Had ie ook een hond dan?quote:
dit is wel heel erg hoor!quote:
Ik zit hier te schuddebuikenquote:
Wat denk je van mijquote:
Nu ga je te verquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:13 schreef Ole het volgende:
De kinderen van Reinout Oerlemans en Danielle Overgaag?
Die vriend van Andre van Duin weet ik niet, ik geloof een of andere Eelco,maar dat kan ik ook zelf verzonnen hebben.quote:
Ik las het vandaag nog ergens.. in de Veronicagids geloof ik..quote:
Hahaha, jij weet het toch ook!quote:
Eelco is zijn ex.. alweer jaartje of 6..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:15 schreef doeka het volgende:
[..]
Die vriend van Andre van Duin weet ik niet, ik geloof een of andere Eelco,maar dat kan ik ook zelf verzonnen hebben.
De hond van Herman B. weet ik omdat hij altijd een held van mij was, heb 'm heel vaak op zien treden. Goeie naam voor een hond ook.
![]()
Iggy en Herman waren helden ik heb alz'n biografiën.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:15 schreef doeka het volgende:
[..]
Die vriend van Andre van Duin weet ik niet, ik geloof een of andere Eelco,maar dat kan ik ook zelf verzonnen hebben.
De hond van Herman B. weet ik omdat hij altijd een held van mij was, heb 'm heel vaak op zien treden. Goeie naam voor een hond ook.
![]()
Iets met Feline geloof ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:13 schreef Ole het volgende:
De kinderen van Reinout Oerlemans en Danielle Overgaag?
Wie zei er sorry ?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iggy en Herman waren helden ik heb alz'n biografiën.
bedoel je Phileine? of was het geen vraag?quote:
Nee je hebt het goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:19 schreef doeka het volgende:
[..]
bedoel je Phileine? of was het geen vraag?
![]()
Geen idee, ik wet wel dat ie een grand caf;e werd uitgezet omdat ie de pelpina's op op de grond liet vallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:18 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja,is jammer dat-ie er niet meer is.
Hoe heette z'n papagaai?
![]()
Dat is vast Dante geweest ..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee, ik wet wel dat ie een grand caf;e werd uitgezet omdat ie de pelpina's op op de grond liet vallen.
Cor was het.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:18 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja,is jammer dat-ie er niet meer is.
Hoe heette z'n papagaai?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |