Je moet het niet puur op de huid gebruiken, daar is het te geconcentreerd voor!quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:25 schreef Dinamiet het volgende:
Als je een vettig gezicht hebt, moet je dat dan gewoon op je gezicht smeren ofzo?
Je kunt het dus over je hele lijf gebruiken?
Ik doe ff een idee op
Hopelijk is alleen de verpakking veranderd en niet de samenstelling (en de prijs).quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:07 schreef Furia het volgende:
Alles ligt in de winkel!!!!! Weer allemaal nieuwe mooie potjes!
Nieuwe verpakking wordt haast altijd als goede reden gezien om de prijzen te verhogen. Maar als het maar een klein beetje is en nog lang niet zo duur als elders dan gaat het nog wel natuurlijk. En de samenstelling moet natuurlijk ook wel ongeveer hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk is alleen de verpakking veranderd en niet de samenstelling (en de prijs).
quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:07 schreef Furia het volgende:
Alles ligt in de winkel!!!!! Weer allemaal nieuwe mooie potjes!
Mijn gezichtshuid is te droog, op andere plaatsen heb ik vaak last van irritaties, wondjes en blaren. Zou dat spulletje daar ook een positieve werking op hebben?quote:Op maandag 26 september 2005 13:07 schreef Aventura het volgende:
Ik heb er goede ervaringen mee. Ik heb af en toe last van zwemmerseczeem (soort schimmel) en als ik het aanstip met wat verdunde tea tree-olie is het na een paar dagen al weg. Het heeft een (door wetenschappelijk onderzoek aangetoonde) schimmeldodende en anttibacteriële werking. Wat ook goed is tegen acné schijnt.
En, ziet de verpakking er een beetje uit? (Beter dan die vorige look?)quote:Op maandag 26 september 2005 11:29 schreef schatje het volgende:
Ik heb de nieuwe scrub, wash, lotion en dag- en nachtcrème zien staan.
T0evallig 00k v00r harde lenzen? En krijg je dan 00k helemaal r0de en dr0ge (en s00rt van zere) 0gen? En zijn ze de v0lgende dag zelfs n0g wat r00dachtig? Dat heb ik namelijk en dacht dat t aan mijn lenzen lag...tenzij jij t zelfde hebt dan pr0beer ik 00k maar eens de vl0eist0f ik daarv00r gebruikte...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:42 schreef PeRi het volgende:
Beter zijn ze echt afgebleven van de samenstelling.
Ik gebruikte de lenzenvloeistof van het oude huismerk, hebben ze ook veranderd en ik kreeg spontaan last van mn ogen. Moest maar weer van de Hans Anders kopen (had ik in het begin ook, nergens last van gelukkig meer), tot ik weer een geschikte vind.
Zeg, hou eens op met dat Breezah-typen... er zit ook een "o" op je toetsenbordquote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
T0evallig 00k v00r harde lenzen? En krijg je dan 00k helemaal r0de en dr0ge (en s00rt van zere) 0gen? En zijn ze de v0lgende dag zelfs n0g wat r00dachtig? Dat heb ik namelijk en dacht dat t aan mijn lenzen lag...tenzij jij t zelfde hebt dan pr0beer ik 00k maar eens de vl0eist0f ik daarv00r gebruikte...
Maar als die 'o' kapot is en je kunt hem nog niet laten maken en je hebt geen zin om telkens te knippen en te plakken (zoals ik soms wel de puf heb om te doen of zoals ik nu bij mijn ouders zit die wel een toetsenbord met een werkende o hebben), dan moet je wat en dat is de 0! Verdorie...dat gezeur altijd...kijk dan onder mijn naam!quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:17 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op met dat Breezah-typen... er zit ook een "o" op je toetsenbord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |