quote:Op maandag 11 juli 2005 00:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind al die nicknames erbij zetten zo nerd-achtig overkomen
Je bent hier net zo moeilijk als in het echtquote:Op maandag 11 juli 2005 00:54 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja ik ben irl iemand anders dan hier he? Totaaaaallll iemand anders, totáál.
*zich voor de verandering weer eens bij G_E aansluit*quote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee. Ben blij dat ik er niet bij was..
Ik háát meeting-foto's/filmpjes.. Je weet nooit wie er mee aan de haal gaat.
Tenzij het foto's van anderen zijn natuurlijk..
Dan klap ik dichtquote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent hier net zo moeilijk als in het echt
Complimentje krijgen is leuk toch?
Alsof jij te vinden bent in die Vlarp-foto's.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zich voor de verandering weer eens bij G_E aansluit*.
doet niet veuuulquote:Op maandag 11 juli 2005 00:56 schreef xman het volgende:
http://hicham.lunarpages.com/data/VIDEO_029.mp4![]()
Ach ja ik word standaard ook altijd overbelicht of van een hele rare hoek gefilmt/geflitst. Maarja het gaat om de emotie en niet om hoe je eruit ziet.quote:[b]Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zich voor de verandering weer eens bij G_E aansluit* .
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Alsof jij te vinden bent in die Vlarp-foto's..
Je bent een ster man!quote:Op maandag 11 juli 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
oooohhhhh![]()
hahahahaha
allemaal stiekeme filmpjes opeens!!!!
Niet persoonlijk bedoeld hoor. Ik ben gewoon niet zo goed in mensen van foto's herkennen en namen blijven pas na twintig keer hangen.quote:
Eenzelfde, gelijkequote:Op maandag 11 juli 2005 00:29 schreef Pihkal het volgende:
waar staat dat HOMO voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |