Gelukkig, ik zou het erg vervelend vinden als je 99% goed hebt en er toch iemand anders mee vandoor zou gaanquote:Op maandag 11 juli 2005 11:21 schreef cafca het volgende:
Little Creatures!
Daar zou je hem erg mee beledigen, denk ik (nee dus)quote:Op maandag 11 juli 2005 11:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eros Ramazotti?
Hij lijkt er anders wel op! Tim 'the ripper' Owens dan? Zal ook wel niet, maar kan z'n gezicht niet zo goed zien...quote:Op maandag 11 juli 2005 11:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar zou je hem erg mee beledigen, denk ik (nee dus)
Ook goedemorgen!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:38 schreef bartrid het volgende:
gary numan
toch vind ik hem er best herkenbaar uitzien hoor (maar ik wist natuurlijk al wie het was)quote:Op maandag 11 juli 2005 11:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo! Die had ik echt noooooooooooooooooooooooooit herkend op de eerste foto!!
Ik kon op die eerste foto niet eens zien, of hij blank was of zwartquote:Op maandag 11 juli 2005 11:43 schreef cafca het volgende:
[..]
toch vind ik hem er best herkenbaar uitzien hoor (maar ik wist natuurlijk al wie het was)
the Elephantquote:Op maandag 11 juli 2005 12:08 schreef VrouwTheelepel het volgende:
Nellie
Inderdaad!quote:
nopequote:Op maandag 11 juli 2005 12:43 schreef belsen het volgende:
[afbeelding]
En ik gok op Marianne Faithfull.
Ik kan het refrein ook bijna niet verstaanquote:Op maandag 11 juli 2005 12:38 schreef cafca het volgende:
Knap!
( Ik heb daar nooit meer tekst in kunnen herkennen dan: Nellie the Elephant blblablablabla the Circus)
nee ook nietquote:Op maandag 11 juli 2005 12:50 schreef belsen het volgende:
Jarvis Cocker, dan misschien.
Ik weet ook niet wat de associatie is, maar goed.
Wooooooooooooooooooo-hooooooooooooooooooooquote:Op maandag 11 juli 2005 12:49 schreef belsen het volgende:
Nellie the elephant packed her trunk
And trumbled off to the jungle
Off she went with her troublely trump
Trum, trum, trump...
nee die is het ook nietquote:Op maandag 11 juli 2005 12:51 schreef dolle_hond het volgende:
bij pollyanna zou ik gaan denken aan kurt cobain van nirvana.
daar is pas een film over uit (min of meer dan)
nee die is het niet. maar deze zanger heet ook Mills van achteren.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:54 schreef Mark het volgende:
Kan alleen Jeff Mills bedenken, maar dat zal te voor de hand liggend zijn
jaaaa die is het!!quote:Op maandag 11 juli 2005 12:54 schreef bartrid het volgende:
crispian mills van kula shaker.
De onbetwiste nummer 1 geeft uiteraard het goede antwoordquote:Op maandag 11 juli 2005 06:56 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, dat is Bon Jovi. Hun vermeende breakthrough voor NL of US? Voor NL is het denk ik "You give love a bad name" of anders "Living on a prayer"
Oh wacht, je bedoelt natuurlijk het album "Slippery when wet" als connectie met de vorige vraag.
* Mark luistert AC/DC live, helaas zonder Bonquote:Op maandag 11 juli 2005 14:04 schreef Charmian het volgende:
Bon Scott
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |