Suc6 dan maarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:29 schreef Berkery het volgende:
Gefeliciteerd edje!
Ik heb vrijdag een prettig sollicitatiegesprek gehad, er komt deze week nog iemand op gesprek en dan hoor ik donderdag of ik het ben geworden.
Waar? Link?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zie ik een hele leuke functie (product fotograaf en photoshopper) , is het weer part-time
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:14 schreef komrad het volgende:
koningin heb jij al iets gevonden?
Thnxquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:23 schreef komrad het volgende:
succes dash-x, probeer jezelf niet al te erg te spannen
wat houd je tegen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Tja, op dit moment heb ik nog werk (en dalijk 4 weken vakantie) en ik kijk gewoon rustig rond.
Dat wat ik nu doe is op niveau en op mijn opleiding gericht. Maar de zooi erom heen, staat me wat tegen.
Vaak zou ik ook gewoon helemaal wat anders willen doen...!!
feli wat ga je doen???quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:35 schreef PDOA het volgende:
Ha, ik ben aangeneemt!
Ik zat net bij het CWI om me in te laten schrijven en een bijstandsuitkering aan te vragen, toen ik het verlossende telefoontje kreeg. Ik zat 'm al te zweten daar, want meteen toen ik die uitkering aanvroeg kreeg ik een sollicitatieformulier in m'n handen gedrukt voor een baan als vruchtenplukker, ergens aan de andere kant van het land. Damn, ben echt te blij dat ik dat niet hoef aan te pakken (heb tenslotte niet voor niets een HBO-diploma!).
Ik start 1 augustus bij een grote energiemaatschappij op de afdeling facturatie. Heb nu dus nog anderhalve week 'vakantie'!quote:
doe je goed, dan ga ik een week later wel op vakantie hehequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:38 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik start 1 augustus bij een grote energiemaatschappij op de afdeling facturatie. Heb nu dus nog anderhalve week 'vakantie'!
no offense, maar daar heb je toch geen hbo voor nodig?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:38 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik start 1 augustus bij een grote energiemaatschappij op de afdeling facturatie. Heb nu dus nog anderhalve week 'vakantie'!
Zat werk?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:31 schreef trith het volgende:
Stom topic, er is zat werk alleen wil men geen 'minder' werk doen.
dan doe je toch iets foutquote:
Nee, maar voor administratief werk vragen ze sowieso bijna nooit HBO. En ik hoef ook niet perse werk op HBO niveau, zolang het maar een beetje inhoud heeft en te maken heeft met wat ik in het verleden heb gedaan aan werk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef -erwin- het volgende:
[..]
no offense, maar daar heb je toch geen hbo voor nodig?![]()
Nog geen bericht gehad. Zo'n beetje de hele dag de telefoon binnen handbereik gehad (ja, ook op de plee) maar nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:29 schreef Berkery het volgende:
Ik heb vrijdag een prettig sollicitatiegesprek gehad, er komt deze week nog iemand op gesprek en dan hoor ik donderdag of ik het ben geworden. Maar dan zie ik net dat de vacature vandaag op werk.nl is geplaatst![]()
Als ze voor morgenmiddag nog niet hebben gebeld zelf bellen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nog geen bericht gehad. Zo'n beetje de hele dag de telefoon binnen handbereik gehad (ja, ook op de plee) maar nee.![]()
okquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nee, maar voor administratief werk vragen ze sowieso bijna nooit HBO. En ik hoef ook niet perse werk op HBO niveau, zolang het maar een beetje inhoud heeft en te maken heeft met wat ik in het verleden heb gedaan aan werk.
Ik doe niets fout. Arbeidsbureau helpt zelfs mee. 2 Reintegratieprojecten hebben niet tot succes geleid - simpelweg om het feit dat werknemers steeds anderen aannemen. Achja - eens kanker, en je mag het je uitzoeken voor de rest van je leven wanneer de economie/werkgelegenheid er niet is. En komt ie terug dan ben je te oud etc. Genoeg werk my ass - als er GENOEG werk zou zijn zou men niet zo selectief zijn weet je.quote:
Ja, was ik ook van plan, na de lunch ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef PDOA het volgende:
Als ze voor morgenmiddag nog niet hebben gebeld zelf bellen.
Niets, daarom heb ik nu een sollicitatie gestuurd voor compleet iets anders dan wat ik nu doe.quote:
Nog een weekendje stressenquote:Het sollicitatie gesprek dat ik afgelopen woensdag zou hebben, moest ik door omstandigheden verplaatsen.
a.s. maandag heb ik met deze sollicitant een gesprek, dan heb ik iedereen een kans gegeven.
Dinsdag neem ik dan de beslissing.
Excuses voor de late berichtgeving!
Lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:39 schreef Berkery het volgende:
Ik moet nog even wachten, krijg net een mailtje:
[..]
Nog een weekendje stressen
Was bij mij ook maar ik ben gelijk aangenomen,niks geen tweede gesprek.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:58 schreef Dash-X het volgende:
Er zouden nog 3 a 4 mensen komen voor een gesprek en ik hoor over 2 weken of ik op tweede gesprek mag komen.
Ik ben nu op gesprek geweest bij de hoofd applicatiebeheerder en hij wilde nog een gesprek met de senior webmaster erbij. Dus zodoende heb ik zekerweten nog een tweede gesprek.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:47 schreef edje34 het volgende:
[..]
Was bij mij ook maar ik ben gelijk aangenomen,niks geen tweede gesprek.
ga je begrafenisondernemer worden????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Niets, daarom heb ik nu een sollicitatie gestuurd voor compleet iets anders dan wat ik nu doe.
Maar ja, zonder werkervaring op dat gebied wordt het natuurlijk moeilijk....
Zie hier
netjes clauwhee, gaat goedkomenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:58 schreef clauwheee het volgende:
Dat gesprek van donderdag is niet geweest, wat een valse start zegVeel gezeur, die test bleek niet geldig voor de functie en hun wensen bladiebla
Nou ja, afgeketst dus...
Maar! Ik zit niet stil dus had al andere dingen weer lopen, en komende woensdag mag ik op gesprek komen voor een baan welke aansluit bij mijn opleiding! Gisteravond gesolliciteerd, een uur geleden werd ik al gebeld
kijk maar naar mij,is ook goed gekomenquote:
Ik ookquote:
succes!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:17 schreef clauwheee het volgende:
Straks om 14.00 uur mijn sollicitatiegesprek. Ik ben benieuwd!
Marketingassistente.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:40 schreef komrad het volgende:
klinkt net gek clauwhee, gaat goedkomen. Wat voor een functie?
Bij een online vacaturebankquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:51 schreef komrad het volgende:
yes. wat voor een soort bedrijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |