k_man spreekt ook voor anderen; kijk maar eens naar de eerdere reactie van Hik of Liejannuh... wellicht dat jullie daar geen oog voor hebben omdat jullie je door hem aangevallen voelen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik krijg echt het idee dat K_man hier zieltjes probeert te winnen voor zijn persoonlijke Jihad tegen wat mede-users en dat hij hier eigenhandig een soort van fatwa uit heeft geroepen zonder dat hij duidelijk weet aan te geven wat er mis is met mijn posts en die van Diego. Want laten we eerlijk zijn, over die mensen gaat het gewoon. Ook flauw dat K_man niet man en paard durft te noemen.
Wat is dat nou voor kutreactie manquote:
Aangevallen voelen ligt vooral aan slechte communicatie van de feedbackgever.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
k_man spreekt ook voor anderen; kijk maar eens naar de eerdere reactie van Hik of Liejannuh... wellicht dat jullie daar geen oog voor hebben omdat jullie je door hem aangevallen voelen.
Iedereen houdt vast aan zijn haar standpunt. De een vindt Transavia geweldig en ander post juist weer vaak dat KLM kut is. Net zoals er mensen constant Parijs ophemelen en er mensen constant Salou of Lloret afkraken. Dat heb je nu eenmaal op een forum waar mensen figureren met een andere mening dan de jouwe.quote:
Evenzo zou ik CMT kunnen zien als een non-communicatieve eenling met weinig kennis van zaken en een uitgesproken mening heeft die hij telkens herhaalt in zo veel mogelijk topics (Transavia is kut, je mot alleen met lijndiensten vliegen, mensen die minder geld uitgeven zijn paupers etc.)
Ik ga hier niet onder een andere naam posten omdat K_man kennelijk een aversie tegen mij heeft. Waarom zou ik?quote:Echter, dit soort meningen houden vele users voor zich en bouwen daarmee een antipathie op jegens bepaalde users. Deze niet uitgesproken gevoelens kunnen resulteren in één grote uitbarsting, maar in de praktijk blijkt het eerder een soort aanhoudende veroorzaakt tegen diezelfde users. Ook al zullen deze users hun gedrag aanpassen, zij zullen toch nog altijd gezien worden als die ***user met zijn ***opmerkingen.
Mijn advies: probeer eens een tijdje onder een andere naam te posten in TRV of blijf hier een tijd weg totdat de haatgevoelens verminderd zijn. Zoek elkaar op in één van de andere slowchats, maar ga uit zelfbescherming eens niet automatisch op die 'invoeren' knop drukken in TRV.
Just my 2 euros.
Pardon?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef dwerg het volgende:
Ach, je kunt je natuurlijk ook afvragen waarom BHFH niet op de Tapasmeet! De Travelversie. komt, maar dit soort opmerkingen nodigen natuurlijk niet echt uit. Maar goed, het zal wel grappig bedoeld zijn, en vooral niet zuigend. En zeker niet sfeerverpestend.
Heb je dit topic al eens goed gelezen? Of beperk je je tot de posts van k_man?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hik en Liejannuh maken zich juist helemaal niet zo druk over andere users.
Let op dequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik mag toch wel zwaaien, Flip? Hij was in elk geval niet bedoelt zoals jij hem opneemt
Nee, ik volg dit topic al een tijdje. Er loopt er hier maar eentje echt constant te 'zeuren' (laten we het zo maar even noemen, nofi) en dat is k_man, zonder dat hij echt aangeeft wat hem stoort en waarom het hem stoort.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Heb je dit topic al eens goed gelezen? Of beperk je je tot de posts van k_man?
Volgens mij bedoelde dwerg de posts in het tapastopic, die BHFH belachelijk proberen te maken, niet jouw posts hier.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:20 schreef DutchTrain het volgende:
Als je dit topic terugleest zul je zien dat ik hier WEL enige tijd in heb gestoken om reacties van deze twee users en enkele anderen DIRECT hier te melden; de afgelopen 2 dagen heb ik CMT alleen nog maar on topic zien posten (op 1 post over Parijs na) en dat is al een hele verbetering van de situatie zoals die was.
quote:
Helaas mogen een aantal dingen van de policy niet, dus ik kan het niet duidelijker zeggen als dat je wellicht even een tijdje ergens anders moet gaan vertoeven als je de essentie van mijn post en de rest van dit topic niet begrijpt of wilt begrijpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan ben je kennelijk blind of dommer dan ik dacht. Ga vooral door zou ik zeggen.
Uh-huh...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Uit het meetingtopic? Daar zijn geen posts van mij verwijderd gisteren. Al helemaal niet "een hele rits posts".
En jij bepaalt wat kennis van zaken is omdat je zo nu en dan voor 5 knaken naar Hamburg vliegt?quote:3. nee, jij bent de enige die vasthoudt zijn standpunt zonder dat je daarbij met valide argumenten komt of enige blijk geeft van kennis; als je je posts iets meer zou motiveren of anders zou formuleren dan komt dat al een stuk positiever over; bovendien moet je toch wel begrijpen dat iedere keer dezelfde reactie aversie bij de vaste bezoekers oproept; iemand die dat één keer leest vindt het misschien leuk, maar wij (YPPY, Liejannuh, Hik etc. ) niet meer
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En jij bepaalt wat kennis van zaken is omdat je zo nu en dan voor 5 knaken naar Hamburg vliegt?
1. Dat valt wel mee, ze blijven er niet eeuwig over doorgaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[..]
Helaas mogen een aantal dingen van de policy niet, dus ik kan het niet duidelijker zeggen als dat je wellicht even een tijdje ergens anders moet gaan vertoeven als je de essentie van mijn post en de rest van dit topic niet begrijpt of wilt begrijpen.
Toch nog een reactie op jouw reactie:
1. Hik en Liejannuh schreven precies hetzelfde als k_man
2. Ik heb het alleen over TRV, andere subs zijn voor andere mods
3. nee, jij bent de enige die vasthoudt zijn standpunt zonder dat je daarbij met valide argumenten komt of enige blijk geeft van kennis; als je je posts iets meer zou motiveren of anders zou formuleren dan komt dat al een stuk positiever over; bovendien moet je toch wel begrijpen dat iedere keer dezelfde reactie aversie bij de vaste bezoekers oproept; iemand die dat één keer leest vindt het misschien leuk, maar wij (YPPY, Liejannuh, Hik etc. ) niet meer
4. nee je hoeft niet onder een andere naam te posten omdat k_man een aversie heeft tegen je... ik probeer je tegen jezelf in bescherming te nemen, maar blijkbaar begrijp je dat niet.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En jij bepaalt wat kennis van zaken is omdat je zo nu en dan voor 5 knaken naar Hamburg vliegt?
Die ene omschrijving die erg toepasselijk was en in de Van Dale te vinden is onder dat woord? Ja, die post is verdwenen. Joepie, een post van mij. Dat is net niet een hele rits.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Uh-huh...
Waar zijn al die grappige posts over autisten gebleven dan?
Omdat ze, zoals aangeven, jou geen energie waard vinden. Wees er maar blij mee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1. Dat valt wel mee, ze blijven er niet eeuwig over doorgaan.
Hik noemt in elk geval nog een naam en gaat er verder niet over door. Jij blijft tot in het oneindige praten zonder echt concreet wat te noemen. Of je zoekt de users in een ander subfora op en gaat daar een troll posten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat ze, zoals aangeven, jou geen energie waard vinden. Wees er maar blij mee.![]()
Sommige users zeggen er wat van als iets ze iets niet bevalt, andere lopen teleurgesteld weg.
Al je posts uit dat topic van gisteren na kwart over tien zijn verdwenen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die ene omschrijving die erg toepasselijk was en in de Van Dale te vinden is onder dat woord? Ja, die post is verdwenen. Joepie, een post van mij. Dat is net niet een hele rits.
Die ene post om jouw gedrag te omschrijven. Goh, da's een hele rits. Pot-ketel-pikzwart.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Al je posts uit dat topic van gisteren na kwart over tien zijn verdwenen...
Vast omdat ze zo leuk en on-topic waren.
Kijk, en met deze post geef je nou precies aan dat je totaal geen idee hebt, wat de gemiddelde bezoeker van FOK!/TRV wil... kijk eens naar het succes van de costa / turkije / kroatië topics of het van A naar B - topic.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat mij betreft is dat "privé-oorlogje" er helemaal niet, zeker niet vanwege wat meningsverschillen in TRV. Voor anderen is het kennelijk anders, aangezien diegene het nodig vond om in C&H het vuurtje nog eens aan te stoken. Als je dan hier gaat klagen... Dan ben je niet echt goed bezig, dat lijkt me zonneklaar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:44 schreef DutchTrain het volgende:
En nu gaat het trouwens de kant op van een CMT/Diego tegen k_man strijd en daar heb ik geen zin in.
Users die niet willen of kunnen luisteren, totaal wereldvreemd zijn (of moet ik zeggen graag hun eigen wereld creëren) ga ik geen tijd aan besteden.
Negeren is het toverwoord en dat ga ik FOK! dan ook maar doen totdat er structurelere maatregelen zijn binnen de policy of anderzijds.
Ga elkaar lekker mailen of los dat dan op in C&H of met een FAquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor anderen is het kennelijk anders, aangezien diegene het nodig vond om in C&H het vuurtje nog eens aan te stoken. Als je dan hier gaat klagen... Dan ben je niet echt goed bezig, dat lijkt me zonneklaar.
Zoek de verschillen?quote:je bent de enige die vasthoudt zijn standpunt zonder dat je daarbij met valide argumenten komt of enige blijk geeft van kennis
Het heeft wel degelijk hiermee te maken, aangezien sommige het nodig vinden om de vete op zoveel mogelijk plekken uit te vechten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ga elkaar lekker mailen of los dat dan op in C&H of met een FA
en niet hier als je weet dat dat voor anderen de sfeer verziekt![]()
Ik heb het boek wel voor jequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit nu naar Sahara met Michael Palin te kijken en daarna heb ik iets anders. Dat jullie het even weten. Dus hou het netjes en lief vanavond.
ik weet niet wat voor post je bedoelt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Oke, de kritiek van K_man over mijn post over BHFH raakte dus kant noch wal.![]()
K_man liep te blazen dat ik hou zwaar zou hebben beledigd...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor post je bedoeld...Maargoed ik zei al fok=fok, dus niet zo heel serieus.
![]()
En die kennis heb jij zelf vergaard door? Je hebt ze allemaal een kruisverhoor gegeven?quote:Kijk, en met deze post geef je nou precies aan dat je totaal geen idee hebt, wat de gemiddelde bezoeker van FOK!/TRV wil...
Je bedoelt die onschuldige post met vette knipoog van afgelopen vrijdag, waar tot nu toe niemand over gevallen is, inclusief Diego zelf? Nou nou, dat was me wat zeg. Slechte, sléchte ik toch!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het heeft wel degelijk hiermee te maken, aangezien sommige het nodig vinden om de vete op zoveel mogelijk plekken uit te vechten.Dat kan in TRV zijn, maar ook in C&H kennelijk.
Dat zei ik dus niet. Ik zei dat die posts bedoeld waren om hem belachelijk te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
K_man liep te blazen dat ik hou zwaar zou hebben beledigd...
Een beetje jammer, posts van jezelf beschouw je "als met een knipoog" en iedereen moet jouw matige grappen maar lollig vinden, maar als iemand anders het post dan val je er wel over. Pot-ketel-pikzwart. Dat spreekwoord is van toepassing op jou.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Je bedoelt die onschuldige post met vette knipoog van afgelopen vrijdag, waar tot nu toe niemand over gevallen is, inclusief Diego zelf? Nou nou, dat was me wat zeg. Slechte, sléchte ik toch!![]()
Kennelijk had je de bedoeling van die post niet echt door.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zei ik dus niet. Ik zei dat die posts bedoeld waren om hem belachelijk te maken.
Dat BHFH dat zelf (gelukkig) niet stoort wil niet zeggen dat het daarmee opeens leuke posts zijn. Anderen ervaren het namelijk wél als sfeerverpestend.
Ik zal niet ontkennen dat op dit moment dingen al snel verkeerd vallen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:11 schreef flipsen het volgende:
'Anderen' nemen het kennelijk (te) serieus...
Ik vroeg niet om een waarde-oordeel van jou. Ik begreep uit eerdere posts dat jullie graag een waarde-oordeel over jullie zelf wilden hebben en ik heb aangegeven hoe ik dat zou kunnen omschrijven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de jaren dertig was er bij onze oosterburen een mannetje met een snor die ook dacht voor andere mensen te kunnen bepalen wat ze moesten doen, wat ze dachten en wat ze deden.
[..]
Zoek de verschillen?
En aangezien jij je denkt te kunnen veroorloven om een waardeoordeel over mij te vellen lijkt het me geheel terecht dat ik jou een eng mannetje met enge ideeen vind
Ik vind het niet relaxt reizen om verschillende redenen. Hoe kan dat dan niet in overeenstemming zijn met de praktijk? Ik heb mijn mening, net zoals die bejaarden die naar de Costa vliegen.quote:Evenzo lijkt de mening van CMT over de low-cost markt ook niet geheel met de praktijk; veel BN'ers en ouderen reizen met Transavia naar hun tweede huisje in het zonnige zuiden, veel zakenreizigers maken gebruik van BMI-baby of Air-Berlin, vanwege de lage prijzen én de goede verbindingen.
Klopt, en laten we het er over eens zijn, dat FOK! de perfecte plek is om die mening te uiten!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het niet relaxt reizen om verschillende redenen. Hoe kan dat dan niet in overeenstemming zijn met de praktijk? Ik heb mijn mening, net zoals die bejaarden die naar de Costa vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |