abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29019818
Chivu gaat niet weg bij Roma, zeker niet nu ze hun beroep verloren hebben.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_29019834
Schijnt trouwens een ruil Blasi - Oddo in de maak te zijn tussen Juve en Lazio.
pi_29020096
Spelers worden door die ban echt letterlijk vastgehouden, vreemde situatie wel.
That's all folks!
pi_29020323
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Spelers worden door die ban echt letterlijk vastgehouden, vreemde situatie wel.
Ik denk dat Roma naar het Europees hof of zo zou moeten stappen, want dit gaat recht tegen het vrij verkeer van werknemers in, ik kan me niet voorstellen dat het legaal is wat de fifa besloten heeft, dat het een club + speler, die al beiden gestraft zijn, een jaar na dato voor hetzelfde nog eens dusdanig gaat straffen, dan allerlei buitenstaanders, individuen, daar slachtoffer van worden.

Maar goed, de transfermarkt in Italie staat al nogal raar op z'n kop door die registraties, dit kan er ook nog wel bij.....
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:05:34 #230
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_29020662
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:53 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik denk dat Roma naar het Europees hof of zo zou moeten stappen, want dit gaat recht tegen het vrij verkeer van werknemers in, ik kan me niet voorstellen dat het legaal is wat de fifa besloten heeft, dat het een club + speler, die al beiden gestraft zijn, een jaar na dato voor hetzelfde nog eens dusdanig gaat straffen, dan allerlei buitenstaanders, individuen, daar slachtoffer van worden.

Maar goed, de transfermarkt in Italie staat al nogal raar op z'n kop door die registraties, dit kan er ook nog wel bij.....
Ja maar aan de andere kant wat moet de voetbalbond dan doen? geen licentie leveren is wel een verdomd resolute straf en levert waarschijnlijk een hoop rotzooi op in de steden (zie het berichtje van Torino een pagina of 2 terug) en het helpt niet om de financiele malaise op te lossen. Eigenlijk vind ik het wel een goede straf
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_29020758
Dit heeft niks met de licenties en begroting te maken, maar met de Fifa en de zaak Mexes.
De club is al gestraft, de speler is al gestraft en wat de Fifa nu doet is gewoon belachelijk en volgens mij zelfs illegaal, in strijd met het Europees hof.
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:47:03 #232
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_29021851
inderdaad belachelijk van de fifa
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_29022177
Ik vind het ook schandalig.

Maar hoe zit het nu met de spelers die al zijn aangetrokken ?
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:10:15 #234
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_29022579
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:08 schreef DIGGER het volgende:
Dit heeft niks met de licenties en begroting te maken, maar met de Fifa en de zaak Mexes.
De club is al gestraft, de speler is al gestraft en wat de Fifa nu doet is gewoon belachelijk en volgens mij zelfs illegaal, in strijd met het Europees hof.
Oh sorry ik dacht dat het over hun gigantische tekort ging :$
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:31:54 #235
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29023290
"Pompey make move for Westerveld", aldus de BBC. Zijn carriere leek vroeger zo goed te gaan, maar de laatste jaren is hij echt van het padje af.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_29030617
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:36 schreef hroswith het volgende:
Davids naar Arsenal (vervanger voor Vieira)

Van VZ
quote:
Edgar Davids graag naar Arsenal

Arsenal ziet in Edgar Davids (32) de ideale opvolger van de naar Juventus vertrokken Patrick Vieira.

De Londense formatie van manager Arsène Wenger is sinds enkele dagen in gesprek met de middenvelder van Internazionale, maar van concrete onderhandelingen is vooralsnog nog geen sprake.

Davids hoopt snel duidelijkheid te krijgen over een transfer naar de Londense grootmacht. De 73-voudige Oranje-international (zes goals) speelde afgelopen seizoen bij Inter slechts 14 competitieduels. De laatste keer dat de voormalige speler van Ajax, AC Milan, Juventus en Barcelona op het veld stond, was op 19 februari van dit jaar, tegen Udinese (1-1).

Aan zijn geringe inbreng ligt een persoonlijk conflict met trainer Roberto Mancini ten grondslag. Een langer verblijf bij Internazionale is dan ook het laatste wat Davids wil. Met het oog op het naderende WK 2006 in Duitsland wil de voormalige aanvoerder van Oranje weer uitgroeien tot vaste kracht bij een Europese topclub. Davids speelde zijn laatste interland al weer negen maanden geleden (op 13 oktober 2004 tegen Finland, 3-1 zege).

Mocht Arsenal er niet in slagen Davids naar Londen te halen, dan hebben The Gunners nog twee andere kandidaten achter de hand: de Fransman Olivier Dacourt van Leeds United en voormalig Vitesse-middenvelder Mahamadou Diarra, die sinds medio 2002 voor Olympique Lyon uitkomt.

Arsenal werd vorige week, direct na de transfer van Vieira naar de Serie A, ook in verband gebracht met Real Madrid-middenvelder Guti, die openlijk solliciteerde naar een overgang naar Londen. Gisteren liet Wenger in de Engelse pers echter weten niet geïnteresseerd te zijn in de Spaanse international.
AD.nl
quote:
Behalve Bolton Wanderers zijn ook Everton en Middlesbrough in de race voor ex-Ajacied Andy van der Meyde. De aanvaller van Internazionale mag vertrekken bij de ploeg van Roberto Mancini.
Ook van AD.nl
pi_29031058
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het ook schandalig.

Maar hoe zit het nu met de spelers die al zijn aangetrokken ?
Nog onduidelijk dus.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:54:47 #238
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29035426
Newcastle in for Anelka/Boa Morte

Newcastle have revealed they have made bids for forwards Nicolas Anelka and Luis Boa Morte.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29035922
Arsenal zou Dacourt van Roma op het oog hebben, maar goed, ligt dus gecompliceerd.
pi_29047376
Roma midfielder Olivier Dacourt could be set for a move away from the Stadio Olimpico this summer.

The France international has been linked with a move to Arsenal as a replacement for Patrick Vieira.

Dacourt would be unlikely to command a high transfer fee, as his contract expires in 12 months time.

"Olivier would fit the right profile of what Arsene Wenger is looking for," his agent Bruno Satin stated.

"He has Premiership experience, he would not cost a lot of money, and he would be available immediately.

"We heard that there was some interest from Bolton so we spoke to their manager Sam Allardyce.

“But at the moment Olivier is not rushing anything.”

Despite talking up a move to Highbury, Satin also confessed that staying at Roma was also a possibility.

“He has one year left on his Roma contract and nothing is concrete at the moment,” the agent added.

“Roma are in the UEFA Cup next season and, although it's not the Champions’ League, it is still European football.”

The 30-year-old has previously played in the Premiership for Everton and Leeds.
pi_29047420
Leandro Bomfim naar Penafiel
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juli 2005 @ 19:12:44 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29047484
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Leandro Bomfim naar Penafiel
dat wordt dan betalen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29061217
Walter Bassegio naar Chievo
Charisteas naar Benfica
Sami Hyppia naar Newcastle
Alexei Eremenko jr naar West Ham of Manchester City
That's all folks!
pi_29061220
Walter Baseggio naar Chievo
pi_29062542
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:

Charisteas naar Benfica
Wie heeft die verzonnen?
www.thuisuiteten.nl
pi_29062570
Gregoire van Anderlecht naar Genk, Kolar en Junior naar Stoke City.

Kpaka niet naar GBA, die is te duur voor GBA.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29063273
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wie heeft die verzonnen?
quote:
Spits Charisteas mogelijk doelwit van Benfica

De Portugese sportkrant O Jogo publiceert dat het Portugese Benfica van Ronald Koeman mogelijk Angelos Charisteas op huurbasis van Ajax wil overnemen.

Op de vraag over eventuele interesse voor Charisteas aan Koeman ging de oefenmeester niet in.

Vorig seizoen haalde Koeman de Griek Charisteas in de winterstop naar Ajax, maar tot nog toe kan hij weinig potten breken. Hij zou zelfs op de transferlijst staan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 23 juli 2005 @ 16:10:26 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29064601
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:53 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

[..]

een ezel stoot zich geen 2 maal aan dezelfde steen.........

who's next? Sikora? Peters?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:18:05 #249
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_29064746
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

een ezel stoot zich geen 2 maal aan dezelfde steen.........

who's next? Sikora? Peters?
maakt dit koeman dan....slimmer of dommer dan een ezel?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_29067936
O Jogo... Vreemd, rest van de Portugese media meldt nog niks. Zou wat zijn.

Sunday Oliseh, kennen we hem nog, gaat vermoedelijk naar RC Genk.

Nikos Dabizas naar Anderlecht dan weer.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')