Ik vind het zo lief dat deze 2 gebroederlijk onder elkaar staan...quote:
Of mensen die naakt aan trainspotting doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Die club 34, zijn dat nou mensen die naakt in de trein gaan reizen of mensen die al nakend een modelspoorlijn op gaan zetten en daar dingen mee doen ?
Ah, tnx! Dat was de/het enige soort veer waar ik nog niet aan gedacht had.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Zanderrr het volgende:
Een voetveer is een soort veerpont, geloof ik.
Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jane, wat is die NVSH ?
www.nvsh.nlquote:Wat wil de NVSH?
In de statuten van de NVSH staat dat wij ons willen inzetten voor de 'emancipatie van mens en gemeenschap op seksueel gebied'. Vroeger betekende 'emancipatie' bijvoorbeeld, de beschikbaarheid en openbaarheid van anticonceptie en abortus, gelijke rechten voor vrouwen en mannen, bevordering van plezier in seks, de ontplooiing van seksuele mogelijkheden en het recht op een eigen identiteit (bijvoorbeeld homoseksueel zijn), in het algemeen de bevordering van positief, verstandig, tolerant, vrijer seksueel gedrag bij de mens en positieve wetgeving, gunstige maatschappelijke voorwaarden en voorzieningen, duidelijke voorlichting.
Oh, waren dat niet die hippies met van die boekjes waar de generatie voor mij hun volledige seksuele educatie uit heeft ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh, waren dat niet die hippies met van die boekjes waar de generatie voor mij hun volledige seksuele educatie uit heeft ?
Dikke kus terug.quote:
quote:
Ah, gelukkig ben ik nog anoniem. En nee, ik doe het ook niet met Audrey.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef Matness het volgende:
De enige grote jongen met blond lang haar die ik verder ken is Vork. Doe jij t met Vork, Audrey?
goh dat viel me ook al op. Ik had Nederland 3 aanstaan niet echt oplettend en bij de eerste klanken van de begeleidende muziek maakte mijn muzikaale hart nog net even een heel klein vreugdesprongetjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Seborik het volgende:
Daarstraks was er als achtergrondmuziek bij Andere Tijden The Soft Machine. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Arko .. alle ramen kunnen openquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:03 schreef Seborik het volgende:
Ja, het raam opendraaien van je auto en heel hard rondjes rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |