Lekkere carriere dan..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Camertaman bij o.a. Christine van der Horst
Fijn zo'n hoop parate kennis waar je verder niets aan hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:00 schreef doeka het volgende:
Hahaha, erg he? parate kennis, verder weet ik echt helemaal niks.
![]()
Ik heb er ook last vanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn zo'n hoop parate kennis waar je verder niets aan hebt![]()
![]()
Denk aan Paul Verhoeven.quote:
Handig he? Ik kwis iedere dinsdag in een cafe, en ik moet altijd alle nutteloze vragen beantwoorden, dus mijn volslagen nutteloze kennis wordt alleen maar groter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn zo'n hoop parate kennis waar je verder niets aan hebt![]()
![]()
Monique van de Ven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:02 schreef tong80 het volgende:
Ok dan, welke cameraman van Paul Verhoeven maakt in Hollywood carriere als regisseur en met welke actrice was ie getrouwd ?
Meen je daty dat is de hemel op aarde. Ik ging jaren gelden naar een kroeg opzondagavond. Kwis/Triviant avond. Ging ooit pissen ging zitten en zei alsnog het Zueskanaal op de vraag van een omgekeerde god.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:03 schreef doeka het volgende:
[..]
Handig he? Ik kwis iedere dinsdag in een cafe, en ik moet altijd alle nutteloze vragen beantwoorden, dus mijn volslagen nutteloze kennis wordt alleen maar groter.
![]()
Is goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef doeka het volgende:
[..]
Monique van de Ven.
Jij bent ook heel goed in nutteloze kennis, tong.
![]()
Ja, is echt heel erg leuk,zit er bij jou niet iets in de buurt? Kan je ook weer je nutteloze kennis uitbreiden; altijd handig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je daty dat is de hemel op aarde. Ik ging jaren gelden naar een kroeg opzondagavond. Kwis/Triviant avond. Ging ooit pissen ging zitten en zei alsnog het Zueskanaal op de vraag van een omgekeerde god.
Nee ik zit op fok, en dan hoef je de deur niet uitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:08 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja, is echt heel erg leuk,zit er bij jou niet iets in de buurt? Kan je ook weer je nutteloze kennis uitbreiden; altijd handig.
![]()
Is er niet iets quizerigs online? Lijkt mij ookwel wat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik zit op fok, en dan hoef je de deur niet uit
Iggy, naar Iggy Popquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |