Kom nou toch zeg. Hier begon hij zelf. Alles wat daaraan vooraf gaat zijn doodnormale reacties.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:53 schreef Litman het volgende:
Dus als je simpelweg vraagt hoe je de datum van een vlucht moet veranderen, dan 'weet je dat het niet goed gaat vallen' en is het normaal dat je zulke idiote reacties krijgt? Dat lijkt me een interessant precedent voor iedereen die in ONZ post, om eens een kijkje te komen nemen in TRV.
Ik blijf er bij, dat een aantal mensen over de schreef zijn gegaan in dit topic. Dat dit blijkbaar ok wordt gevonden blijf ik vreemd vinden.
Dat lijkt me een heel redelijke vraag, nadat TS heeft verteld dat hij bij de introductiedag wil zijn en er vervolgens 5 man beginnen te zeiken, dat hij die heus wel kan missen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kom nou toch zeg. Hier begon hij zelf. Alles wat daaraan vooraf gaat zijn doodnormale reacties.
Op die manier kun je travel wel sluiten. Reisverslagen genoeg te vinden op internet en anders koop je maar een reisgids.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:04 schreef Jaguarized het volgende:
TS had ook makkelijk ff kunnen informeren bij Delta voordat hij hier een vraag begint te stellen. Ik snap best dat dat enorm veel werk is maar luiheid is ook een begrip. Ik zou hier ook finaal worden afgekraakt als ik zou vragen wat een enkeltje vol tarief Amsterdam CS - Den Haag CS zou kosten.![]()
In een reisgids kan je niet vinden hoe je een vlucht goedkoop kan omboeken hoor. Ik vind het alleen onnodig om zo'n vraag hier te stellen terwijl je ook gewoon ff contact kan opnemen met Delta.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:11 schreef YPPY het volgende:
[..]
Op die manier kun je travel wel sluiten. Reisverslagen genoeg te vinden op internet en anders koop je maar een reisgids.
Misschien had iemand wel een tip om goedkoop om te boeken of ervaringen hoe je zoiets handig regelt.
Wat jij er van vindt is in feite niet relevant. Als de TS die vraag wil stellen heeft hij daar alle recht toe.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In een reisgids kan je niet vinden hoe je een vlucht goedkoop kan omboeken hoor. Ik vind het alleen onnodig om zo'n vraag hier te stellen terwijl je ook gewoon ff contact kan opnemen met Delta.
Hier ben ik het helemaal mee eens, want er werd nou niet echt gefundeerd gereageerd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:10 schreef Litman het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel redelijke vraag, nadat TS heeft verteld dat hij bij de introductiedag wil zijn en er vervolgens 5 man beginnen te zeiken dat hij, die heus wel kan missen.
Ah, ik ben niet de enige die zich er aan ergert.quote:Maar deze discussie draait natuurlijk niet om dit topic alleen. Waar het iig wat mij betreft om gaat, is dat de laatste tijd allerlei mensen het nodig vinden om anderen onnodig te beledigen, te sarren en bij voorkeur niet ter zake doende opmerkingen te maken in serieus bedoelde topics.
Als ze nu nog grappig of vermakelijk waren was het tot daar aan toe, maar het niveau is dusdanig, dat meerdere mensen zich er aan beginnen te ergeren.
Dat je je er nog zo druk over kan maken zeg nu het topic toch al gesloten is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:22 schreef Litman het volgende:
[..]
Wat jij ervan vindt is in feite niet relevant. Als de TS die vraag wil stellen heeft hij daar alle recht toe.
Mocht je het zo'n verschrikkelijk simpele vraag vinden dan kun je 2 dingen doen: dat 'simpele' antwoord geven of het topic negeren.
Ik maak me druk om mensen die menen te kunnen bepalen wat andere mensen wel of niet mogen posten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat je je er nog zo druk over kan maken zeg nu het topic toch al gesloten is.
Goh, als iedereen nu eens gelijk contact zou opnemen met de instanties bij wie ze moeten zijn, dan valt de helft van de topics weg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In een reisgids kan je niet vinden hoe je een vlucht goedkoop kan omboeken hoor. Ik vind het alleen onnodig om zo'n vraag hier te stellen terwijl je ook gewoon ff contact kan opnemen met Delta.
Nee, daar ben ik het ook mee eens; er is hier een ONZ forum.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, ik ben niet de enige die zich er aan ergert.
Ligt het niet aan mij dus.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef Liejannuh het volgende:
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Ik maak me er druk om dat zo'n topic met die reacties blijkbaar mogen. Als je een vraag onzinnig, te makkelijk of te dom vind, hoef je niet te reageren. Je kunt ook wat anders gaan doen. Het zou fijn zijn als we in dit forum tenminste nog respectvol met elkaar om konden gaan, zonder dat geklier en het belachelijk maken van anderen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat je je er nog zo druk over kan maken zeg nu het topic toch al gesloten is.
En vervolgens vraag je mij om posts te verwijderen. Maar goed, ik ben ook benieuwd naar de mening van Lucille.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:27 schreef Litman het volgende:
Ik maak me druk om mensen die menen te kunnen bepalen wat andere mensen wel of niet mogen posten.
Pardon?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En vervolgens vraag je mij om posts te verwijderen. Maar goed, ik ben ook benieuwd naar de mening van Lucille.
Dan begin je lekker een eigen internetforum waar alles mag en kan. Zien hoe lang je dat volhoudtquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:27 schreef Litman het volgende:
[..]
Ik maak me druk om mensen die menen te kunnen bepalen wat andere mensen wel of niet mogen posten.
Ik geloof dat jij niet helemaal begrijpt in welke context deze opmerking werd gemaakt. Lees alle posts nog maar eens door.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan begin je lekker een eigen internetforum waar alles mag en kan. Zien hoe lang je dat volhoudt![]()
My thoughts exactly.quote:
Stefan kan zichzelf best staande houden en post nog gewoon leuk mee. Niet overdrijven Liejannuh. Berichten die hij misschien niet leuk vindt negeert hij gewoon.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:13 schreef Liejannuh het volgende:
Nu we toch bezig zijn....
In dit topic komt ook een hele hoop gemier voorbij: (ik ga op) Wereldreis
Beetje op de man spelen en het er vooral niet leuker op maken voor de TS om zijn verhaal te blijven posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |