quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:
Jep, daarom haalde ik het nietquote:
ik in 21 secondenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:20 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
kheb verdomme geen warm eten in huis.
Zat ik net nog een koude tosti te etenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:22 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
dat worden tosties en overdatum melk
ik heb soep, en gebraden kipquote:Op zondag 10 juli 2005 17:22 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
dat worden tosties en overdatum melk
nu je het zegt....quote:
Klinkt ideaal... ik smijt wat op de BBQ vanavondquote:Op zondag 10 juli 2005 17:27 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
[..]
nu je het zegt....
soep en zelfs knakworsten hier ergens misschien!
Te weinigquote:Op zondag 10 juli 2005 17:41 schreef kanaiken het volgende:
Zijn er eigenlijk de laatste tijd nog tieten gepost?
Minderquote:
Ja nogal... edoch.. het topic is meestal wel te pruimenquote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik ga een klácht indienen, Pool. Een heuse klacht.
Gezien de stilte wel jah.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:09 schreef no1uknow het volgende:
Dit topic is verdoemd.
Een mod die zijn zwakke plekken toont. Daar heb ik dan wél weer respect voor.quote:
Achutquote:Op zondag 10 juli 2005 19:49 schreef no1uknow het volgende:
Zometeen rijst met kip en kerrie saus eten, TERWIJL GVD HET ORGINELE PLAN WAS OM TE GAAN BBQen
Goedenavondquote:Op zondag 10 juli 2005 21:12 schreef AMD64 het volgende:
Avond.
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Voortaan wat sneller opdrinken dus.
Laat maarquote:
Alles kits achter de rits?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Effe zonder grappen, lees nou effe één keer de laatste alinea (jeweetwel, dat stukje tussen [med] en [/med]) van de OP nog eens. Het is op zich niet moeilijk te begrijpen wat daar staat volgens mijquote:
Postopkrikmeukquote:
Hoi rompompomquote:Op zondag 10 juli 2005 22:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Effe zonder grappen, lees nou effe één keer de laatste alinea (jeweetwel, dat stukje tussen [med] en [/med]) van de OP nog eens. Het is op zich niet moeilijk te begrijpen wat daar staat volgens mij
Goedenavond trouwens
Woon jij aan de gens dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:31 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben er ook weer, met bier natuurlijk![]()
Gister avond/nacht lekker naar discotheek ZAK in Duitsland geweest. Johan Gielen was daar en draaide daar een geweldige set![]()
Jazeker, Stadskanaal ligt vlak bij de Duitse grens hoorquote:
Ja. Heerlijk weekend gehad. Nog 2 weken vakantie. Dus het gaat goed met mijquote:Op zondag 10 juli 2005 22:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Prima hoor. Goed weekend gehad enzo. Und Sie?
Whehe. Dat is inderdaad wel lekkerquote:Op zondag 10 juli 2005 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jazeker, Stadskanaal ligt vlak bij de Duitse grens hoor
Is ook wel leuk als je even lekker hard wil scheuren over de autobahn![]()
Ja, wat is er aan de hand?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:49 schreef Dead-Doll het volgende:
Dag, AMD. Kom je mijn dag even goedmaken?
idd..quote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, da's lekker![]()
Alleen jammer dat het topic niet zo snel gaat![]()
Iets sneller mag idd wel, maar niet té snel.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, da's lekker![]()
Alleen jammer dat het topic niet zo snel gaat![]()
Ah, daar was je weerquote:Op zondag 10 juli 2005 23:34 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Iets sneller mag idd wel, maar niet té snel..
Zal ook wel niet zo snel gaan hoor, volgens mij ligt iedereen al te maffenquote:Op zondag 10 juli 2005 23:34 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Iets sneller mag idd wel, maar niet té snel..
Fok!kers die maffen? NEVER!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zal ook wel niet zo snel gaan hoor, volgens mij ligt iedereen al te maffen![]()
Zal ik eigenlijks ook al moeten doen, moet morgen om 8.00 naar me werk![]()
Maar ik heb nog geen zin om te slapen, dus ik ga nog wel even door![]()
Dat je er niet wasquote:Op zondag 10 juli 2005 23:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
In de tijd dat ik er niet was, of doel je op de hele dag?.
Juist nietquote:Op zondag 10 juli 2005 23:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Roken.
Nicotine is goed voor de baby, je weet.
Ow. Maar stop er nu gewoon mee meid.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een vrouw, en met alles wat ik zeg doel ik op het tegenovergestelde..
Yes we have.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:44 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Lichter, en stoppen met wiet en alcohol. Do we have a deal?
Is niet de mijne.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/dephiax/?section=bef&ld=info
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja ik kan er een willekeurig BeF-deel in gooien maar da's ook niks..
Bij mij welquote:Op zondag 10 juli 2005 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hij werkt ook nog niet goed, de tekst word niet weergegeven![]()
Vaag, hier niet...quote:
Misschien staat er ook gewoon niet squote:Op zondag 10 juli 2005 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vaag, hier niet...
Komt door dat amp; geval in de url...
Die zijn maffen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:00 schreef AMD64 het volgende:
En waar zijn de andere [BeF]fertjes gebleven?
T_T. Waar ben jij nu?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:01 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat nu 2 is..
Ze kunnen niet zonder je, dat weet je toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, ben er al. Was ff aan het pissen![]()
Ow. Dat was het dusquote:Op maandag 11 juli 2005 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, ben er al. Was ff aan het pissen![]()
Ik ga zo even mandela op de trein zettenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, en ff nieuw bier halen![]()
Is dat je nieuwe vriendinquote:Op maandag 11 juli 2005 00:08 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ga zo even mandela op de trein zetten
Mosterdquote:Op maandag 11 juli 2005 00:30 schreef numero_uno het volgende:
net even wat croquetten in de frituur gegooid mosterd dr bij en op een wit puntje
Het is op één of andere rare manier sterk afhankelijk van welke users er online zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
Wat is er gebeurt met deze reeks?
Wel lekker bij te houden zo trouwens
Zonder zebbie en AMD lijkt het een kerkhofquote:Op maandag 11 juli 2005 01:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is op één of andere rare manier sterk afhankelijk van welke users er online zijn
Achja, het is is ook van zondag op maandag hé, dan is het nooit zo druk...quote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
Wat is er gebeurt met deze reeks?
Wel lekker bij te houden zo trouwens
Maar het is vakantie voor alle pubertjes!quote:Op maandag 11 juli 2005 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Achja, het is is ook van zondag op maandag hé, dan is het nooit zo druk...
Er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar het is vakantie voor alle pubertjes!
Het is niet alleen nu, het is het hele weekend al zoquote:Op maandag 11 juli 2005 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Achja, het is is ook van zondag op maandag hé, dan is het nooit zo druk...
Maar wij niet toch?quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:09 schreef AMD64 het volgende:
ZO. Ik ga er weer vandoor.
Sorry mensen en vooral PS
Hmm, niets van meegekregen. Was zaterdag naar ZAK in Duitsland. En vakantie? Was het maar zo, morgen weer vroeg uit bed om te werken... Maargoed, het geld wat je er mee verdiend is ook zo mooi hequote:Op maandag 11 juli 2005 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is niet alleen nu, het is het hele weekend al zo
En het is toch vakantie?
Maar in de middag dan toch?quote:
Ik ga weer even voetballenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten sweetieslaap lekker en tot later
Halloquote:Op maandag 11 juli 2005 01:10 schreef petre86 het volgende:
hoi rpp en PS en T_T en knoekie
ineens leeft het weer?
Even een tijdelijke piek héquote:Op maandag 11 juli 2005 01:10 schreef petre86 het volgende:
ineens leeft het weer?
Het is net een glas bier. Dan weer vol en dan weer leeg.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Even een tijdelijke piek héDan is het weer rustig, en dan is het ineens weer heel actief
![]()
ZAKquote:Op maandag 11 juli 2005 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, niets van meegekregen. Was zaterdag naar ZAK in Duitsland. En vakantie? Was het maar zo, morgen weer vroeg uit bed om te werken... Maargoed, het geld wat je er mee verdiend is ook zo mooi he![]()
Heej! Reanimatie is tovquote:Op maandag 11 juli 2005 01:10 schreef petre86 het volgende:
ineens leeft het weer?
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:13 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Het is net een glas bier. Dan weer vol en dan weer leeg.![]()
Is een discotheek in Duitsland, daar kwam Johan Gielen optreden dus daar ben ik met een aantal kameraden heengeweestquote:
* Positief isquote:
Hoogste overwinning!quote:Op maandag 11 juli 2005 01:14 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik vind dat nu echt een <censored> spel...
Ik kan helemaal niet scoren![]()
vakantie?quote:Op maandag 11 juli 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ZAK
Ik heb mijn vakantie al achter de rug
Kreta
Wat geld is altijd mooi meegenomen
Heej Peet
Goeie vakantie gehad?
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Positief is
Mijn glas is hlaf vol
Van Gielenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is een discotheek in Duitsland, daar kwam Johan Gielen optreden dus daar ben ik met een aantal kameraden heengeweest![]()
Dat moet een feest geweest zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 01:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is een discotheek in Duitsland, daar kwam Johan Gielen optreden dus daar ben ik met een aantal kameraden heengeweest![]()
Ik had met Ajax toedertijd 14 - 0 gewonnen van Zwollequote:Op maandag 11 juli 2005 01:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoogste overwinning!
Ajax - Graafschap 8-0
6x Aruna en 1x van der vaart en 1x sneijder
Toch niet met die "cheat" tactiek?quote:Op maandag 11 juli 2005 01:16 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik had met Ajax toedertijd 14 - 0 gewonnen van Zwolle![]()
Verkeerd begrepen dusquote:Op maandag 11 juli 2005 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
vakantie?
dat kan ik beter aan jou vragen!
ik was niet op vakantie.. heb workshops gehad en veel gedaan, dat kun je niet echt vakantie noemenover een week voor 3 weken weg, dàt is vakantie
uhuhquote:Op maandag 11 juli 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen dus
Druk bezig zijn kan ook leuk zijn
Je hebt de vakantie dus nog in het vooruitzicht, niks mis mee dus
Dat is inderdaad een feest geweest, Gielen draaide echt superquote:
Heerlijk, zou zo weer terug willenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
uhuh![]()
maar hoe was het jou nou vergaan dan?
* rompompom was zaterdag aanwezigquote:Op maandag 11 juli 2005 01:19 schreef AMD64 het volgende:
Sensation blijft voor mij het mooiste wat er bestaat
Lekker in de zon gezeten, F1 gekeken en een klein stukje Tourquote:Op maandag 11 juli 2005 01:20 schreef AMD64 het volgende:
Hoe was je dag vandaag PS?
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lekker in de zon gezeten, F1 gekeken en een klein stukje Tour
Lekker rustig dagje dus
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heerlijk, zou zo weer terug willen
Heb je de foto's gezien die online staan?
Zelfde als mij dusquote:Op maandag 11 juli 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lekker in de zon gezeten, F1 gekeken en een klein stukje Tour
Lekker rustig dagje dus
Vind het iig erg leuk om naar te kijken en ben fan van Raiikonenquote:
Goh. Ik ben ook fan van Raikonnen. HEb 200 foto's van hem op de PC. En nog steeds oplopendquote:Op maandag 11 juli 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vind het iig erg leuk om naar te kijken en ben fan van Raiikonen
Technisch weet ik van niets
Ik ook niet. Alleen jammer dat er geen crashes waren. Vond het behoorlijk saai. Wel mooi dat Montoya weer een keer wonquote:Op maandag 11 juli 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vind het iig erg leuk om naar te kijken en ben fan van Raiikonen
Technisch weet ik van niets
Daar gaat mijn puntenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:23 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen jammer dat er geen crashes waren. Vond het behoorlijk saai. Wel mooi dat Montoya weer een keer won![]()
ik ook al.. kijk zo wel ffquote:Op maandag 11 juli 2005 01:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die ben ik helemaal vergeten te bekijken
I say, shame shame shame shame shame shame shame, shame on you }:quote:Op maandag 11 juli 2005 01:22 schreef rompompom het volgende:
[..]Die ben ik helemaal vergeten te bekijken
Goed shirtquote:Op maandag 11 juli 2005 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
Foto van de achterkant van me ZAK T-shirt
[afbeelding]
Wie gaat er nu naar Blackquote:Op maandag 11 juli 2005 01:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag ik van jou in de categorie domme vragen...
Ja, White was de week daarvoor.
Ben blij dat ik niet de enige ben die op crashes wachtquote:Op maandag 11 juli 2005 01:23 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen jammer dat er geen crashes waren. Vond het behoorlijk saai. Wel mooi dat Montoya weer een keer won![]()
Nope, ik vind het leuk om te kijken maar daar houd het voor mij ook mee op.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:28 schreef AMD64 het volgende:
PS: Doe jij ook mee met de FOK!F1 Manager?
Er was verdorie maar 1 uitvallerquote:Op maandag 11 juli 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben die op crashes wacht
Niks mis met blackquote:
Dankje, koste me maar 5 euroquote:
Ik ga echt lekker. De laatste race heb ik een nieuw PR gescoort qua ptn.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, ik vind het leuk om te kijken maar daar houd het voor mij ook mee op.
Verkeerde topicquote:Op maandag 11 juli 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
I say, shame shame shame shame shame shame shame, shame on you }:
Shirley And Company
Ach, voor 5 euro heb ik echt wel beroerde shirts gezienquote:Op maandag 11 juli 2005 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dankje, koste me maar 5 euro
Koopje tochMaargoed, wel reclame voor die discotheek natuurlijk
![]()
'k heb ze ook net gezien ja, leukquote:
* In de war isquote:
Ameland?quote:Op maandag 11 juli 2005 01:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
'k heb ze ook net gezien ja, leuk
en aangezien wij nog niet weten waar we de 1e twee weken heen gaan... ik gooi hier eens een balletje op
Uh.................. Kreta, Aghia Pelagiaquote:
Santorini? (B & A)quote:Op maandag 11 juli 2005 01:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
whehe
de griekse variant er op dus:P
Kos is ook wel aardig geloof ik. Maar ik heb het idee dat dat echt zo'n stapoord is. Dus het is maar net wat je wiltquote:
Daar ga ik volgende maand waarschjinlijk heenquote:
5 augustus ga ik erheen voor een weekend, tenminste dat is het planquote:Op maandag 11 juli 2005 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende maand waarschjinlijk heen![]()
Ben er al 2x geweest en het is me echt goed bevallen daarzo.
Ik ga wat later, en voor een week. Maar ik heb nu honger en ga maar even wat friet bakkenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
5 augustus ga ik erheen voor een weekend, tenminste dat is het plan
Roggefeest is dan
Yeaks, broodje worst met mayo en broodje ei met mayoquote:Op maandag 11 juli 2005 01:45 schreef rompompom het volgende:
PS, ik krijg trek van alle foto's van voedsel
Ik ben op een derde nu, even 'lunchen'![]()
Maar mooie foto's!!
Dus geen miniminimeetquote:Op maandag 11 juli 2005 01:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga wat later, en voor een week. Maar ik heb nu honger en ga maar even wat friet bakken![]()
Ik zette de slideshow bij de peppersteak op pauzequote:Op maandag 11 juli 2005 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yeaks, broodje worst met mayo en broodje ei met mayo
De peppersteak, stiffado, dolmadakia enzo was erg lekker
Je gaat voor de peppersteak en vergeet de rest?quote:Op maandag 11 juli 2005 01:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zette de slideshow bij de peppersteak op pauze
En afsluiten met een dubbelpostquote:Op maandag 11 juli 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
Aangezien het hier dooT lijkt te zijn, taai ik ook maar af
Welterusten voor zo meteen en tot later![]()
Het waren er maar 2quote:Op maandag 11 juli 2005 02:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
En afsluiten met een dubbelpost
Trusten!![]()
Zeker en vast! Zoals ze bij onze zuiderburen pleiten te zeggenquote:Op maandag 11 juli 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het waren er maar 2
Trusten rpp![]()
![]()
Zie je morgen weer
nogsteeds jaquote:Op maandag 11 juli 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
Was jij er ook nog?!?
hier braun, hoe ist dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 03:23 schreef BrauN het volgende:
Hoi bier- en frituurlullen, hier ben ik weer.
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2005 08:55 schreef Dragon-fly het volgende:
Nee het wil niet lukken en jij?
Gewoon niet doenquote:Op maandag 11 juli 2005 09:46 schreef no1uknow het volgende:
Nee gatver ik ben net op.
heb net wat te kanen genomen.
Maar hoe werkt dat nou, de 300e ofzo moet een nieuwe maken?
Dat heb ik nooit gesnapt
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:41 schreef star_gazer het volgende:
Nog één weekje stage, dan heb ik ook vakantie
quote:
Nietusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |