Kijkend naar gisteren, kan allesquote:Op zondag 10 juli 2005 15:26 schreef Remzz het volgende:
Zou Rasmussen het redden in een sprint met Moreau en Voigt?
Casartelli, deze week alweer 10 jaar geleden...quote:
Valt best mee hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
1 uur en 40 minuten. Maar goed ik ben een beginner en het was verschrikkelijk weer, stromende regen en tussen de 2 en 8 graden.
jep..quote:Op zondag 10 juli 2005 15:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Casartelli, deze week alweer 10 jaar geleden...![]()
Agh ik zal weer achteruit de berg afrollenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
1 uur en 40 minuten. Maar goed ik ben een beginner en het was verschrikkelijk weer, stromende regen en tussen de 2 en 8 graden.
De 18e is het 10 jaar geleden, de 17e is er een zware bergetappequote:Op zondag 10 juli 2005 15:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Casartelli, deze week alweer 10 jaar geleden...![]()
There's only one Rasmussenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:27 schreef VoreG het volgende:
4 minuten 40km
wat kunnen we hier over zeggen
(off topic) ik was toen zeer hoogzwanger (was een dag ervoor uitgerekend) en dan ben je toch al zo vreselijk enotioneel...quote:
hoog zwangere vrouwen die de tour volgen, respect hoor!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
(off topic) ik was toen zeer hoogzwanger (was een dag ervoor uitgerekend) en dan ben je toch al zo vreselijk enotioneel...
(het kind werd overigens ná Parijs geboren, 1 week te laat)
(/off topic)
Hmmm... Is IMHO toch een lelijke concurrent voor Lance, gaat-ie nog een pittige dobber aan krijgen...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef mitt het volgende:
Voigt dus wel naar het geel.
Lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef mitt het volgende:
Voigt dus wel naar het geel.
Lieve schat, ik zal hem nog volgen als ik op m'n sterfbed ligquote:Op zondag 10 juli 2005 15:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hoog zwangere vrouwen die de tour volgen, respect hoor!![]()
![]()
Whehe, in de echte bergen ligt die Voigt er vrij snel af hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:30 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hmmm... Is IMHO toch een lelijke concurrent voor Lance, gaat-ie nog een pittige dobber aan krijgen...
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:31 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zal hem nog volgen als ik op m'n sterfbed lig
Maar toch, maar toch...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe, in de echte bergen ligt die Voigt er vrij snel af hoor.
quote:
Ik denk het niet hoor, Voigt gaat hooguit 4 minuten krijgen in het klassement na vandaag, dat gaat ie niet behouden als ze de échte bergen gaan doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:30 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hmmm... Is IMHO toch een lelijke concurrent voor Lance, gaat-ie nog een pittige dobber aan krijgen...
Nou, daar.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is Boogerd om Menchov op te wachten?
´t wordt krapquote:Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef Remzz het volgende:
13 seconden in 4 kilometer...
Ben benieuwd...! Zou echt heel leuk zijn: "kijk, met die meneer heeft mamma nog geslowchat op FOK..."quote:Op zondag 10 juli 2005 15:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wie weet zie je mij dan ook nog!![]()
Dromen om er ooit aan mee te doen mag..![]()
D'r zit een Deen aan kop...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:34 schreef kevin6188 het volgende:
heeft iemand een kleine update in huis voor me, heb net F1 gekeken en ben druk bezig met een verslag daarvan.
Thanks in advance
van Impe , toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben benieuwd...! Zou echt heel leuk zijn: "kijk, met die meneer heeft mamma nog geslowchat op FOK..."
* dutch-mamma heeft trouwens een kind min of meer naar een Tourwinnaar vernoemd... Lucien...
Noem de volgende dan...Lancequote:Op zondag 10 juli 2005 15:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben benieuwd...! Zou echt heel leuk zijn: "kijk, met die meneer heeft mamma nog geslowchat op FOK..."
* dutch-mamma heeft trouwens een kind min of meer naar een Tourwinnaar vernoemd... Lucien...
Wel een luxeknecht.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is Boogerd om Menchov op te wachten?
Lucien van Impe?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Yep. Maar ook omdat ik het een mooie naam vond, hoorquote:
Oh, ik dach Aimar.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Yep. Maar ook omdat ik het een mooie naam vond, hoor
Ja hij moet welquote:Op zondag 10 juli 2005 15:38 schreef DeTolk het volgende:
Knap knechtenwerk van Boogerd..
Van voor en van achter..
Ik ben uitgezwangerd, dank je...!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Noem de volgende dan...Lance
Lance en Lucien, een mooi stel broers
niet 100%? of 100% niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik ben uitgezwangerd, dank je...!
![]()
(er is wel een broer, die heet Mathieu... en nee, niet 100% naar Hermans!)
Nope, Rabo is backquote:Op zondag 10 juli 2005 15:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het verschil wordt gewoon weer groter, fantastisch bezig die Rasmussen.
De Tour kan in 2 dagen voor Rabobank bijna niet meer stuk.
Niet 100%, maar het woog wel mee in de beslissingquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef Zwansen het volgende:
Hij gaat het redden verdomme! Rabo wint gewoon elke bergetappe! T-Raleigh is hierbij vergeleken een stel amateurs!
Boogerd op Courchevel, dan Menchov en daarna zien we wel weer.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef Zwansen het volgende:
Hij gaat het redden verdomme! Rabo wint gewoon elke bergetappe! T-Raleigh is hierbij vergeleken een stel amateurs!
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Niet 100%, maar het woog wel mee in de beslissing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |