Hoelang deed je erover om erop te komen?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben laatst van de Alp d'Huez afgekomen met 66 km/uur... Ik was helemaal trots!
Als ik dan hoor dat Rasmussen met gemak 80 fietst...
Het is nog ver naar de finish, en Voigt is een echte hardrijder, Rasmussen niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze die 4 minuten goed kunnen maken met z'n tweeen. Ook Rasmussen is een goede daler en Voigt en Moreau rijden ook al de hele dag vooraan.
en dan zal je maar vallen..quote:Op zondag 10 juli 2005 15:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben laatst van de Alp d'Huez afgekomen met 66 km/uur... Ik was helemaal trots!
Als ik dan hoor dat Rasmussen met gemak 80 fietst...
Vroeger had je de gele en de groene petjes.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
In de Giro heb je trouwens twee verschillende ploegenklassementen, één met punten en één met tijd, maar die met punten heb je in de tour ook niet.
Ik ben al sinds mijn kinderjaren tourfan, maar dat met al die puntentellingen en bonusseconden en klassementen en zo blijft me verwarren...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
In de Giro heb je trouwens twee verschillende ploegenklassementen, één met punten en één met tijd, maar die met punten heb je in de tour ook niet.
Nee dan wordt hij 3equote:Op zondag 10 juli 2005 15:26 schreef Remzz het volgende:
Zou Rasmussen het redden in een sprint met Moreau en Voigt?
neequote:Op zondag 10 juli 2005 15:26 schreef Remzz het volgende:
Gewoon blijven dromen. Mág!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg sloeg net toch wel een beetje door, ze dachten dat Boonen en McEwen misschien nog wel terug bij het peloton konden komen na de afdaling aan de voet van de laatste col en dat er dan eventueel nog voor de etappe gesprint kon worden.
1 uur en 40 minuten. Maar goed ik ben een beginner en het was verschrikkelijk weer, stromende regen en tussen de 2 en 8 graden.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hoelang deed je erover om erop te komen?
Hmm, ze hebben nog een behoorlijk lang vlak stuk met wind tegen dus. Dat was ik even vergetenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:25 schreef mitt het volgende:
Het is nog ver naar de finish, en Voigt is een echte hardrijder, Rasmussen niet.
Kijkend naar gisteren, kan allesquote:Op zondag 10 juli 2005 15:26 schreef Remzz het volgende:
Casartelli, deze week alweer 10 jaar geleden...quote:
Valt best mee hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
1 uur en 40 minuten. Maar goed ik ben een beginner en het was verschrikkelijk weer, stromende regen en tussen de 2 en 8 graden.
jep..quote:Op zondag 10 juli 2005 15:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Casartelli, deze week alweer 10 jaar geleden...![]()
Agh ik zal weer achteruit de berg afrollenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
1 uur en 40 minuten. Maar goed ik ben een beginner en het was verschrikkelijk weer, stromende regen en tussen de 2 en 8 graden.
De 18e is het 10 jaar geleden, de 17e is er een zware bergetappequote:Op zondag 10 juli 2005 15:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Casartelli, deze week alweer 10 jaar geleden...![]()
There's only one Rasmussenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:27 schreef VoreG het volgende:
4 minuten 40km
wat kunnen we hier over zeggen
(off topic) ik was toen zeer hoogzwanger (was een dag ervoor uitgerekend) en dan ben je toch al zo vreselijk enotioneel...quote:
hoog zwangere vrouwen die de tour volgen, respect hoor!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
(off topic) ik was toen zeer hoogzwanger (was een dag ervoor uitgerekend) en dan ben je toch al zo vreselijk enotioneel...
(het kind werd overigens ná Parijs geboren, 1 week te laat)
(/off topic)
Hmmm... Is IMHO toch een lelijke concurrent voor Lance, gaat-ie nog een pittige dobber aan krijgen...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef mitt het volgende:
Voigt dus wel naar het geel.
Lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef mitt het volgende:
Voigt dus wel naar het geel.
Lieve schat, ik zal hem nog volgen als ik op m'n sterfbed ligquote:Op zondag 10 juli 2005 15:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hoog zwangere vrouwen die de tour volgen, respect hoor!![]()
![]()
Whehe, in de echte bergen ligt die Voigt er vrij snel af hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:30 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hmmm... Is IMHO toch een lelijke concurrent voor Lance, gaat-ie nog een pittige dobber aan krijgen...
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:31 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zal hem nog volgen als ik op m'n sterfbed lig
Maar toch, maar toch...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe, in de echte bergen ligt die Voigt er vrij snel af hoor.
quote:
Ik denk het niet hoor, Voigt gaat hooguit 4 minuten krijgen in het klassement na vandaag, dat gaat ie niet behouden als ze de échte bergen gaan doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:30 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hmmm... Is IMHO toch een lelijke concurrent voor Lance, gaat-ie nog een pittige dobber aan krijgen...
Nou, daar.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is Boogerd om Menchov op te wachten?
´t wordt krapquote:Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef Remzz het volgende:
13 seconden in 4 kilometer...
Ben benieuwd...! Zou echt heel leuk zijn: "kijk, met die meneer heeft mamma nog geslowchat op FOK..."quote:Op zondag 10 juli 2005 15:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wie weet zie je mij dan ook nog!![]()
Dromen om er ooit aan mee te doen mag..![]()
D'r zit een Deen aan kop...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:34 schreef kevin6188 het volgende:
heeft iemand een kleine update in huis voor me, heb net F1 gekeken en ben druk bezig met een verslag daarvan.
Thanks in advance
van Impe , toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben benieuwd...! Zou echt heel leuk zijn: "kijk, met die meneer heeft mamma nog geslowchat op FOK..."
* dutch-mamma heeft trouwens een kind min of meer naar een Tourwinnaar vernoemd... Lucien...
Noem de volgende dan...Lancequote:Op zondag 10 juli 2005 15:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben benieuwd...! Zou echt heel leuk zijn: "kijk, met die meneer heeft mamma nog geslowchat op FOK..."
* dutch-mamma heeft trouwens een kind min of meer naar een Tourwinnaar vernoemd... Lucien...
Wel een luxeknecht.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is Boogerd om Menchov op te wachten?
Lucien van Impe?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |