abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28901612
Hij heeft tenminste wel een baan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28901659
quote:
Op maandag 18 juli 2005 07:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft tenminste wel een baan.
Wie zegt dat? En trouwens, ik heb ook een baan. Betekent dat dat ik me niet betrokken mag voelen bij mensen die geen baan hebben? Of dat ik geen oordeel mag vellen over de huidige arbeidsmarkt?
pi_28901674
quote:
Op maandag 18 juli 2005 08:00 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Wie zegt dat? En trouwens, ik heb ook een baan. Betekent dat dat ik me niet betrokken mag voelen bij mensen die geen baan hebben? Of dat ik geen oordeel mag vellen over de huidige arbeidsmarkt?
Dat maakt ik op uit zijn posts. Verder was mijn post vooral als reply op het gezeik over mensen die wel een baan hebben. Als je die werklozen hier hoort over mensen die wel een baan hebben....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28901741
quote:
Op maandag 18 juli 2005 08:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat maakt ik op uit zijn posts. Verder was mijn post vooral als reply op het gezeik over mensen die wel een baan hebben. Als je die werklozen hier hoort over mensen die wel een baan hebben....
Zoals...?

Overigens zou je natuurlijk gewoon weg kunnen blijven uit een topic als je je ergert aan mensen erin. Zeker als het een topic is over een dergelijk probleem.
pi_28902093
Ben vorige maand afgestudeerd als leraar Nederlands. Ik wil echter niet het onderwijs in, omdat het echt niet is wat bij mij past. Continu orde houden e.d. werd te zwaar. Ben nu 23, en druk op zoek naar werk.
M'n contract op de school waar ik dit jaar gewerkt heb, loopt tot en met eind juli, maar ik heb nu nog geen idee wat ik eigenlijk wil. Krijg als het goed is deze week de uitslag van een gesprek bij een verzekeringskantoor. Heb op twee andere sollicitaties per ommegaande een afwijzingsbrief gekregen.
pi_28902160
UncleFunk, wat zoek je dan precies??
pi_28902250
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:02 schreef Koningin het volgende:
UncleFunk, wat zoek je dan precies??
Iets waarbij ik gebruik kan maken van m'n sterke kanten qua communicatie. Dan kom je dus al snel uit bij kantoorwerk. Maar eigenlijk weet ik 't niet precies...
  maandag 18 juli 2005 @ 09:30:40 #133
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_28902467
@UncleFunk
Lastig om een baan te zoeken buiten je 'professie', maar ik zie vaak genoeg dat vooral grote bedrijven ook starters werven onder taalwetenschappers etc. Kijk anders op www.qompas.nl, daar staan veel van de bekende bedrijven duidelijk beschreven, en beschrijven die bedrijven welke vooropleidingen in aanmerking komen voor een baan.
Wil je liever bij een kleiner bedrijf aan de slag, dan heb ik eerlijk gezegd geen tip voor je.
pi_28902493
quote:
Op maandag 18 juli 2005 08:13 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Zoals...?

Overigens zou je natuurlijk gewoon weg kunnen blijven uit een topic als je je ergert aan mensen erin. Zeker als het een topic is over een dergelijk probleem.
Ik vind dit topic de moeite waard om door te lezen, alleen zoals in vrijwel elk topic zijn er wel mensen die ik minder nuttig vind bijdragen. Dat gemekker bijvoorbeeld over mensen die wel gewoon een baan hebben, die worden meteen afgeschilderd als studerende mamakindjes. Een beetje triest of niet?
  maandag 18 juli 2005 @ 11:04:53 #135
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_28904260
Ik heb te horen gekregen dat ik aangenomen ben en woensdag kan beginnen .ik ga voorraadbeheer doen bij een bedrijf wat in ICT, telefonie en multimedia zit.
raise up !!
  maandag 18 juli 2005 @ 11:06:55 #136
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28904321
Er is genoeg werk
pi_28904891
The-Chosen1 Gefeliciteerd!!
En Woensdag al beginnen, wat goed!
pi_28905105
Zie ik een hele leuke functie (product fotograaf en photoshopper) , is het weer part-time
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_28906533
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:30 schreef Stpan het volgende:
@UncleFunk
Lastig om een baan te zoeken buiten je 'professie', maar ik zie vaak genoeg dat vooral grote bedrijven ook starters werven onder taalwetenschappers etc. Kijk anders op www.qompas.nl, daar staan veel van de bekende bedrijven duidelijk beschreven, en beschrijven die bedrijven welke vooropleidingen in aanmerking komen voor een baan.
Wil je liever bij een kleiner bedrijf aan de slag, dan heb ik eerlijk gezegd geen tip voor je.
Dank je voor deze tip! Het lijkt me erg leuk om bij het Ministerie van Onderwijs of Justitie te werken. Jammer genoeg zijn daar op dit moment geen (passende) vacatures. Maar wel iets om in de peiling te houden!
  maandag 18 juli 2005 @ 14:00:11 #140
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_28908905
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:28 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dank je voor deze tip! Het lijkt me erg leuk om bij het Ministerie van Onderwijs of Justitie te werken. Jammer genoeg zijn daar op dit moment geen (passende) vacatures. Maar wel iets om in de peiling te houden!
Heb je WO of HBO gedaan? WO-ers kunnen zich inschrjiven voor de Rijkstraineeships, maar daarbij kun je op elk ministerie terecht komen.
En anders gewoon regelmatig blijven kijken. Ik denk trouwens dat de grotere ondernemingen best wel een communicatief persoon die taalvaardig is kunnen gebruiken op de afdeling marketing of interne communicatie. (ook fijne vrouwelijke collega's bij dat laatste)
pi_28909366
Oe, ik werd net gebeld door een organisatie waar ik vorige week gesolliciteerd had, kreeg al een soort van telefonisch sollicitatiegesprek en moet donderdag op gesprek komen! Spannend!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_28910709
Ik moet trouwens nu al een persoonlijkheidstest doen, online. 188 vragen, ik ga er maar ff voor zitten
  maandag 18 juli 2005 @ 18:35:14 #143
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_28917018
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:27 schreef Koningin het volgende:
The-Chosen1 Gefeliciteerd!!
En Woensdag al beginnen, wat goed!
Dank je;), en wil het bij jou al vlotten ?
raise up !!
pi_28925391
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet trouwens nu al een persoonlijkheidstest doen, online. 188 vragen, ik ga er maar ff voor zitten
fijn zo'n test
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_28925579
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef komrad het volgende:

[..]

fijn zo'n test
Ja brrrr....
pi_28925798
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:34 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja brrrr....
vervelend he

van welk bedrijf?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_28926029
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:40 schreef komrad het volgende:

[..]

vervelend he

van welk bedrijf?
Uitzendbureau T-T
pi_28935401
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:35 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

Dank je;), en wil het bij jou al vlotten ?
Eh nee......tis dat ik werk heb.
Maar ik zie weinig goeds voorbij komen...

Clauwheee, 188 vragen, jemig wat veel.
pi_28935549
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:00 schreef Stpan het volgende:

[..]

Heb je WO of HBO gedaan? WO-ers kunnen zich inschrjiven voor de Rijkstraineeships, maar daarbij kun je op elk ministerie terecht komen.
En anders gewoon regelmatig blijven kijken. Ik denk trouwens dat de grotere ondernemingen best wel een communicatief persoon die taalvaardig is kunnen gebruiken op de afdeling marketing of interne communicatie. (ook fijne vrouwelijke collega's bij dat laatste)
HBO Ik blijf gewoon regelmatig kijken, heb me inmiddels ook ingeschreven bij Monsterboard, zo zal ik nog bij meer sites me inschrijven.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:21:57 #150
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28936580
Vandaag bericht gekregen dat ik ben aangenomen bij het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd.
Donderdag contract bespreking.
Ik krijg eerst een contract voor 3 maanden daarna 6 maanden,1 jaar contract en dan pas vast.

Was wel verbaasd ik zou nl eind van de week gebeld worden of ik door was voor een 2e gesprek,nu blijkt dat ik gelijk ben aangenomen.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')