Waarom niet? Leer je nog eens wat nieuwe gasten kennen op deze manier.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:12 schreef PhaE het volgende:
Sjongejongejonge, wil ik gaan stappen, gaat iedereen die ik hier ken of vroeg naar bed, of ze zijn op vakantie, of ze zijn aan het werk
En alleen de stad in gaan doe ik niet..
Welke dat dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, vind alleen die foto die ik eerder vond leuker . . .
gewoon doen joh, heb ik vaak genoeg gedaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:20 schreef PhaE het volgende:
Vind ik gewoon niets aan, alleen de stad in.
Weet eigenlijk niet waarom
Slaap zequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]damn woman
en nu ga ik echt slapen
Doeii
roflquote:
Zit nu zwaar te twijfelen..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
gewoon doen joh, heb ik vaak genoeg gedaan.
je leert de meest leuke lui dan kennen
Volgende keer beter danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zit nu zwaar te twijfelen..
Denk niet dat ik mezelf vandaag over die drempel heen krijg
ik zie een lurkerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik zie...ik zie...een zelfverzekerde vrouwdie nog maar net vrouw is.
Die vrouw? straalt ook daadwerkelijk voor 0.0% levensvreugde uit. Geen plezierig gezicht om naar te kijken...quote:
Echt waar? Misschien ben ik dan wat te verlegen, of zo, maar ik ontmoet vrijwel nooit nieuwe mensen als ik helemaal alleen naar de stad ga.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:22 schreef Mukie het volgende:
gewoon doen joh, heb ik vaak genoeg gedaan.
je leert de meest leuke lui dan kennen
Deze smiley dan wel?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:32 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Die vrouw? straalt ook daadwerkelijk voor 0.0% levensvreugde uit. Geen plezierig gezicht om naar te kijken...
Jupsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:33 schreef broer het volgende:
[..]
Echt waar? Misschien ben ik dan wat te verlegen, of zo, maar ik ontmoet vrijwel nooit nieuwe mensen als ik helemaal alleen naar de stad ga.
Daarom ga ik vanavond ook maar niet, dus.
Wanhopig?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:34 schreef PhaE het volgende:
Je vergeet 1 ding; ze is een vrouw.
Als man wordt je meteen bekeken als wanhopig als je alleen in de stad bent en een vrouw aanspreekt.
En nu ga ik echt offline
Je moet een enigzins "outgoing personality" kweken, dan komt alles goed joh? Mensen worden aangetrokken door positiviteit en vrolijkheid. Als je deze kenmerken bezit, zit je gebeiteld, trust me!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:33 schreef broer het volgende:
[..]
Echt waar? Misschien ben ik dan wat te verlegen, of zo, maar ik ontmoet vrijwel nooit nieuwe mensen als ik helemaal alleen naar de stad ga.
Daarom ga ik vanavond ook maar niet, dus.
Precies. Ik wilde het niet zeggen omdat het zo totaal ongeėmancipeerd klinkt. Maar zo werkt het idd wel...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:34 schreef PhaE het volgende:
Je vergeet 1 ding; ze is een vrouw.
Als man wordt je meteen bekeken als wanhopig als je alleen in de stad bent en een vrouw aanspreekt.
Know the feeling . . .quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:33 schreef broer het volgende:
Aahhh, de bob?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef Mukie het volgende:
Maar mensjes ik ga jullie een fijne avond toewensen.
Ik ga de dames ophalen voor een nachtje stappen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:35 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Je moet een enigzins "outgoing personality" kweken, dan komt alles goed joh? Mensen worden aangetrokken door positiviteit en vrolijkheid. Als je deze kenmerken bezit, zit je gebeiteld, trust me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |