Nope. In Sittard wilden ze zelfs glashard beweren dat ze 'm noooooooooooooooooooooit hadden gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef NY_Giant het volgende:
Heeft iemand de wasgel nog ergens gesignaleerd?
Ik heb het vandaag nog bij mijn lokale Kruidvat gekocht, weet je dit wel zeker?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Op Ebay staat ook wel van alles met tea tree oil erin, maar niet van Kruidvat dus.
Ik kon het ook nergens meer krijgen. Dus ik denk dat het wel klopt helaas.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:42 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog bij mijn lokale Kruidvat gekocht, weet je dit wel zeker?
Hier in Amsterdam kon ik het gewoon vinden...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon het ook nergens meer krijgen. Dus ik denk dat het wel klopt helaas.
Ik niet! Welke locatie was dat dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam kon ik het gewoon vinden...
Het is aanlengen, niet aanmengen. En ten tweede kun jij niet in andermans portemonee kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:45 schreef Hangzhou-ren het volgende:
Koop er gewoon een van 6 euro, zijn toch geen paupers?![]()
Waarschijnlijk was die van de Kruidvat zo goedkoop omdat het aangemengt is, daarnaast betaal je bij Kruidvat nauwelijk voor het merk.
Het maakt me geen fuck uit hoe duur het is, met je paupers... Het was gewoon een ideale wasgel, die je zelf echt niet zo perfect krijgt, als je als amateur een beetje gaat mengen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:45 schreef Hangzhou-ren het volgende:
Waarschijnlijk was die van de Kruidvat zo goedkoop omdat het aangemengt is, daarnaast betaal je bij Kruidvat nauwelijk voor het merk.
Iemand pauper noemen omdat hij een kruidvat product gebruikt? ->quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:45 schreef Hangzhou-ren het volgende:
ik heb ook net gemaild...als nou iedereen een mailtje stuurt dan komt ie misschien terugquote:Op donderdag 1 april 2010 19:09 schreef portabel het volgende:
Ik heb ze net maar meteen gemailed
http://www.kruidvat.nl/do(...)lgemeen_contact.aspx
Iedereen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |