quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:23 schreef Lucille het volgende:
Oi, moet ik nu ook gaan verklappen dat Hik gewoon een kerel is?![]()
Even wat rechtzetten: Ik zeur en zanik ook!quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:07 schreef flipsen het volgende:
Goed, mag ik als redelijk buitenstaanderige kutnewbie even samenvatten?
Het gaat er volgens mij om dat de algehele sfeer nu in [TRV] niet meer is zoals het 'vroeger' was. En vooral k_man maakt zich daar druk om (ik begreep dat Hik ook een oudgediende is, maar die hoor ik niet zeuren en zaniken).
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:24 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
UIO en campingsEn hij gaat de reviews nog beoordelen ook
![]()
Zeikwijfquote:
Daar ben ik het mee eensch... Je vormt je vaak een 'beeld' van mensen via bijvoorbeeld dit forum, aan de hand van dat beeld kan je dan van die mensen weer meer hebben dan van anderen. Wat dat betreft heb ik dus een positief beeld van bijv. Diego, ook omdat hij me goeie tips gaf toen ik naar BsAs ging. Dus neem ik zijn geflame en gezuig (want dat doet 'iequote:Overigens ben ik het ergens ook eens met k_mans "some are more equal...". Hoewel ik me ook aan hem af en toe erger () kan ik het voortzetten van vetes (hoe vervelend ook) beter hebben van mensen die bepaalde credits hebben opgebouwd. Niet fair? Ik weet het niet... Feit is nu eenmaal dat sommige mensen wel eens zieken en daar veel inhoudelijk zinnige, leuke en informatieve posts tegenover zetten en anderen zich eigenlijk alleen met dat eerste bezig houden.
Oiquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:24 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
UIO en campingsEn hij gaat de reviews nog beoordelen ook
![]()
Voor een kutnewbie mag ik je wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:07 schreef flipsen het volgende:
Goed, mag ik als redelijk buitenstaanderige kutnewbie even samenvatten?
-knip goed verhaal-
Wacht maar tot je me irl ontmoetquote:
Nou, ik geloof dat dat bij eenieder toch genoegzaam bekend is, behalve bij jou kennelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is ook allemaal weinig concreet. Ik zie weinig concrete voorbeelden van wat er dan mis is met TRV, het blijft bij gelul in de ruimte zonder het echt concretiseren. Dan kan ook niemand er wat mee natuurlijk.
Dat valt wel mee. Het commentaar komt niet verder dan "bepaalde users pesten me".quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat dat bij eenieder toch genoegzaam bekend is, behalve bij jou kennelijk.![]()
Man: ik natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het commentaar komt niet verder dan "bepaalde users pesten me".Noem dan gewoon man en paard.
Ik heb het ook niet zo op paarden, behalve op mijn sandwich dan. Daar is het paard van Anky best geschikt voor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Man: ik natuurlijk
Paard: Ik vind A. van Grunsven wel een paard...
En ik heb het niet zo op paarden...
Leuk hč, beetje zuigen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het commentaar komt niet verder dan "bepaalde users pesten me".Noem dan gewoon man en paard.
Concreet heb je dus weinig op te merken over de sfeer, het blijft bij gelul in de ruimte of een dooddoenertje en even posten dat iemand loopt te zuigen.quote:
Pfff, kom op k_man, dan kan je alles wel zuigen noemen he?quote:
Dat lijkt wel de bedoeling van dit topic. Een beetje zeuren dat het vroeger allemaal beter was en als iemand om verduidelijking vraagt het meteen afdoen als zuigen. Zo komen we nergens natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Pfff, kom op k_man, dan kan je alles wel zuigen noemen he?
Je weet best wat men bedoelt. Of je hebt echt een plaat voor je kop.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat lijkt wel de bedoeling van dit topic. Een beetje zeuren dat het vroeger allemaal beter was en als iemand om verduidelijking vraagt het meteen afdoen als zuigen. Zo komen we nergens natuurlijk.
Ik vraag om iets concreets, dat kun je niet geven. Dan is het niet raar dat je commentaar wordt bestempeld als gelul in de ruimte, aangezien je niet duidelijk kunt aangeven waarop je precies commentaar hebt....quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Je weet best wat men bedoelt. Of je hebt echt een plaat voor je kop.
Enig doel is kennelijk weer een reactie uitlokken en daar pas ik voor.
Ach, Diego en jij zijn de enigen die het niet (willen) snappen. Behalve jullie twee zie ik hier niemand ontkennen dat de sfeer in TRV achteruit gegaan is. Jij snapt het stiekem best en Diego heeft al laten blijken zich nergen wat van aan te willen trekken, dus ik kap er verder mee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vraag om iets concreets, dat kun je niet geven. Dan is het niet raar dat je commentaar wordt bestempeld als gelul in de ruimte, aangezien je niet duidelijk kunt aangeven waarop je precies commentaar hebt....
Ho, dat zei ik niet he. k_man vindt het kennelijk helemaal niet meevallen! Maar over gevoel valt niet te twistenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben het eens met de posting. K_man kan zijn "gevoel" over de zogenaamd "verslechterde sfeer" niet erg concreet omschrijven en hij kan er ook geen concrete voorbeelden bij noemen. Het zal dus allemaal wel meevallen met die slechte sfeer.
Een slechte sfeer moet nader te benoemen zijn, anders loopt het allemaal wel los.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ho, dat zei ik niet he. k_man vindt het kennelijk helemaal niet meevallen! Maar over gevoel valt niet te twisten
Als jullie dit topic eens goed door zouden lezen en jullie eigen posts terug proberen te lezen (en/of te vinden, want er zijn er een aantal al verwijderd) dan hoop ik dat je door hebt wat we bedoelen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrij lastig lijkt me als je niet kan uitleggen wat je bedoelt
Er zit een groot verschil tussen ontkennen en bevestigen.quote:Behalve jullie twee zie ik hier niemand ontkennen dat de sfeer in TRV achteruit gegaan is
Ach, je kunt je natuurlijk ook afvragen waarom BHFH niet op de Tapasmeet! De Travelversie. komt, maar dit soort opmerkingen nodigen natuurlijk niet echt uit. Maar goed, het zal wel grappig bedoeld zijn, en vooral niet zuigend. En zeker niet sfeerverpestend.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
Overigens heb ik CMT al weer even niet kunnen betrappen op off-topic reacties
Misschien omdat BHFH niet op de meeting komt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ach, je kunt je natuurlijk ook afvragen waarom BHFH niet op de Tapasmeet! De Travelversie. komt, maar dit soort opmerkingen nodigen natuurlijk niet echt uit. Maar goed, het zal wel grappig bedoeld zijn, en vooral niet zuigend. En zeker niet sfeerverpestend.
Je kan ook inhoudelijk ingaan op mijn post, als dat tenminste niet te hoog gegrepen is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien omdat BHFH niet op de meeting komt?
De reactie was inhoudelijk.BHFH komt niet op die meeting, dus wat heeft hij dan in dat topic te zoeken. Als ik niet van ben om op een meeting te komen, dan ga ik ook niet in het betreffende topic posten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je kan ook inhoudelijk ingaan op mijn post, als dat tenminste niet te hoog gegrepen is.
He joh, zit eens niet zo te zuigen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je kan ook inhoudelijk ingaan op mijn post, als dat tenminste niet te hoog gegrepen is.
Hij komt toch al niet, dus dan is het wel ok om hem weer eens lekker af te zeiken?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De reactie was inhoudelijk.BHFH komt niet op die meeting, dus wat heeft hij dan in dat topic te zoeken.
Diego wel. Om te zuigen.quote:Als ik niet van ben om op een meeting te komen, dan ga ik ook niet in het betreffende topic posten.
Dit is goed voor de sfeer. Petje af hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat afzeiken valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Hij komt toch al niet, dus dan is het wel ok om hem weer eens lekker af te zeiken?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |