Ik heb de muis ingeruild voor een trackball en het toetsenbord scheelt ook wel maar ik blijf last houden van mijn rechter polsquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah ben er heel blij mee
vooral ook omdat ik het liefste met mijn laptop werk, aangezien ik dan geen last van mijn pols heb (rsi) en bij een gewoon toetsenbord wel
Is dat zon nieuwe iPod Nano? Ziet er netjes uit!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:16 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren gekocht
trackball is helemaal niet goed voor je gewrichten omdat je ze dan verkeerd gaat belasten en het kraakbeen gaat beschadigenquote:Op maandag 19 september 2005 10:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb de muis ingeruild voor een trackball en het toetsenbord scheelt ook wel maar ik blijf last houden van mijn rechter pols
Ik heb precies diezelfde skin hehequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Logitech Quickcam Express Plus (goedkoop ding).
Iskin voor m'n Ipod mini.
Doosje lege cd's.
[afbeelding]
Waarom neem je geen abo? Da's in verhouding veel goedkoper.quote:Op maandag 19 september 2005 10:58 schreef Sylvana het volgende:
telefoonkaart, werd tijd na een week zonder beltegoed gezeten te hebben
quote:Om te beginnen maakt het Koninklijk Concertgebouworkest zijn debuut bij Brilliant Classics. Natuurlijk zijn de complete symfonieën van Beethoven al vele malen verschenen. Ze vormen tenslotte het hoogtepunt van het klassieke repertoire. Op deze set van 5 CD’s speelt het orkest onder leiding van een oude rot in het vak, Wolfgang Sawallisch.
Morgen mag ik hem ophalenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:07 schreef Rekkie het volgende:
Een nieuwe auto..... niet helemaal mijn aanschaf, want het is namelijk een lease-auto.
Ik heb hem daarentegen wel zelf mogen uit kiezen, zelf de kleur mogen bepalen en zelf de uitvoering + opties mogen uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |