de huid gebruiken, daar is het te geconcentreerd voor!
Je kan wel het pure spul gebruiken om een kalknagel aan te stippen.
Google anders even op tea tree use ofzo, vind je veel tips!
  Moderator zaterdag 24 september 2005 @ 13:44:50 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_30885415
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 09:07 schreef Furia het volgende:
Alles ligt in de winkel!!!!! Weer allemaal nieuwe mooie potjes!
Hopelijk is alleen de verpakking veranderd en niet de samenstelling (en de prijs).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_30905423
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Hopelijk is alleen de verpakking veranderd en niet de samenstelling (en de prijs).
Nieuwe verpakking wordt haast altijd als goede reden gezien om de prijzen te verhogen. Maar als het maar een klein beetje is en nog lang niet zo duur als elders dan gaat het nog wel natuurlijk. En de samenstelling moet natuurlijk ook wel ongeveer hetzelfde zijn
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30914673
Ik moest ¤1.99 geven voor n flesje teatree lotion voor reiniging van t gezicht (make up etc)..
T ruikt wel vreemd moet ik zeggen..
pi_30915085
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 09:07 schreef Furia het volgende:
Alles ligt in de winkel!!!!! Weer allemaal nieuwe mooie potjes!
Hier donderdag nog niks.
Ga dinsdag ff kijken heb echt dringend behoefte aan die scrub
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_30936634
Bij mijn plaatselijke kruidvat nog niets nieuws. Ze hadden echter wel alle oude potjes die er nog stonden beplakt met 50% eraf stickers... dus het zal wel niet lang meer duren!!!
pi_30939364
Ik heb de nieuwe scrub, wash, lotion en dag- en nachtcrème zien staan. Verder aangevuld met wat oude potjes .
  maandag 26 september 2005 @ 12:47:15 #61
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_30941163
Ik ben op zoek naar een nieuwe huidverzorgingslijn. Ik heb tot voor kort naar alle tevredenheid de producten van Dove gebruikt, maar de laatste tijd is mijn huid een stuk vettiger en onzuiver op de welbekende t-zone en droog en gevoelig op mijn wangen .
Ik zat de tea tree lijn van Kruidvat te overwegen tegen de vettige huis op de t zone, maar zou deze lijn mijn wangen niet nog verder uitdrogen?
Ik ben te lui om mijn wangen anders te verzorgen dan de rest van mijn gezicht

Kan iemand mij de tea tree producten aan- of juist afraden voor mijn huidprobleem? Alvast bedankt .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_30941510
Weet iemand of dat spul echt bevorderlijk is voor je huid?
  maandag 26 september 2005 @ 13:07:05 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30941597
Ik heb er goede ervaringen mee. Ik heb af en toe last van zwemmerseczeem (soort schimmel) en als ik het aanstip met wat verdunde tea tree-olie is het na een paar dagen al weg. Het heeft een (door wetenschappelijk onderzoek aangetoonde) schimmeldodende en anttibacteriële werking. Wat ook goed is tegen acné schijnt.
pi_30941662
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:07 schreef Aventura het volgende:
Ik heb er goede ervaringen mee. Ik heb af en toe last van zwemmerseczeem (soort schimmel) en als ik het aanstip met wat verdunde tea tree-olie is het na een paar dagen al weg. Het heeft een (door wetenschappelijk onderzoek aangetoonde) schimmeldodende en anttibacteriële werking. Wat ook goed is tegen acné schijnt.
Mijn gezichtshuid is te droog, op andere plaatsen heb ik vaak last van irritaties, wondjes en blaren. Zou dat spulletje daar ook een positieve werking op hebben?
pi_30942667
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:29 schreef schatje het volgende:
Ik heb de nieuwe scrub, wash, lotion en dag- en nachtcrème zien staan.
En, ziet de verpakking er een beetje uit? (Beter dan die vorige look?)
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_30942752
Bij mij had het iig wel een gunstig effect op dingen als voetschimmel, puistjes en huidirritatie. (ik gebruikte alleen de pure tea tree oil, scrub en masker. Geen créme ervan ofzo) Het heeft gewoon een natuurlijk ontsmettende werking, ik heb ook nog nooit van iemand gehoord dat ze er rare bijwerkingen van kregen zoals je vaak bij andere ontsmettende middeltjes krijgt. Bij mij maakt het m'n huid niet vetter, droogt ook niet uit, hydrateert ook niet echt. Op mijn gezicht gebruikte ik er altijd bodylotion of créme bij.

@ MaLo, misschien moet je toch denken aan verschillende verzorging voor je huid, maar dat hoeft geen mission te zijn, je kunt beginnen met 2 verschillende crémes, en de rest gewoon hetzelfde houden. Dat is echt niet zoveel extra werk hoor. Ik ben eigenlijk begonnen om het zo te doen omdat de créme van Vichy Normaderm in een kleine flacon zit en best duur is, en als ik die op mijn hele gezicht gebruikte was hij heel snel op. Maar eigenlijk heb ik op mijn wangen helemaal niks speciaals nodig, ik heb daar een normale huid, geen puistjes ofzo. Dus ik smeer de Vichy op mijn T-zone, en een dagcréme voor normale huid op mijn wangen. (op dit moment van de Hema) Verder doe ik gewoon voor mijn hele gezicht hetzelfde, wasgel etc.
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:43:41 #67
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_30977772
Zijn bij jullie de flesjes olie er al weer? Ik ging vandaag 5 (!!!) Kruidvatten/Kruidvats af en er stond of helemaal nog niks of pas enkele dingen. Van de tea tree lijn heb ik kunnen vinden: lotion, dag/nachtcreme en de scrub. Komen het masker en de olie ook nog dat iemand weet?
Of niet soms?
pi_31008192
Ik was vandaag even wezen kijken bij KV naast metrostation Beurs (Rotterdam)... Daar hadden ze het ook al niet, alleen nog maar een paar 'oude' potjes masker.

Van de week maar ff bij ons in het dorp bij het KV kijken, misshien hebben ze ze daar
pi_31040619
Hier in Helmond (KV de Bus) ook nog niet
pi_31042090
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:42 schreef PeRi het volgende:
Beter zijn ze echt afgebleven van de samenstelling.
Ik gebruikte de lenzenvloeistof van het oude huismerk, hebben ze ook veranderd en ik kreeg spontaan last van mn ogen. Moest maar weer van de Hans Anders kopen (had ik in het begin ook, nergens last van gelukkig meer), tot ik weer een geschikte vind.
T0evallig 00k v00r harde lenzen? En krijg je dan 00k helemaal r0de en dr0ge (en s00rt van zere) 0gen? En zijn ze de v0lgende dag zelfs n0g wat r00dachtig? Dat heb ik namelijk en dacht dat t aan mijn lenzen lag...tenzij jij t zelfde hebt dan pr0beer ik 00k maar eens de vl0eist0f ik daarv00r gebruikte...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_31050555
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

T0evallig 00k v00r harde lenzen? En krijg je dan 00k helemaal r0de en dr0ge (en s00rt van zere) 0gen? En zijn ze de v0lgende dag zelfs n0g wat r00dachtig? Dat heb ik namelijk en dacht dat t aan mijn lenzen lag...tenzij jij t zelfde hebt dan pr0beer ik 00k maar eens de vl0eist0f ik daarv00r gebruikte...
Zeg, hou eens op met dat Breezah-typen... er zit ook een "o" op je toetsenbord
pi_31051571
Links boven haar avatar staat dat de o stuk is... Maar hoe heb je die o daar dan kunnen typen???
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:53:30 #73
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_31066421
Ik heb vandaag een nieuwe verpakking dag/nacht creme en de wasgel gekocht. Ik ben benieuwd!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_31074865
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:17 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Zeg, hou eens op met dat Breezah-typen... er zit ook een "o" op je toetsenbord
Maar als die 'o' kapot is en je kunt hem nog niet laten maken en je hebt geen zin om telkens te knippen en te plakken (zoals ik soms wel de puf heb om te doen of zoals ik nu bij mijn ouders zit die wel een toetsenbord met een werkende o hebben), dan moet je wat en dat is de 0! Verdorie...dat gezeur altijd...kijk dan onder mijn naam! Het staat er niet voor niks... hoezo zijn bepaalde mensen ongeduldig? (en ja, hij gaat binnenkort weer terug naar de winkel ja!)

ik happen? hoezo?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_31082834
Ik heb vandaag de teatree wasgel en masker gekocht...ben benieuwd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')