Geef maar een adres, dan kom ik wel ff langs . .quote:dat klinkt idd niet slecht
quote:zal ff kijken of ik eentje online kan gooien, tis alleen niet helemaal goed te zien (kleur) doordat t al wat donkerder is
eerst rukken, daarna pas douchen hequote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:16 schreef JoeyT het volgende:
Joey gaat zich maar douchen... Zodat ie zich straks lekker schoon in slaap kan huilen
euhm... kan nu niets hostenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geef maar een adres, dan kom ik wel ff langs . .![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn eerste singlestopic . . .![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:51 schreef Mukie het volgende:
Waar hebben jullie het over? Talent qua sex?
Geen idee, maar als ik moet afgaan op de reacties die ik heb gehoord van mn bedpartners, kan ik ja zeggenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja. Heb je dat een beetje?
Tja, zo kan ik het ook . . .quote:
Nou, tis hier al aardig donker . . .quote:
zal morgen meteen ff kijken of ik betere kan makenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tja, zo kan ik het ook . . .![]()
![]()
Mail ze dan maar, dan dump ik ze wel ergens . . .
De zon is hier net onder, beetje roodpaarse lucht nogquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou, tis hier al aardig donker . . .
jeetje... ik zit niet eens zover van je af, maar hier is t toch echt donker hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
De zon is hier net onder, beetje roodpaarse lucht nog
Waar zit je dan? Ik kijk nu de kant van Geleen uit nlquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
jeetje... ik zit niet eens zover van je af, maar hier is t toch echt donker hoor
ja hequote:
ik luister met t raam open naar André Rieuquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Ik kijk nu de kant van Geleen uit nl
ik heb kill bill 1 en 2 nog liggen,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:33 schreef ThunderChild het volgende:
Ik verveel me. Heb echt niks te doen meer hier en er is geen zak op TV . . .![]()
![]()
Kill Bill 1 & 2 moet ik nog zien, Daredevil al wel . . .quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:34 schreef Ynske het volgende:
ik heb kill bill 1 en 2 nog liggen,
en dare devil...![]()
Valkenburg bij de muziekschool?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik luister met t raam open naar André Rieu
Die moet je eens kijken als je stoned bent, hi-la-rischquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
Ik denk dat ik maar eens nostalgisch ga doen en Beavis en Butthead do America op ga zetten.
lieve schat...quote:
Hoe naakt ga je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:40 schreef Mukie het volgende:
Zo mn outfit voor vanavond heb ik al aan, strakkies nog opmaken en haartjes doen en Muuk is ready to go
SB of gewoon stad in?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:40 schreef Mukie het volgende:
Zo mn outfit voor vanavond heb ik al aan, strakkies nog opmaken en haartjes doen en Muuk is ready to go
OMG Verschikkelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat...
rieu staat nu op t vrijthof
3000 miles to Graceland dan op Veronica...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:33 schreef ThunderChild het volgende:
Ik verveel me. Heb echt niks te doen meer hier en er is geen zak op TV . . .![]()
![]()
Lange witte laarzen, kort legergroen broekje en een witte top.quote:
sb?quote:
hahah idd te erg voor woorden.. maar jahquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMG Verschikkelijk
Ik weet nl dat ie in Valkenburg nog les heeft gegeven aan een vriendin van me.
Daarom
Lijkt me best lullig jahquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahah idd te erg voor woorden.. maar jah
ben aan t babysitten, dus kan verders niet weg.
Sensation black... Maar aan je outfit had ik al wel kunnen merken dat dat uhm niet ging worden :pquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
sb?
Stappen in de Versuz in Belgie.
Al een tijd niet meer geweest, ff de nieuwe zaal uitchecken![]()
Laarzenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lange witte laarzen, kort legergroen broekje en een witte top.
Komt mn bruin wat beter in uit![]()
Dus het valt nog mee![]()
Nee, ikke niet, wel naar Mysteryland binnenkortquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:46 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Sensation black... Maar aan je outfit had ik al wel kunnen merken dat dat uhm niet ging worden :p
Tot de helft van mn bovenbeen welteverstaanquote:
Laarzen...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tot de helft van mn bovenbeen welteverstaan
murcielago lijkt niet voor niets zo op murielquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 gaat zijn bedje opzoeken en de special over lamborgini afkijken op discovery![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
yup yupquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef PPWB84 het volgende:
t wordt morgen lekker weer he
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef Mukie het volgende:
[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [4]
Alleen niet letten op de brakke kwaliteit van mn webcam
Ziet er aardig uit, vind alleen die foto die ik eerder vond leuker . . .quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef Mukie het volgende:
Alleen niet letten op de brakke kwaliteit van mn webcam![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef Mukie het volgende:
Alleen niet letten op de brakke kwaliteit van mn webcam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |