Maar dat is nu alweer afgelopen [Golf] The British Openquote:Op donderdag 14 juli 2005 08:01 schreef tong80 het volgende:
Om 10 uur begint vanmorgen de British Open op de BBC.
Het lijkt erop dat Lafeber nu echt met de grote jongens mee mag gaan doen.quote:Maarten Lafeber is uitgenodigd voor het PGA Championship, dat van 11 tot en met 14 augustus wordt gehouden op de Baltusrol-baan in de staat New York.
De 30-jarige Eindhovense golfer dankt de uitnodiging aan z'n goede prestaties van de laatste maanden en zijn positie op de wereldranglijst (88ste).
Lafeber, die vorige week meedeed aan het Brits Open en al eerder speelde op het US Open, is de eerste Nederlander die op drie verschillende Majors aantreedt. De US Masters is de enige die nog op zijn lijstje ontbreekt.
Dat lijkt mij wel, dat laatste.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:42 schreef the_RAVEN het volgende:
voor de duidelijkheid, ik heb nog geen GVB maar wil deze wel halen. Heb al wel eens eerder gegolfd op een andere oefenbaan waar nog geen gvb voor nodig was. Ben dus nog een g0lfn00b
Vorige week woensdag ben ik naar een golfclub gegaan met mijn moeder (wel in het bezit van een GVB) en ik heb lekker gegolfd. 5x par gehaald, maar soms ook 8. De baan waar ik op gegolfd heb is een 9-holes par oefenbaan waar baanpermissie van de pro voor nodig is.
Nu is mijn vraag, bedoelen ze hiermee dat je les moet hebben gehad van een pro die zegt ja jij mag hier golfen of niet(of natuurlijk je GVB bezitten)
Bizar toeval, voor de 4e keer in iets meer dan een jaar tijd wordt DiMarco 2e op een groot toernooi.quote:
Tegen Paul McGinley dus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:14 schreef Leatherface het volgende:
De US Open winnaar moet het in de finale opnemen tegen Paul McGinley of Angel Cabrera.
Die streaker mocht er wezen.quote:Op zondag 18 september 2005 17:32 schreef Pistol_Pete het volgende:
Vrouwelijke streaker op de green
tussenstand A/S
Hij heeft zich wel voor de tweede kwalificatieronde geplaatst. Zou wel apart zijn, een Nederlander op de Amerikaanse Tour.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef Pistol_Pete het volgende:
...
Muntz is hierbij zijn tourkaart kwijt en moet die opnieuw zien te veroveren op de Qualifying School in San Roque. Ondertussen probeert Muntz zich ook voor de Amerikaanse Tour te kwalificeren (alsof hij daar potten kan breken).
Ja, is best apart.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:56 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel voor de tweede kwalificatieronde geplaatst. Zou wel apart zijn, een Nederlander op de Amerikaanse Tour.
Nee hoor, hij speelt met metalwoods.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:09 schreef CyFanate het volgende:
Speelt woods nog steeds met houten 3? Stond egt volledig verbaast toen ie aan kwam zetten met zijn tas
Dan moet je het niet over een HOUTEN 3 hebben, want die bestaan ook nog steeds.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:07 schreef CyFanate het volgende:
mon ami... alle woods zijn tegenwoordig metalwood. Maar het is voor het eerst dat hij een metalwood in zijn tas heeft zitten.
noem mij een fabrikant die deze nog serieus op de markt probeert te brengen? tegenwoordig is het heel gewoon om te spreken over houten 3 als je bedoelt een metalwoodquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je het niet over een HOUTEN 3 hebben, want die bestaan ook nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |