quote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik zit ook meer de Tour te kijken dan F1
Ik heb er niks van gezien maar hoorde dat ie op plaats 17 lag. Dus waarschijnlijk wel.quote:
Ja maar 1 uitgevallenquote:
Geen probleem toch, ga je weer in die tuinstoel liggenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef Bluezz het volgende:
Wil je eens een keer grasmaaien geeft de haspel geen sjoege
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:38 schreef VoreG het volgende:
Geen probleem toch, ga je weer in die tuinstoel liggen
quote:
quote:Alles gaat helemaal top ! het is echt gaaf. slaapt al aardig door, moeders maakt het ook prima. gr aan iedereen
Ja mooi voor hun.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:53 schreef DarkShine het volgende:
Lijkt erop dat Rabobank net zoals gisteren een etappe gaat winnen.
waar is SCH danquote:Op zondag 10 juli 2005 16:05 schreef tong80 het volgende:
Ik mis SCH zo dat ik ipv SHO SCH in de topictitel heb gezet
Het grote SCH-Kwistopic # 4
Gisteren op vakantie gegaan.quote:
Serieus ???quote:Op zondag 10 juli 2005 16:07 schreef DutchGooner het volgende:
gvd,gisteravond een feestje gehad,vanmiddag zo beroerd opgestaan dat ik vandaag niet naar Queen kan
Maar zo die rit winnen is het allermooiste natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:07 schreef DarkShine het volgende:
Mooi dat de bolletjestrui iig bij Rabobank (Rasmussen) blijft!
oow.quote:
quote:16:07 - Rasmussen Wins Most Aggressive Prize Today...
Mickael Rasmussen is 9km from the finish of the ninth stage. He was first at the summit of every climb today and appears likely to win the stage. He has also just been voted the Most Aggressive Rider in the stage.
Nope,voel me grieperig,aardig wat hoofdpijn en aangezien ik gene pilletjes door mijn strot krijg.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Serieus ???
OOk niet na 10 paracetamol ?
Dat is ook zo goed als zeker, de trui is al zeker.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar zo die rit winnen is het allermooiste natuurlijk.
Moet Bos je maar vertellen hoe het was, wel klote zeg.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,voel me grieperig,aardig wat hoofdpijn en aangezien ik gene pilletjes door mijn strot krijg.
Baal er echt van omdat ze me de vorige keer in Antwerpen zeer goed bevielen,helaas
die ging ook idd,zoals gezegd,heb ze al een keer gezien,maar tochquote:Op zondag 10 juli 2005 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet Bos je maar vertellen hoe het was, wel klote zeg.
Ja wel een onderbreking van het ritmequote:
heb je dat zo verstaan?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:48 schreef keeper het volgende:
Als methodmich in het huis is: wat betekent 'voce me apareceu' ?
Leuk liedje, van Kaleidoscopio.
Spannend hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:03 schreef Eilanden het volgende:
Maarten Lafeber is trouwens aardig bezig op de Scottish Open(op BBC2)
Nee, dat staat in het boekquote:Op zondag 10 juli 2005 16:52 schreef DeTolk het volgende:
heb je dat zo verstaan?
Niet slecht voor 4 dagen hard werken dat geldbedrag.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:42 schreef tong80 het volgende:
2de plaats uiteindelijk en volgens golfer 300.000 euro rijker
't is echt afkicken geblazenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
Geen studio sport om 19.00 uur ik kan er nog steeds niet aan wennen
avonddienst?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt net even twee uurtjes heeft geslapen
Ik kom op Het/Jij is me geblekenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:17 schreef keeper het volgende:
[..]
Nee, dat staat in het boek.
Het moet trouwens "Você me apareceu" zijn en dat betekent dus "U verscheen aan me" of iets dergelijks.
Mij wel, ieder mens heeft vastigheden in z'n leven.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het maakt me eerlijkgezegd niets uit of Studio Sport nou om zeven uur begint of om half negen.
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 10 juli 2005 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het maakt me eerlijkgezegd niets uit of Studio Sport nou om zeven uur begint of om half negen.
Is standaard vanwegen het voetbal bij Talpaquote:Op zondag 10 juli 2005 18:40 schreef popolon het volgende:
Is dat tijdelijk of nu normaal, die tijd?
Nou bekijk het zo, eerst Talpa daarna overschakelen naar de NOS.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is standaard vanwegen het voetbal bij Talpa
Ach we zien wel wat het wordt, het is toch niet meer terug te draaien.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou bekijk het zo, eerst Talpa daarna overschakelen naar de NOS.
En hopen op wat NBA/NFL/NHL
NHLquote:Op zondag 10 juli 2005 18:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou bekijk het zo, eerst Talpa daarna overschakelen naar de NOS.
En hopen op wat NBA/NFL/NHL
zet hem dan uitquote:Op zondag 10 juli 2005 18:43 schreef appelsientje het volgende:
Vreselijk K3 op tv.....
Korte rokjes?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:43 schreef appelsientje het volgende:
Vreselijk K3 op tv.....
Als je wil zit je dan vanaf 12.00 uur tot 24.00 uur voor de tv sport te kijken.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu krijgen we nog meer sport achter elkaar te zien.
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je wil zit je dan vanaf 12.00 uur tot 24.00 uur voor de tv sport te kijken.
Gedaan....quote:
Nachtportierquote:
Leukquote:Op zondag 10 juli 2005 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nachtportier.. Mensen in en uit-checken, beetje wat administratie doen. Verder beetje FOK!ken, film en tv kijken
Was met canal+ zondag ook zo. Van 11.00 tot 23.00 voetbalquote:Op zondag 10 juli 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je wil zit je dan vanaf 12.00 uur tot 24.00 uur voor de tv sport te kijken.
Ideale baan dusquote:Op zondag 10 juli 2005 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nachtportier.. Mensen in en uit-checken, beetje wat administratie doen. Verder beetje FOK!ken, film en tv kijken
Ik zou hetzelfde ritme niet met een ochtendbaan kunnen volhouden. Vroeg naar bed, vroeg eruit, dat trek ik echt niet. Daarvoor ben ik ook een echt tv-junk. En verrassend genoeg slaap ik overdag echt als een blok, dus dat is ook erg lekker. Prima baantjequote:Op zondag 10 juli 2005 18:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk![]()
Lijkt me toch wel lekker 's nachts werken..
Dat wil ik wel geloven ja!! wel lekker dat je overdag goed slaaptquote:Op zondag 10 juli 2005 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde ritme niet met een ochtendbaan kunnen volhouden. Vroeg naar bed, vroeg eruit, dat trek ik echt niet. Daarvoor ben ik ook een echt tv-junk. En verrassend genoeg slaap ik overdag echt als een blok, dus dat is ook erg lekker. Prima baantje
VoreG 326quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |