abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28803354
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:27 schreef Tokus het volgende:

[..]

eh, is het bij jou dinsdag?
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:14 schreef Tokus het volgende:
toen ik gister aan het zappen was, kwam ik langs MTV. De presentator zei toch iets tegenstrijdigs: "We think Kanye is very original. He samples a lot".
vandaag niet
pi_28803645
Ohja, dat wou ik ook nog vertellen:

Toen ik 15 was, was ik echt ontzettend fan van Osdorp Posse. Gisteren zat ik met Tijn op een grasveldje in Hilversum, bij het Raadshuis. Er stond een wit busje voor geparkeerd. Ik kijk zo die kant op en zie twee mannen naar het busje lopen. Zijn het King en IJsblok van Osdorp Posse. Ik tegen Tijn: "KIJK ! KING EN IJSBLOK !" en ik maar naar ze staren. En zij terugstaren. ("Wat zit dat leipe wijf te staren ?!") En toen stapten ze in het busje en bij het instappen kankerde King wat in het plat Amsterdams (iets over het busje ofzo, niet over mij).

Op dit punt zat ik volgens Tijn helemaal te glimmen. Vind je het gek ? Mensen uit de band waar je als pubert helemaal fan van was, zomaar in het wild. En toen reden ze dus weg. Waarna wij ons vervolgens nog een kwartier afgevraagd hebben wat ze nou op het gemeentehuis van Hilversum moesten met z'n tweetjes.

Supervet ! .
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:43:16 #203
9613 Seborik
I, Voyager
pi_28803650
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

opper true, die Tokus. Rock ´n roll, man

Ik ben een beetje toe aan slaap na diverse slapeloze nachten. Ik denk namelijk een huis gekocht te hebben (nou ja, ik weet het concept koopcontract te hebben), maar nou weet ik weer niet of ik het wil, of ik er wel goed aan doe. Het is verschrikkelijk. Ik ben een verschrikkelijk wijf (aldus mijn vriendin, en dat is zo). Twijfel, twijfel, dub, dub.
Een prachtige plek, in de bossen, heerlijk rustig, een huis mét verwarming ( ), maar ja.... verderop staat een nóg heerlijker huis (en onevenredig omgekeerd heerlijker prijskaartje). En steeds schuift de grens verder op..... welke principes zei u?

Tussendoor ben ik voor naar New York geweest (dank u tijdeljke baas), en heb daar Clem Snide zien spelen, in Battery Park, op de punt van Manhattan, omzoomd door toekijkende wolkenkrabbers. Dezelfde Clem Snide die ik twee weken eerder in de kleine zaal in Paradiso hebt zien spelen. Heel vreemd, wel erg leuk. Een ´homecomning´ voor ze, dus erg uitgelaten. Ik probeerde me voor te stellen dat ik ze achterna gereisd was. Business class zelfs

Ben ik hectisch?
Ik ben hectisch.

Ben ik burgerlijk?
Ik ben burgerlijk.

Ben ik verwend?
Spoilt rotten.

Welterusten meneer de president.

Was het niet de Band of Dannys?
Zorn cd´s waren trouwens 17 US dolar in de winkels aldaar, + 8% tax. Die kun je dus net zo goed in Nederland kopen (wel een beetje rondshoppen).
Lekker chaotisch weer, Dino.
pi_28805483
Inmiddels heb ik meer dan 50% van de foto's gezien, sebbo. En ook beoordeeld. Met een beetje mazzel krijg ik het vandaag nog af.
I intend to live forever, or die trying.
  Moderator donderdag 14 juli 2005 @ 16:57:33 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28806035
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ohja, dat wou ik ook nog vertellen:

Toen ik 15 was, was ik echt ontzettend fan van Osdorp Posse. Gisteren zat ik met Tijn op een grasveldje in Hilversum, bij het Raadshuis. Er stond een wit busje voor geparkeerd. Ik kijk zo die kant op en zie twee mannen naar het busje lopen. Zijn het King en IJsblok van Osdorp Posse. Ik tegen Tijn: "KIJK ! KING EN IJSBLOK !" en ik maar naar ze staren. En zij terugstaren. ("Wat zit dat leipe wijf te staren ?!") En toen stapten ze in het busje en bij het instappen kankerde King wat in het plat Amsterdams (iets over het busje ofzo, niet over mij).

Op dit punt zat ik volgens Tijn helemaal te glimmen. Vind je het gek ? Mensen uit de band waar je als pubert helemaal fan van was, zomaar in het wild. En toen reden ze dus weg. Waarna wij ons vervolgens nog een kwartier afgevraagd hebben wat ze nou op het gemeentehuis van Hilversum moesten met z'n tweetjes.

Supervet ! .
ik stond laatst in de ah in rhenen achter dj jean hij schoot niet op .. moeilijk te doen met teveel flappen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_28806060
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:34 schreef dwerg het volgende:
Inmiddels heb ik meer dan 50% van de foto's gezien, sebbo. En ook beoordeeld. Met een beetje mazzel krijg ik het vandaag nog af.
Hier hetzelfde, met daarbij de toevoeging dat ik mezelf inmiddels heb voorgenomen nooit meer meteen welwillend ja te zeggen als iemand me voor iets dergelijks vraagt.
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:08:37 #207
9613 Seborik
I, Voyager
pi_28806322
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:58 schreef thaleia het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, met daarbij de toevoeging dat ik mezelf inmiddels heb voorgenomen nooit meer meteen welwillend ja te zeggen als iemand me voor iets dergelijks vraagt.
Hm, ok, dus het is heel vervelend.

In ieder geval heel erg bedankt voor de deelname. Ik kom dan aan 7 mensen... indien mogelijk nog drie meer, wordt lastig...

Misschien kan ik het op de een of andere manier vergoeden.
  Moderator donderdag 14 juli 2005 @ 17:10:57 #208
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28806380
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:08 schreef Seborik het volgende:

[..]

Hm, ok, dus het is heel vervelend.

In ieder geval heel erg bedankt voor de deelname. Ik kom dan aan 7 mensen... indien mogelijk nog drie meer, wordt lastig...

Misschien kan ik het op de een of andere manier vergoeden.
twas wel een behoorlijk lange test..en kwa vergoeding doe maar een biertje als mr patton weer eens in het land is
pi_28806807
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ik stond laatst in de ah in rhenen achter dj jean hij schoot niet op .. moeilijk te doen met teveel flappen
Ik heb een keer achter de Vengaboys in de rij voor het vliegtuig gestaan. Om er na een kwartier wachten achter te komen dat dat de Buisiness Class rij was.

Maar dit was vooral zo tof omdat ik vroeger gewoon echt kneiterfan was van O.P. Ik weet niet of jij vroeger gek was van DJ Jean, maar dit was echt een blijmakertje. Ook al waren het eigenlijk twee lelijke dikke mannen in een nondescript wit busje. Zoals Tijn zei: "Het zijn 'mannetjes'. Als je riolering kapot gaat en je gaat er 'een mannetje' voor bellen, dan komen zij aanrijden met dat busje van ze."
It's my party and I'll cry if I want to.
  Moderator donderdag 14 juli 2005 @ 17:32:26 #210
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28806937
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:26 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik heb een keer achter de Vengaboys in de rij voor het vliegtuig gestaan. Om er na een kwartier wachten achter te komen dat dat de Buisiness Class rij was.

Maar dit was vooral zo tof omdat ik vroeger gewoon echt kneiterfan was van O.P. Ik weet niet of jij vroeger gek was van DJ Jean, maar dit was echt een blijmakertje. Ook al waren het eigenlijk twee lelijke dikke mannen in een nondescript wit busje. Zoals Tijn zei: "Het zijn 'mannetjes'. Als je riolering kapot gaat en je gaat er 'een mannetje' voor bellen, dan komen zij aanrijden met dat busje van ze."
Hallo ik ben ijsblok ik kom u rioolering maken
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:33:42 #211
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28806976
Ik vind IJsblok meer iets voor de koelkast-reparatieservice of zo.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:46:13 #212
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28807253
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Zanderrr het volgende:
'k heb nieuwe speakers gekocht:

[afbeelding]
Kinderspul, dit gedeelte kreeg ik nog net op 1 foto:
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_28807394
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:46 schreef Mark het volgende:

[..]

Kinderspul, dit gedeelte kreeg ik nog net op 1 foto:
[afbeelding]
Als je 'm nou op z'n hardst zet... Word die kast met apparatuur dan niet omver geblazen?
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:53:45 #214
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_28807418
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:52 schreef webfreak het volgende:

[..]

Als je 'm nou op z'n hardst zet... Word die kast met apparatuur dan niet omver geblazen?
Je kunt je beter afvragen of dat plafond nog overeind blijft.
pi_28807433
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:53 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je kunt je beter afvragen of dat plafond nog overeind blijft.
Of die schoen, linksonder in beeld
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:54:37 #216
9613 Seborik
I, Voyager
pi_28807435
Wat nog een interessantere vraag is... wie bouwt zoiets, waarom en wat moet je er mee?
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:55:18 #217
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28807453
Gewoon, muziek luisteren.....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_28807472
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:54 schreef Seborik het volgende:
Wat nog een interessantere vraag is... wie bouwt zoiets, waarom en wat moet je er mee?
En dat noemt zich muziekliefhebber
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:55:57 #219
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_28807474
quote:
Alles om je buren te irriteren.
pi_28807486
quote:
wie bouwt zoiets
Iemand met een heel grote woonkamer en dove buren.
  Moderator donderdag 14 juli 2005 @ 17:56:46 #221
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28807493
quote:
heeeeeeel hard pranzo olzantista draaien

zodat je de blaadjes sla in optima forma hoort
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:56:59 #222
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28807497
Ik vraag me altijd af hoeveel cds dit soort mensen hebben. Zou me niks verbazen als er meer geld in die stereo is gaan zitten dan in de cd-collectie, die alleen bestaat uit "Brothers in Arms" en "Dark Side Of The Moon", 'omdat ze zo goed zijn opgenomen'.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_28807517
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:56 schreef dwerg het volgende:

[..]

Iemand met een heel grote woonkamer en dove buren.
Als je eenmaal zo'n ding in huis hebt, komen die dove buren vanzelf wel
pi_28807520
Nog 59 foto's.
Eerst even iets eten, daar ben ik wel aan toe na de eerste foto uit de vierde gallery.
pi_28807578
Tevens de enige set waar fanfaremuziek écht tot haar recht komt.

Schijnt.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')