Niks gecraft, ik hou al die dingen voor hogere craftdingen. Als iemand iets nodig heeft dan kan ik m deels al voorzien van de juiste onderdelen. Kheb alleen alle leather en wood verkocht omdat ik ruimte nodig had. WE hebben nu wel al 550 Silver Iron, 250 Steel, 130 Chromium, 20 Tiar en 15 Damascus oid, en de nodige hoeveelheden high quality wood voor de Castle Gear.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef shilizous_88 het volgende:
Jammer Dafan, wel te begrijpen;
heb je eigenlijk nog wat gecraft van mijn storage of ga je voor de gems?

quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:54 schreef shilizous_88 het volgende:
ja.. ik trapte er gisteren in... de winkel zei dat ie ze inkocht voor 150K (ja ik had beter moeten weten) dus ik verkoop, maar zat ik het verkeerde tabje, dus ontving 8 (+5 Jams) * 150 Zuly...

tjah voor jou is het zeker geen geld.. maar voor mij wel aardig ..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef DaFan het volgende:
211k zuly ..
Mja in een keer uit een moldy is wel ziek

ja ok.. maar zoals welke? van welke monster?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:08 schreef DaFan het volgende:
Tegen Magic spells en hoe goed je je daar tegen kan verdedigen.

zeker doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef Gabez het volgende:
Servers inspected :| ik ga maar voor de vierde keer vandaag rukken.....

We kregen wel tovve drops, maar alles werdt geript omdat we in totaal te weinig schade deden...quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:55 schreef DaFan het volgende:

dus ik ben nog genaaid met mn 211kquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:43 schreef Frankeinstein het volgende:
gisteren was er iets fout.. Ik versloeg een red pomic en er viel 400000 zulie uit, en dat had ik 2 keerEn ik was al blij dan ik 1000 zulie kreeg voor een quote uit de bijbel
![]()
Ook kwamen er allerlei Hawker kleren uitzetten en ook een wapen die ik ook niet kan gebruiken![]()
Maar na een tijdje was het weer normaal en kreeg ik weer gewoon 70 zulie voor een red pomic![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |