Goed, mag ik als redelijk buitenstaanderige kutnewbie even samenvatten?
Het gaat er volgens mij om dat de algehele sfeer nu in [TRV] niet meer is zoals het 'vroeger' was. En vooral k_man maakt zich daar druk om (ik begreep dat Hik ook een oudgediende is, maar die hoor ik niet zeuren en zaniken). Ook UIO_AMS vindt het hier niet meer zo leuk, maar volgens mij hangt het bij hem meer af van z'n gemoedstoestand op dat moment
![]()
Sommigen hier verwijten bepaalde users dat speciaal zij de sfeer verzieken. Ik als kutnewbie denk dan negeer het gewoon, of neem het met een korreltje zout. Het is en blijft internet (openbaar), waar je ontzettend vaak andersdenkende (thank God) mensen zal tegenkomen in 'jouw' forum. Als iedereen in een bepaald (sub)forum zou posten en reageren op de manier zoals jij (niemand in het bjizonder, gewoon als voorbeeld) het graag zou zien, dan zou het voor anderen weer totaal oninteressant en niet leuk zijn om in dat forum te kijken.
En de sfeer van 'vroeger'... Tja, dat was niet voor niets vroeger. Mensen komen en gaan, mensen gaan anders denken, de sfeer op een forum zal dus ook in de loop van de tijd veranderen. Niets mis mee lijkt me. Ik herken het van 'de metro' in DDS, dat was 'vroeger' ook veel leuker, toen iedereen nog moest inbellen en daarom alleen in de metro kwam om actief mee te doen. Dat vind ik erg jammer, maar aan de andere kant kom je nu ook weer andere mensen tegen.
Dat bijvoorbeeld k_man zich stoort aan mensen die in zijn ogen de boel lopen te verzieken, da's zijn goed recht, net zo als het zijn recht is daarop te reageren (vooral in dit topic natuurlijk). Aan de andere kant kan je mijns inziens anderen niet verplichten zich te gedragen zoals je dat zelf graag zou zien. Uiteraard hoort iedereen zich aan de regels van Fok! te houden, zo niet, dan is het prima dat er modjes zijn die ingrijpen.
Maar een beetje zuigen van bepaalde users, ach, dat hoort er toch bij? Vroeger (aaargh!) had je in de klas toch ook verschillende soorten kinderen? Van de studiebollen tot de sufferds en van de brave Hendriken tot de pestkoppen. Nou, dat zie je hier gewoon weer terug
![]()
Hey, dat heet de samenleving, live with it...
Ok, just my 20 cents (het was nogal een lang stuk), het is nog vroeg, ik ben nog niet wakker (koffie!) en ondergetekende kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor bovenstaand geneuzel. En als iemand zich persoonlijk aangesproken, beledigd of geprezen voelt: I don't care
Mijn persoonlijke indruk van dit forum? Ik vind het erg leuk, ik lees graag de serieuze reacties en kan af en toe grijnzen om de minder serieuze. En als ik het niet meer leuk vind... dan ga ik weer ergens anders kijken. Het forum en bijbehorende sfeer is namelijk niet van mij, maar van iedereen.
[ Bericht 1% gewijzigd door flipsen op 20-07-2005 09:10:34 (Typo's) ]
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.