Gelukkig, ik zou het erg vervelend vinden als je 99% goed hebt en er toch iemand anders mee vandoor zou gaanquote:Op maandag 11 juli 2005 11:21 schreef cafca het volgende:
Little Creatures!
Daar zou je hem erg mee beledigen, denk ik (nee dus)quote:Op maandag 11 juli 2005 11:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eros Ramazotti?
Hij lijkt er anders wel op! Tim 'the ripper' Owens dan? Zal ook wel niet, maar kan z'n gezicht niet zo goed zien...quote:Op maandag 11 juli 2005 11:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar zou je hem erg mee beledigen, denk ik (nee dus)
Ook goedemorgen!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:38 schreef bartrid het volgende:
gary numan
toch vind ik hem er best herkenbaar uitzien hoor (maar ik wist natuurlijk al wie het was)quote:Op maandag 11 juli 2005 11:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo! Die had ik echt noooooooooooooooooooooooooit herkend op de eerste foto!!
Ik kon op die eerste foto niet eens zien, of hij blank was of zwartquote:Op maandag 11 juli 2005 11:43 schreef cafca het volgende:
[..]
toch vind ik hem er best herkenbaar uitzien hoor (maar ik wist natuurlijk al wie het was)
the Elephantquote:Op maandag 11 juli 2005 12:08 schreef VrouwTheelepel het volgende:
Nellie
Inderdaad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |