Bij de laatste, omdat ik daar meer mag doen, de (leuke) mensen ken, en dan waarschijnlijk een vervolg kan geven aan mijn eigen onderzoek/projectquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:46 schreef komrad het volgende:
en waar wil je werken als je mag kiezen?
Een gemeente hier in het Noorden, ga nog niet zeggen welke, want mijn adviezen zijn nog min of meer vertrouwelijk en niet naar buiten gebrachtquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:50 schreef komrad het volgende:
wat voor werk ga je daar dan precies doen en welke gemeente ?? (lekker nieuwsgierig zijn ff)
Ow zoquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:00 schreef komrad het volgende:
whehe
laat ik het zo zeggen
grote gemeenten zijn aantrekkelijk als werkgever maar de kleinere zijn (naar mijn mening) vaak te beperkt als starter qua mogelijkheden
Stress is weg, ik ben 't niet gewordenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:39 schreef Berkery het volgende:
Ik moet nog even wachten, krijg net een mailtje:
[..]
Nog een weekendje stressen
Ik gisteren. Ik was oa te jong...en daardoor te weinig overwicht op mijn nieuwe collega's.quote:
* Julius_Vanderdecker too...quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef clauwheee het volgende:Net gebeld!
Ik mag op tweede gesprek....MORGEN AL!
En ze zei: 'Als het gesprek verder goed verloopt, kunnen we gelijk een overeenkomst tekenen'![]()
![]()
Ik om half tienquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:44 schreef Dash-X het volgende:
[..]
GefeliciteerdIk moet morgen ook 2e gesprek.. om 3 uur. Ben benieuwd of ik ook meteen iets te horen krijg van aangenpmen/afgewezen. Heb geen zin om nog langer in spanning te zitten
![]()
feli maar je wilde toch liever bij een gemeente werken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef clauwheee het volgende:Net gebeld!
Ik mag op tweede gesprek....MORGEN AL!
En ze zei: 'Als het gesprek verder goed verloopt, kunnen we gelijk een overeenkomst tekenen'![]()
![]()
Ja maar zoveel heb ik niet te willen lijkt me, en als dat niet doorgaat heb ik niets, ik ga natuurlijk niet blijven wachten. Dit is ook heus een leuke baan om mee te beginnen, ook op HBO-niveau, de eerste indruk die ik had van de medewerkers was prima dus ik ben een blij persoon hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:39 schreef komrad het volgende:
[..]
feli maar je wilde toch liever bij een gemeente werken?
nogmaals feli danquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar zoveel heb ik niet te willen lijkt me, en als dat niet doorgaat heb ik niets, ik ga natuurlijk niet blijven wachten. Dit is ook heus een leuke baan om mee te beginnen, ook op HBO-niveau, de eerste indruk die ik had van de medewerkers was prima dus ik ben een blij persoon hoor
bij mij was de reden zoals gewoonlijk:quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:41 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
* Julius_Vanderdecker too...
3 CV's bij werkgever aangeboden en de andere 2 hadden MEAO en ik 'maar' WO. Tja, dan kun je natuurlijk niet werken...![]()
Gefeliciteerd!quote:
Marketing Assistentequote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wat ga je nou precies voor werk doen?
Hoe heb je dat gedaan? Ik had na 50 sollicitatiebrieven nog niet eens een gesprek... Maar mijn brieven worden op de uni nu wél gebruikt als voorbeeldbrieven, en nee, dan niet het foute voorbeeld.... Volgens mij heb ik ook iets soortgelijks als jij gestudeerd - Nederlands. Maar cum laude maakte nergens indruk.quote:
gefeliciteerdquote:
Dank. En valt mee hoor, al ben ik wel heel blijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef komrad het volgende:
[..]
gefeliciteerd
niet dat je dit vandaag nog leest want waarschijnlijk ben je nu al zo zat als een toeter![]()
Das klotequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:28 schreef UncleFunk het volgende:
Vandaag afwijzingsbrief ontvangen voor een vacature die ik erg leuk vond. Was een van de drie overgebleven kandidaten, maar helaas niet de gelukkige. Ben gisteren naar het CWI geweest om me in te schrijven als werkzoekende en jammer genoeg ook voor een uitkering.
Op dit moment ben ik al aan het werk als een HR assistent. En dit zal ik ook gaan voortzetten maar dan een wat actievere rol. Dus niet meer van opdracht naar opdracht werken maar echt vaste taken en verantwoordelijkheden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:51 schreef komrad het volgende:
idd wat ga je doen?
Wordt webmaster bij een redelijk groot bedrijfquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:13 schreef clauwheee het volgende:
Gefeliciteerd Dash-X!!!
Wel balen inderdaad![]()
Watvoor werk ga je doen bij je nieuwe baan?
Oe leuk!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:36 schreef Dash-X het volgende:
[..]
Wordt webmaster bij een redelijk groot bedrijfOnderhouden van applicaties en vormgeven van nieuwe websites en bijhouden van het intranet en nieuwsbrief etc etc
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |