Ik denk dat Roma naar het Europees hof of zo zou moeten stappen, want dit gaat recht tegen het vrij verkeer van werknemers in, ik kan me niet voorstellen dat het legaal is wat de fifa besloten heeft, dat het een club + speler, die al beiden gestraft zijn, een jaar na dato voor hetzelfde nog eens dusdanig gaat straffen, dan allerlei buitenstaanders, individuen, daar slachtoffer van worden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Spelers worden door die ban echt letterlijk vastgehouden, vreemde situatie wel.
Ja maar aan de andere kant wat moet de voetbalbond dan doen? geen licentie leveren is wel een verdomd resolute straf en levert waarschijnlijk een hoop rotzooi op in de steden (zie het berichtje van Torino een pagina of 2 terug) en het helpt niet om de financiele malaise op te lossen. Eigenlijk vind ik het wel een goede strafquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik denk dat Roma naar het Europees hof of zo zou moeten stappen, want dit gaat recht tegen het vrij verkeer van werknemers in, ik kan me niet voorstellen dat het legaal is wat de fifa besloten heeft, dat het een club + speler, die al beiden gestraft zijn, een jaar na dato voor hetzelfde nog eens dusdanig gaat straffen, dan allerlei buitenstaanders, individuen, daar slachtoffer van worden.
Maar goed, de transfermarkt in Italie staat al nogal raar op z'n kop door die registraties, dit kan er ook nog wel bij.....
Oh sorry ik dacht dat het over hun gigantische tekort ging :$quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:08 schreef DIGGER het volgende:
Dit heeft niks met de licenties en begroting te maken, maar met de Fifa en de zaak Mexes.
De club is al gestraft, de speler is al gestraft en wat de Fifa nu doet is gewoon belachelijk en volgens mij zelfs illegaal, in strijd met het Europees hof.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:36 schreef hroswith het volgende:
Davids naar Arsenal (vervanger voor Vieira)
Van VZ
AD.nlquote:Edgar Davids graag naar Arsenal
Arsenal ziet in Edgar Davids (32) de ideale opvolger van de naar Juventus vertrokken Patrick Vieira.
De Londense formatie van manager Arsène Wenger is sinds enkele dagen in gesprek met de middenvelder van Internazionale, maar van concrete onderhandelingen is vooralsnog nog geen sprake.
Davids hoopt snel duidelijkheid te krijgen over een transfer naar de Londense grootmacht. De 73-voudige Oranje-international (zes goals) speelde afgelopen seizoen bij Inter slechts 14 competitieduels. De laatste keer dat de voormalige speler van Ajax, AC Milan, Juventus en Barcelona op het veld stond, was op 19 februari van dit jaar, tegen Udinese (1-1).
Aan zijn geringe inbreng ligt een persoonlijk conflict met trainer Roberto Mancini ten grondslag. Een langer verblijf bij Internazionale is dan ook het laatste wat Davids wil. Met het oog op het naderende WK 2006 in Duitsland wil de voormalige aanvoerder van Oranje weer uitgroeien tot vaste kracht bij een Europese topclub. Davids speelde zijn laatste interland al weer negen maanden geleden (op 13 oktober 2004 tegen Finland, 3-1 zege).
Mocht Arsenal er niet in slagen Davids naar Londen te halen, dan hebben The Gunners nog twee andere kandidaten achter de hand: de Fransman Olivier Dacourt van Leeds United en voormalig Vitesse-middenvelder Mahamadou Diarra, die sinds medio 2002 voor Olympique Lyon uitkomt.
Arsenal werd vorige week, direct na de transfer van Vieira naar de Serie A, ook in verband gebracht met Real Madrid-middenvelder Guti, die openlijk solliciteerde naar een overgang naar Londen. Gisteren liet Wenger in de Engelse pers echter weten niet geïnteresseerd te zijn in de Spaanse international.
Ook van AD.nlquote:Behalve Bolton Wanderers zijn ook Everton en Middlesbrough in de race voor ex-Ajacied Andy van der Meyde. De aanvaller van Internazionale mag vertrekken bij de ploeg van Roberto Mancini.
Nog onduidelijk dus.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het ook schandalig.
Maar hoe zit het nu met de spelers die al zijn aangetrokken ?
dat wordt dan betalenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Leandro Bomfim naar Penafiel
quote:
quote:Spits Charisteas mogelijk doelwit van Benfica
De Portugese sportkrant O Jogo publiceert dat het Portugese Benfica van Ronald Koeman mogelijk Angelos Charisteas op huurbasis van Ajax wil overnemen.
Op de vraag over eventuele interesse voor Charisteas aan Koeman ging de oefenmeester niet in.
Vorig seizoen haalde Koeman de Griek Charisteas in de winterstop naar Ajax, maar tot nog toe kan hij weinig potten breken. Hij zou zelfs op de transferlijst staan.
quote:
maakt dit koeman dan....slimmer of dommer dan een ezel?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
een ezel stoot zich geen 2 maal aan dezelfde steen.........
who's next? Sikora? Peters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |