Die werken wel hoor. Alleen tegenwoordig is het niet meer nodig, omdat het zelden nog op exceeded staat. Ik gebruikte de exceedhelper die op tweakers staat. Kon hem gewoon aanzetten, even drinken halen en als ik dan terug kwam was ik altijd binnen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:30 schreef DaFan het volgende:
JA die werken voor geen meter Frankeinstein.
netjes!, kunnen we proberen de partylevel te behouden?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:20 schreef Gabez het volgende:
het gaat lekker shili, je bent wel lvl up als je terug bent...
brb
goed goed, rankse en tot vanavondquote:Op maandag 11 juli 2005 16:14 schreef Gabez het volgende:
haha ik heb je uitgelogd, ga nu met weizz en dafan partyen![]()
Ik zou niet weten wat ... zou iemand anders eens kunnen proberen of het mogelijk is om te registreren?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:27 schreef Weizz het volgende:
Blijkbaar, of je vult iets niet in... Of een slecht wachtwoord of al gebruikte naam. Probeer eens wat...
Niks gecraft, ik hou al die dingen voor hogere craftdingen. Als iemand iets nodig heeft dan kan ik m deels al voorzien van de juiste onderdelen. Kheb alleen alle leather en wood verkocht omdat ik ruimte nodig had. WE hebben nu wel al 550 Silver Iron, 250 Steel, 130 Chromium, 20 Tiar en 15 Damascus oid, en de nodige hoeveelheden high quality wood voor de Castle Gear.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef shilizous_88 het volgende:
Jammer Dafan, wel te begrijpen;
heb je eigenlijk nog wat gecraft van mijn storage of ga je voor de gems?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:54 schreef shilizous_88 het volgende:
ja.. ik trapte er gisteren in... de winkel zei dat ie ze inkocht voor 150K (ja ik had beter moeten weten) dus ik verkoop, maar zat ik het verkeerde tabje, dus ontving 8 (+5 Jams) * 150 Zuly...
tjah voor jou is het zeker geen geld.. maar voor mij wel aardig ..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef DaFan het volgende:
211k zuly ..
Mja in een keer uit een moldy is wel ziek
ja ok.. maar zoals welke? van welke monster?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:08 schreef DaFan het volgende:
Tegen Magic spells en hoe goed je je daar tegen kan verdedigen.
zeker doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef Gabez het volgende:
Servers inspected :| ik ga maar voor de vierde keer vandaag rukken.....
We kregen wel tovve drops, maar alles werdt geript omdat we in totaal te weinig schade deden...quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:55 schreef DaFan het volgende:
dus ik ben nog genaaid met mn 211kquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:43 schreef Frankeinstein het volgende:
gisteren was er iets fout.. Ik versloeg een red pomic en er viel 400000 zulie uit, en dat had ik 2 keerEn ik was al blij dan ik 1000 zulie kreeg voor een quote uit de bijbel
![]()
Ook kwamen er allerlei Hawker kleren uitzetten en ook een wapen die ik ook niet kan gebruiken![]()
Maar na een tijdje was het weer normaal en kreeg ik weer gewoon 70 zulie voor een red pomic![]()
Dan kan je het nog repareren. Alleen met vechten raak je niks meerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:26 schreef KumA het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk als "lifespan" van een obkect 0% word, ben je t dan helemaal kwijt of kan je t dan nog repairen?
betere extra's? hoe?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:26 schreef Weizz het volgende:
zorgen dat je em betere extras geeft die het slagingspercentage omhoog brengen... DUH
lol heb je die quest: alle weigeren wat hij zegt dan lukt je questquote:Op maandag 18 juli 2005 18:10 schreef fs180 het volgende:
wtf is dat nou!.. moest ik van crow 10 aqua's killen, stuk dr een stuk of 40 en had allen 10 de claws ofzo. kom ik bij die gast (hij zou een gun ervan maken) faalt ieik pissig, weer stuk of 40 aquas killen, faalkt ie weeer! ik weer doen! faalt ie weer!! wtf?!
dafan ik heb je ge-ad, mag ik nu 2 Sapphires G7 en 1 Ruby G7 aub?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:14 schreef DaFan het volgende:
Add me maar een keer ik heb nog wel een P7 voor je als je wil..en evt een gun en goeie shoes. Hangt er een beetje vanaf welk lvl je bent
\quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:41 schreef Weizz het volgende:
niet op 1 computer, d8 ik
Dat doet ie nu hier ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik de enige die er niet in komt?
iig hij blijft hele tijd hangen op downloading avatar list
dude!! dit gaat je een berg storage opleveren.. !!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:01 schreef DaFan het volgende:
fs180: Welkom bij de clan
Shilizous: Ik heb een S7 voor je gekocht voor 17M. Ik hoop dat je het niet erg vindt.
der staat Failed to open Trose.exe for reading hoe komt dat???quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:00 schreef Gabez het volgende:
Oke dat proggie heet iRoseLauncher en is te downloaden op http://nmgn.downloaden.com/iRoseLauncher.zip veel plezier er mee !
dan kun je mij ook wel wat gevenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:38 schreef shilizous_88 het volgende:
FS180 (nu je in de clan zit) als je me tegenkomt, ik stik van de wapens, als je wat wilt hebben mag je uitzoeken.
Dit had ik net gevonden:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef DaFan het volgende:
Str geeft meer HP. Als je je Str add als Dealer schiet je er echt geen klap mee op want met je gun doe je niet meer dmg. Daar is Con dan weer voor. Met Str doe je als Soldier juist weer wel meer dmg....
Als Hawker met Katars doe je met Dex juist weer meer dmg...hangt dus van je job af wat je gaat uppen.
Ben 'al' lvl 7 trouwensquote:STR: Strength
-Strength increases your Max HP
-Increases damage of melee weapons.
-Increases Defense Power.
-Increases Maximum Inventory Weight.
DEX: Dexterity
-Dexterity increases your Movement Speed.
-Increases Dodge Rate.
-Increases Damage for Long Ranged Weapons.
INT: Intelligence
-INT increases your Max MP.
-Increases Magical Attack and Magical Defense.
CON: Concentration
-CON increases your accuracy to hit monsters.
-Increases Crafting Success Possibility.
-Increases Recovery Speed of MP/HP
-Increases Attack Power of Guns.
CHA: Charm
-CHA affects conditions to acheive a quest.
-Affects reward for completing a quest.
-Increases Monsters Aggresivness to you while hunting.
SEN: Sensibility
-SEN increases the outcome of the item.
Tidus's Easy-Notes: Meaning the item will be a better quality, and in general better with more SEN.
-Increases chance to do Critical Attack.
-Increases Skills Damage (Not Magic)(Correct me if I'm wrong).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |