Wel een luxeknecht.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is Boogerd om Menchov op te wachten?
Lucien van Impe?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben benieuwd...! Zou echt heel leuk zijn: "kijk, met die meneer heeft mamma nog geslowchat op FOK..."
* dutch-mamma heeft trouwens een kind min of meer naar een Tourwinnaar vernoemd... Lucien...
Yep. Maar ook omdat ik het een mooie naam vond, hoorquote:
Oh, ik dach Aimar.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Yep. Maar ook omdat ik het een mooie naam vond, hoor
Ja hij moet welquote:Op zondag 10 juli 2005 15:38 schreef DeTolk het volgende:
Knap knechtenwerk van Boogerd..
Van voor en van achter..
Ik ben uitgezwangerd, dank je...!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Noem de volgende dan...Lance
Lance en Lucien, een mooi stel broers
niet 100%? of 100% niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik ben uitgezwangerd, dank je...!
![]()
(er is wel een broer, die heet Mathieu... en nee, niet 100% naar Hermans!)
Nope, Rabo is backquote:Op zondag 10 juli 2005 15:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het verschil wordt gewoon weer groter, fantastisch bezig die Rasmussen.
De Tour kan in 2 dagen voor Rabobank bijna niet meer stuk.
Niet 100%, maar het woog wel mee in de beslissingquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef Zwansen het volgende:
Hij gaat het redden verdomme! Rabo wint gewoon elke bergetappe! T-Raleigh is hierbij vergeleken een stel amateurs!
Boogerd op Courchevel, dan Menchov en daarna zien we wel weer.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef Zwansen het volgende:
Hij gaat het redden verdomme! Rabo wint gewoon elke bergetappe! T-Raleigh is hierbij vergeleken een stel amateurs!
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Niet 100%, maar het woog wel mee in de beslissing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |