Jawel maar jullie stellen zelf amper vragen.quote:
Geen idee, Van Oekels Diskohoek?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:17 schreef tong80 het volgende:
Op welke manier kwam Wim T. Schippers in de jaren 60 voor het eerst in het nieuws ?
Herman van Veen is getrouwd met Marloes F.....quote:Op maandag 11 juli 2005 20:24 schreef doeka het volgende:
Is haar vader ook goed? Moeder weet ik niet.
Herman van Veen
![]()
Paterswolde toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
Puttershoek
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:47 schreef tong80 het volgende:
Wie speelden de volgende rollen :
Malle Pietje..... Piet van Erkel
Saartje....Riek Schagen
TiTa Tovenaar....Ton Lensink
De opa van Q en Q
Pommetje Horlepiep.... Brammetje Biesterveld!!!
Oe... dat zou ik moeten weten...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:04 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het VARA-radio-programma voor pubers in de jaren 80 ?
Natuurlijk!quote:
Stampij, latere presentator weet ik niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:15 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het hardrock programma met Hanneke Kappen en wie werd later de presentator ?
Oh ja van de KRO ik was in de war met VARA's vuurwerk gepresenteerd door ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:18 schreef doeka het volgende:
[..]
Stampij, latere presentator weet ik niet meer.
![]()
White Honey, wilde 'm net gaan stellen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:16 schreef tong80 het volgende:
De derde Hanneke Kappen vraag. In welke band zong ze ?
Doeka weet het weer eensquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:19 schreef doeka het volgende:
[..]
White Honey, wilde 'm net gaan stellen.
![]()
quote:
Geen idee, weet wel dat ze een televisieprogramma had, maar hoe en wat is me volledig ontschoten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:
Dubbelisjes...
Maareh, misschien dat we mijn vraag als vraag kunnen doen:
Hoe heette het jaren 80 VARA programma dat werd gepresenteerd door Hanneke Kappen waarbij Joop den Uyl in een bootje in de leader zat?
quote:
Geboren 3 maanden voor Reinier Paping de elfstedentocht wonquote:
Ik ben geboren tijdens de zesdaagse oorlog in Israel. Of vlak erna; dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geboren 3 maanden voor Reinier Paping de elfstedentocht won
Ok net geen veertig dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:30 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik ben geboren tijdens de zesdaagse oorlog in Israel. Of vlak erna; dat weet ik niet meer.
![]()
Nog lange niet, nog lange niet.quote:
Dat gebeurt sneller dan je lief isquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:39 schreef tong80 het volgende:
Ja ik ben een ouwe bok met een jonge geest
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:42 schreef Copycat het volgende:
Kuch
Ik weet inmiddels wel het antwoord op mijn eigen vraag....
Nee... de modernere variant daarvan: een google-tjequote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef tong80 het volgende:
Is een Oh-jaatje zeker ? Iets met kinderen of jeugd in de titel ?
... Zee showquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:38 schreef Ole het volgende:
OK...
Kindernostalgietijd!
Maak af:
Stratenmaker op...
Ren...
De gouden...
Deze v...
Ti-
Kom op bezoek bij.....
Een kloddertje......
Ik is klein en.....
Wickey de ...
Oh van Stuif 's in!quote:
Ria Bremerquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:09 schreef Ole het volgende:
Natuurlijk tong!
En wie was de charmante presentatrice van dit geweldige programma?
Hij deed André van Duin na, Heeft nu een kinderprogramma en ik kom v........oh ja nu wet ik het weer Jochem van Gelder.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:15 schreef doeka het volgende:
Welke nu bekende presentator won ooit de Gouden Stuiver en met welke act?
![]()
En ze heetten allebei Sandra toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:48 schreef BVO het volgende:
Frans Bauer! Met die twee vrouwen waar 'ie tussen moest kiezen..
Yup.. maar het is met geen van beiden iets geworden!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
Na een hoop tegenstribbelen koos hij voor een van de twee, waarop de andere fan helemaal gepikeerd was en niks meer met hem te maken wilde hebben..
hint: veel radio, .nlquote:
Ja, hij play-backte, met nog een heleboel andere jongetjes het Goede Doel; hij was Henk Westbroekquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef Ole het volgende:
Nog zo'n hilarisch moment:
In de tweede of derde aflevering ging een meisje met een motor het podium op bij een concert van Normaal. Ze vroeg een jongen mee uit.
Wat was zijn antwoord?
Weet alleen denk aan Henk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:29 schreef tong80 het volgende:
Welke twee radioprogramma's presenteerde Henk Wesrbroek ?
Ik weet nog wel, dat-ie niet wilde, maar niet meer hoe of wat.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef Ole het volgende:
Nog zo'n hilarisch moment:
In de tweede of derde aflevering ging een meisje met een motor het podium op bij een concert van Normaal. Ze vroeg een jongen mee uit.
Wat was zijn antwoord?
Vast iets hardrockerigs!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:33 schreef tong80 het volgende:
Bij de VARA had ie nog twee programma's 's avonds
Hij zij op suffe toon:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:35 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik weet nog wel, dat-ie niet wilde, maar niet meer hoe of wat.
![]()
foutje van de redactiequote:
Ik heb al een vriendin
zegt me niet heel veel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
VARA's Vuurwerk iemand ?En de Popkrant over Nederlandse bandjes.
quote:
Guys and Dolls!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:54 schreef doeka het volgende:
[..]
Nou de laatste dan, uit welke band kwamen de geweldige Grand & Forsyth?
Camertaman bij o.a. Christine van der Horstquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:55 schreef Ole het volgende:
![]()
Alleen van Stenders wist ik niet..
Wat is er trouwens met Jasper Faber gebeurd?
Lekkere carriere dan..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Camertaman bij o.a. Christine van der Horst
Fijn zo'n hoop parate kennis waar je verder niets aan hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:00 schreef doeka het volgende:
Hahaha, erg he? parate kennis, verder weet ik echt helemaal niks.
![]()
Ik heb er ook last vanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn zo'n hoop parate kennis waar je verder niets aan hebt![]()
![]()
Denk aan Paul Verhoeven.quote:
Handig he? Ik kwis iedere dinsdag in een cafe, en ik moet altijd alle nutteloze vragen beantwoorden, dus mijn volslagen nutteloze kennis wordt alleen maar groter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn zo'n hoop parate kennis waar je verder niets aan hebt![]()
![]()
Monique van de Ven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:02 schreef tong80 het volgende:
Ok dan, welke cameraman van Paul Verhoeven maakt in Hollywood carriere als regisseur en met welke actrice was ie getrouwd ?
Meen je daty dat is de hemel op aarde. Ik ging jaren gelden naar een kroeg opzondagavond. Kwis/Triviant avond. Ging ooit pissen ging zitten en zei alsnog het Zueskanaal op de vraag van een omgekeerde god.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:03 schreef doeka het volgende:
[..]
Handig he? Ik kwis iedere dinsdag in een cafe, en ik moet altijd alle nutteloze vragen beantwoorden, dus mijn volslagen nutteloze kennis wordt alleen maar groter.
![]()
Is goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef doeka het volgende:
[..]
Monique van de Ven.
Jij bent ook heel goed in nutteloze kennis, tong.
![]()
Ja, is echt heel erg leuk,zit er bij jou niet iets in de buurt? Kan je ook weer je nutteloze kennis uitbreiden; altijd handig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je daty dat is de hemel op aarde. Ik ging jaren gelden naar een kroeg opzondagavond. Kwis/Triviant avond. Ging ooit pissen ging zitten en zei alsnog het Zueskanaal op de vraag van een omgekeerde god.
Nee ik zit op fok, en dan hoef je de deur niet uitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:08 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja, is echt heel erg leuk,zit er bij jou niet iets in de buurt? Kan je ook weer je nutteloze kennis uitbreiden; altijd handig.
![]()
Is er niet iets quizerigs online? Lijkt mij ookwel wat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik zit op fok, en dan hoef je de deur niet uit
Iggy, naar Iggy Popquote:
Had ie ook een hond dan?quote:
dit is wel heel erg hoor!quote:
Ik zit hier te schuddebuikenquote:
Wat denk je van mijquote:
Nu ga je te verquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:13 schreef Ole het volgende:
De kinderen van Reinout Oerlemans en Danielle Overgaag?
Die vriend van Andre van Duin weet ik niet, ik geloof een of andere Eelco,maar dat kan ik ook zelf verzonnen hebben.quote:
Ik las het vandaag nog ergens.. in de Veronicagids geloof ik..quote:
Hahaha, jij weet het toch ook!quote:
Eelco is zijn ex.. alweer jaartje of 6..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:15 schreef doeka het volgende:
[..]
Die vriend van Andre van Duin weet ik niet, ik geloof een of andere Eelco,maar dat kan ik ook zelf verzonnen hebben.
De hond van Herman B. weet ik omdat hij altijd een held van mij was, heb 'm heel vaak op zien treden. Goeie naam voor een hond ook.
![]()
Iggy en Herman waren helden ik heb alz'n biografiën.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:15 schreef doeka het volgende:
[..]
Die vriend van Andre van Duin weet ik niet, ik geloof een of andere Eelco,maar dat kan ik ook zelf verzonnen hebben.
De hond van Herman B. weet ik omdat hij altijd een held van mij was, heb 'm heel vaak op zien treden. Goeie naam voor een hond ook.
![]()
Iets met Feline geloof ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:13 schreef Ole het volgende:
De kinderen van Reinout Oerlemans en Danielle Overgaag?
Wie zei er sorry ?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iggy en Herman waren helden ik heb alz'n biografiën.
bedoel je Phileine? of was het geen vraag?quote:
Nee je hebt het goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:19 schreef doeka het volgende:
[..]
bedoel je Phileine? of was het geen vraag?
![]()
Geen idee, ik wet wel dat ie een grand caf;e werd uitgezet omdat ie de pelpina's op op de grond liet vallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:18 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja,is jammer dat-ie er niet meer is.
Hoe heette z'n papagaai?
![]()
Dat is vast Dante geweest ..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee, ik wet wel dat ie een grand caf;e werd uitgezet omdat ie de pelpina's op op de grond liet vallen.
Cor was het.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:18 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja,is jammer dat-ie er niet meer is.
Hoe heette z'n papagaai?
![]()
Dat is volgens mij dat blonde meisje uit die clip op de kermis, maar weet geen naam, kan het natuurlijk wel ff opzoeken in het boek!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:28 schreef Ole het volgende:
Als doeka deze weet word ik echt gek!
Bart Chabot beschrijft in zijn boek dat ie met Herman in Dante zit..
Er komt een blond meisje binnen, ze gaat even naar de plee en Herman en Bart vluchten weg.
Verder vertelt Herman elders in dat boek dat ze een lekker kaal k*tje heeft. Hoe heet dit meisje?
Gezellig tiep wel.Zanger van de Happy Monday's of ie-ie al dood?quote:
Shaun Ryder leeft nog. Die heeft wel een soorfgelijk drank en drugd verleden/heden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:34 schreef doeka het volgende:
[..]
Gezellig tiep wel.Zanger van de Happy Monday's of ie-ie al dood?
![]()
Nieuwe verloofde van Kate Moss?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shaun Ryder leeft nog. Die heeft wel een soorfgelijk drank en drugd verleden/heden.
Wat, waar? wie is het nou?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:55 schreef tong80 het volgende:
Oh ja want het plaatje kwam twee dagen geleden al ééns langs. Kut Korsakof.
Der Rudi Carrell?quote:
Ik stel leuke vragen doe dat dan ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:57 schreef doeka het volgende:
Met welke band had Ridge Forrester een hit?
En hoe heette dit nummer?
![]()
Geen leuke vraag?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Groep is Player
Nummer is Baby dont go of come back of zoiets
Zo mooi en gevoelig gezongen; niks lijkenpikkerij.quote:
Goed gezongen hoor!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
Pappa was a poor man, pappa was a poor, poor, poor, poor, poor, poor man...
Hank the Knife?
quote:
Hij zong ook nog over Lana, (oh beautiful Lana, wat heb je gedaana, kan zo niet leven komt terug bij mijijijij,oh sweatheart ik mis je, ik weet je vergist je) goeie teksten hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |