Santorini? (B & A)quote:Op maandag 11 juli 2005 01:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
whehe
de griekse variant er op dus:P
Kos is ook wel aardig geloof ik. Maar ik heb het idee dat dat echt zo'n stapoord is. Dus het is maar net wat je wiltquote:
Daar ga ik volgende maand waarschjinlijk heenquote:
5 augustus ga ik erheen voor een weekend, tenminste dat is het planquote:Op maandag 11 juli 2005 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende maand waarschjinlijk heen![]()
Ben er al 2x geweest en het is me echt goed bevallen daarzo.
Ik ga wat later, en voor een week. Maar ik heb nu honger en ga maar even wat friet bakkenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
5 augustus ga ik erheen voor een weekend, tenminste dat is het plan
Roggefeest is dan
Yeaks, broodje worst met mayo en broodje ei met mayoquote:Op maandag 11 juli 2005 01:45 schreef rompompom het volgende:
PS, ik krijg trek van alle foto's van voedsel
Ik ben op een derde nu, even 'lunchen'![]()
Maar mooie foto's!!
Dus geen miniminimeetquote:Op maandag 11 juli 2005 01:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga wat later, en voor een week. Maar ik heb nu honger en ga maar even wat friet bakken![]()
Ik zette de slideshow bij de peppersteak op pauzequote:Op maandag 11 juli 2005 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yeaks, broodje worst met mayo en broodje ei met mayo
De peppersteak, stiffado, dolmadakia enzo was erg lekker
Je gaat voor de peppersteak en vergeet de rest?quote:Op maandag 11 juli 2005 01:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zette de slideshow bij de peppersteak op pauze
En afsluiten met een dubbelpostquote:Op maandag 11 juli 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
Aangezien het hier dooT lijkt te zijn, taai ik ook maar af
Welterusten voor zo meteen en tot later![]()
Het waren er maar 2quote:Op maandag 11 juli 2005 02:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
En afsluiten met een dubbelpost
Trusten!![]()
Zeker en vast! Zoals ze bij onze zuiderburen pleiten te zeggenquote:Op maandag 11 juli 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het waren er maar 2
Trusten rpp![]()
![]()
Zie je morgen weer
nogsteeds jaquote:Op maandag 11 juli 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
Was jij er ook nog?!?
hier braun, hoe ist dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 03:23 schreef BrauN het volgende:
Hoi bier- en frituurlullen, hier ben ik weer.
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2005 08:55 schreef Dragon-fly het volgende:
Nee het wil niet lukken en jij?
Gewoon niet doenquote:Op maandag 11 juli 2005 09:46 schreef no1uknow het volgende:
Nee gatver ik ben net op.
heb net wat te kanen genomen.
Maar hoe werkt dat nou, de 300e ofzo moet een nieuwe maken?
Dat heb ik nooit gesnapt
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:41 schreef star_gazer het volgende:
Nog één weekje stage, dan heb ik ook vakantie
quote:
Nietusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |