Geef maar een adres, dan kom ik wel ff langs . .quote:dat klinkt idd niet slecht
quote:zal ff kijken of ik eentje online kan gooien, tis alleen niet helemaal goed te zien (kleur) doordat t al wat donkerder is
eerst rukken, daarna pas douchen hequote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:16 schreef JoeyT het volgende:
Joey gaat zich maar douchen... Zodat ie zich straks lekker schoon in slaap kan huilen
euhm... kan nu niets hostenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geef maar een adres, dan kom ik wel ff langs . .![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn eerste singlestopic . . .![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:51 schreef Mukie het volgende:
Waar hebben jullie het over? Talent qua sex?
Geen idee, maar als ik moet afgaan op de reacties die ik heb gehoord van mn bedpartners, kan ik ja zeggenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja. Heb je dat een beetje?
Tja, zo kan ik het ook . . .quote:
Nou, tis hier al aardig donker . . .quote:
zal morgen meteen ff kijken of ik betere kan makenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tja, zo kan ik het ook . . .![]()
![]()
Mail ze dan maar, dan dump ik ze wel ergens . . .
De zon is hier net onder, beetje roodpaarse lucht nogquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou, tis hier al aardig donker . . .
jeetje... ik zit niet eens zover van je af, maar hier is t toch echt donker hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
De zon is hier net onder, beetje roodpaarse lucht nog
Waar zit je dan? Ik kijk nu de kant van Geleen uit nlquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
jeetje... ik zit niet eens zover van je af, maar hier is t toch echt donker hoor
ja hequote:
ik luister met t raam open naar André Rieuquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Ik kijk nu de kant van Geleen uit nl
ik heb kill bill 1 en 2 nog liggen,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:33 schreef ThunderChild het volgende:
Ik verveel me. Heb echt niks te doen meer hier en er is geen zak op TV . . .![]()
![]()
Kill Bill 1 & 2 moet ik nog zien, Daredevil al wel . . .quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:34 schreef Ynske het volgende:
ik heb kill bill 1 en 2 nog liggen,
en dare devil...![]()
Valkenburg bij de muziekschool?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik luister met t raam open naar André Rieu
Die moet je eens kijken als je stoned bent, hi-la-rischquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
Ik denk dat ik maar eens nostalgisch ga doen en Beavis en Butthead do America op ga zetten.
lieve schat...quote:
Hoe naakt ga je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:40 schreef Mukie het volgende:
Zo mn outfit voor vanavond heb ik al aan, strakkies nog opmaken en haartjes doen en Muuk is ready to go
SB of gewoon stad in?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:40 schreef Mukie het volgende:
Zo mn outfit voor vanavond heb ik al aan, strakkies nog opmaken en haartjes doen en Muuk is ready to go
OMG Verschikkelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat...
rieu staat nu op t vrijthof
3000 miles to Graceland dan op Veronica...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:33 schreef ThunderChild het volgende:
Ik verveel me. Heb echt niks te doen meer hier en er is geen zak op TV . . .![]()
![]()
Lange witte laarzen, kort legergroen broekje en een witte top.quote:
sb?quote:
hahah idd te erg voor woorden.. maar jahquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMG Verschikkelijk
Ik weet nl dat ie in Valkenburg nog les heeft gegeven aan een vriendin van me.
Daarom
Lijkt me best lullig jahquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahah idd te erg voor woorden.. maar jah
ben aan t babysitten, dus kan verders niet weg.
Sensation black... Maar aan je outfit had ik al wel kunnen merken dat dat uhm niet ging worden :pquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
sb?
Stappen in de Versuz in Belgie.
Al een tijd niet meer geweest, ff de nieuwe zaal uitchecken![]()
Laarzenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lange witte laarzen, kort legergroen broekje en een witte top.
Komt mn bruin wat beter in uit![]()
Dus het valt nog mee![]()
Nee, ikke niet, wel naar Mysteryland binnenkortquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:46 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Sensation black... Maar aan je outfit had ik al wel kunnen merken dat dat uhm niet ging worden :p
Tot de helft van mn bovenbeen welteverstaanquote:
Laarzen...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tot de helft van mn bovenbeen welteverstaan
murcielago lijkt niet voor niets zo op murielquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 gaat zijn bedje opzoeken en de special over lamborgini afkijken op discovery![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
yup yupquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef PPWB84 het volgende:
t wordt morgen lekker weer he
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef Mukie het volgende:
[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [4]
Alleen niet letten op de brakke kwaliteit van mn webcam
Ziet er aardig uit, vind alleen die foto die ik eerder vond leuker . . .quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef Mukie het volgende:
Alleen niet letten op de brakke kwaliteit van mn webcam![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef Mukie het volgende:
Alleen niet letten op de brakke kwaliteit van mn webcam
Waarom niet? Leer je nog eens wat nieuwe gasten kennen op deze manier.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:12 schreef PhaE het volgende:
Sjongejongejonge, wil ik gaan stappen, gaat iedereen die ik hier ken of vroeg naar bed, of ze zijn op vakantie, of ze zijn aan het werk
En alleen de stad in gaan doe ik niet..
Welke dat dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, vind alleen die foto die ik eerder vond leuker . . .
gewoon doen joh, heb ik vaak genoeg gedaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:20 schreef PhaE het volgende:
Vind ik gewoon niets aan, alleen de stad in.
Weet eigenlijk niet waarom
Slaap zequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]damn woman
en nu ga ik echt slapen
Doeii
roflquote:
Zit nu zwaar te twijfelen..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
gewoon doen joh, heb ik vaak genoeg gedaan.
je leert de meest leuke lui dan kennen
Volgende keer beter danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zit nu zwaar te twijfelen..
Denk niet dat ik mezelf vandaag over die drempel heen krijg
ik zie een lurkerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik zie...ik zie...een zelfverzekerde vrouwdie nog maar net vrouw is.
Die vrouw? straalt ook daadwerkelijk voor 0.0% levensvreugde uit. Geen plezierig gezicht om naar te kijken...quote:
Echt waar? Misschien ben ik dan wat te verlegen, of zo, maar ik ontmoet vrijwel nooit nieuwe mensen als ik helemaal alleen naar de stad ga.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:22 schreef Mukie het volgende:
gewoon doen joh, heb ik vaak genoeg gedaan.
je leert de meest leuke lui dan kennen
Deze smiley dan wel?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:32 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Die vrouw? straalt ook daadwerkelijk voor 0.0% levensvreugde uit. Geen plezierig gezicht om naar te kijken...
Jupsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:33 schreef broer het volgende:
[..]
Echt waar? Misschien ben ik dan wat te verlegen, of zo, maar ik ontmoet vrijwel nooit nieuwe mensen als ik helemaal alleen naar de stad ga.
Daarom ga ik vanavond ook maar niet, dus.
Wanhopig?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:34 schreef PhaE het volgende:
Je vergeet 1 ding; ze is een vrouw.
Als man wordt je meteen bekeken als wanhopig als je alleen in de stad bent en een vrouw aanspreekt.
En nu ga ik echt offline
Je moet een enigzins "outgoing personality" kweken, dan komt alles goed joh? Mensen worden aangetrokken door positiviteit en vrolijkheid. Als je deze kenmerken bezit, zit je gebeiteld, trust me!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:33 schreef broer het volgende:
[..]
Echt waar? Misschien ben ik dan wat te verlegen, of zo, maar ik ontmoet vrijwel nooit nieuwe mensen als ik helemaal alleen naar de stad ga.
Daarom ga ik vanavond ook maar niet, dus.
Precies. Ik wilde het niet zeggen omdat het zo totaal ongeëmancipeerd klinkt. Maar zo werkt het idd wel...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:34 schreef PhaE het volgende:
Je vergeet 1 ding; ze is een vrouw.
Als man wordt je meteen bekeken als wanhopig als je alleen in de stad bent en een vrouw aanspreekt.
Know the feeling . . .quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:33 schreef broer het volgende:
Aahhh, de bob?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef Mukie het volgende:
Maar mensjes ik ga jullie een fijne avond toewensen.
Ik ga de dames ophalen voor een nachtje stappen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:35 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Je moet een enigzins "outgoing personality" kweken, dan komt alles goed joh? Mensen worden aangetrokken door positiviteit en vrolijkheid. Als je deze kenmerken bezit, zit je gebeiteld, trust me!
Nou zit ik ook niet echt te wachten op een avond gesprekken met mensen die ik niet ken. Dus wat dat betreft is het niet erg. Ik klaagde ook niet, ik meldde eigenlijk alleen dat het mij nooit overkomt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:35 schreef Developersrus het volgende:
Je moet een enigzins "outgoing personality" kweken, dan komt alles goed joh? Mensen worden aangetrokken door positiviteit en vrolijkheid. Als je deze kenmerken bezit, zit je gebeiteld, trust me!
Aangebodenquote:
Wat? Je wilt me nu toch niet wijsmaken dat die (potentieele) gesprekken met nieuwe "leuke" dames je niets doen....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:39 schreef broer het volgende:
[..]
Nou zit ik ook niet echt te wachten op een avond gesprekken met mensen die ik niet ken. Dus wat dat betreft is het niet erg. Ik klaagde ook niet, ik meldde eigenlijk alleen dat het mij nooit overkomt.
Ik ben nog nooit de stad in gegaan met het doel leuke dames te ontmoeten. Ik ga om een leuke tijd met vrienden of vriendinnen te hebben. Dat lukt dus per definitie al niet in je eentje.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:42 schreef Developersrus het volgende:
Wat? Je wilt me nu toch niet wijsmaken dat die (potentieele) gesprekken met nieuwe "leuke" dames je niets doen....
Dat is net dertien minuten geleden gebeurd. Je kunt er weer een hele dag tegen.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:11 schreef QyRoZ het volgende:
Zo, op zaterdagavond alleen thuis zitten, perfect. Zo lekker slapen. Ik word ook een dagje ouder.
Dat is op zich mooi, kan ze even vier weken hem uit haar kop zetten en komt ze fris weer terug.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:54 schreef PPWB84 het volgende:
Op zich wel, maar ze is nu 4 weken op vakantie. Die ander heeft te kennen gegeven dat hij alleen maar vrienden met haar wil zijn, trouwens.
zou mooi zijn, maar er kan een hoop veranderen in 4 weken. afwachten hoe de zaken er dan voor staan.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is op zich mooi, kan ze even vier weken hem uit haar kop zetten en komt ze fris weer terug.![]()
Er kan ook een hoop hetzelfde blijven in 4 weken.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:07 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
zou mooi zijn, maar er kan een hoop veranderen in 4 weken. afwachten hoe de zaken er dan voor staan.
Voordat mn ex op vakantie ging werd ze steeds verliefder en toen ze 2 weken op vakantie was kwam ze terug met de mededeling dat ze t toch niet zag zitten.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er kan ook een hoop hetzelfde blijven in 4 weken.![]()
Dat is kut.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:14 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Voordat mn ex op vakantie ging werd ze steeds verliefder en toen ze 2 weken op vakantie was kwam ze terug met de mededeling dat ze t toch niet zag zitten.
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en z'n vrienden ook. mogen allemaal de stront inzakken![]()
2 jaar terug...ehm..weet niet precies meer waarom. ze had sowieso altijd al twijfels, want ze dacht aan bindingsangst te lijden. daarnaast zaten we in t zelfde vriendengroepje en zorgde de gevoelens tussen ons voor de nodige spanningen binnen dat groepje. ook in dezelfde klas. vervelend allemaal. dat verwerken duurde wel ff als je dr elke dag moet zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is kut.Weet je ook hoe het kwam?
Was dat vorig jaar ofzo?
hoi sabrinaquote:Op zondag 10 juli 2005 01:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ook een goedenacht voor de singles
Ik heb vanavond onverwacht op mijn achterneefje van 14 maanden gepast. Hij ging op tijd slapen, maar wat een lekker jong is het toch.![]()
Verder baal ik ontzettend dat ik elke keer iemand misloop en die dus al 5 dagen niet gesproken heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |