Wat maakt dat dan uit wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:28 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
De neusjes![]()
En dat noemt zich een mod, lekker geloofwaardig kom je over vriend!![]()
Sja, doe Conflict daar nog bij in ONZ en we weten waar we beland zijn.quote:
Conflict is niet van ONZquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Sja, doe Conflict daar nog bij in ONZ en we weten waar we beland zijn.
Hij is mod van een sub forum waarvan hij mede oprichter is niet meer als normaal dus. Maar ontopic dan maarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:38 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hij is MOD en daarmee is alles gezegd...
on topic maar weer niet ?
Escude voor de time being, aangezien hij 5 heeft gekregen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef Jajong het volgende:
Verwacht iemand nog een linksback? Ik zou niet weten wie.
Ik denk het niet, ze zullen het wel intern proberen op te lossen met een wisseling tussen Vermaelen, Escudé en Lindenbergh.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef Jajong het volgende:
Verwacht iemand nog een linksback? Ik zou niet weten wie.
Escudé gewoon in het centrum houden is veel beter.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze zullen het wel intern proberen op te lossen met een wisseling tussen Vermaelen, Escudé en Lindenbergh.
Escudé in het centrum lijkt mij ook beter. Ik ben ook benieuwd hoe Emanuelson zich gaat ontwikkelen, in die wedstrijden die hij met het eerste vorig seizoen meespeelde maakte hij op mij nog niet echt een sterke indruk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Escudé gewoon in het centrum houden is veel beter.![]()
kijken hoe de ontwikkeling van Emanuelson gaat.
Gohquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:09 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
En Escude niet meer linksback zetten, daar bleek hij gister niet echt uit de voeten te kunnen tegen amateurs
Toch welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Dat meen je toch niet serieus?
quote:Dinsdag 12 juli - Boukhari sluit een terugkeer naar Sparta uit
(Verslaggever SV, Amsterdam, 10.00u GMT+01.00, ELF Voetbal)
Ajacied Nourdin Boukhari sluit een terugkeer naar Sparta uit. Dit heeft de matchwinner van gisteravond tegenover ELF Voetbal laten weten.
'Ik ga niet terug naar Sparta, omdat ik daar al gespeeld heb. Die overstap is voor mij daarom geen optie', aldus de aanvaller. Sparta probeert de linksbuiten los te weken bij Ajax.
quote:12/7/2005 - Shooting Stars: Ajax moet geduld hebben
(Gepost door RvN)
Volgens de voorzitter van de Shooting Stars wil Ajax Soga Sambo zo snel mogelijk naar Nederland halen, zo meldt de Daily Champion in Nigeria. Hij zou Ajax om geduld hebben gevraagd omdat de middenvelder van Shooting Stars en Nigeria onder 20 nog niet is teruggekeerd van de nationale selectie bij de club. daarna wil hij pas gaan praten met Sambo. "Ik kan hem niet tegen zijn wil bij een bepaalde club laten tekenen."
Ik weet niet of Ajax werkelijk interesse in die Nigeriaan heeft, voorlopig is het alleen die voorzitter die van alles roept. Het lijkt mij ook niet dat Ajax de selectie nog verder wil uitbreiden, en Blind heeft ook duidelijk aangeven dat er alleen nog spelers worden aangetrokken die duidelijk een meerwaarde hebben dan de spelers die al voor handen zijn voor die bepaalde positie.quote:
quote:
quote:De bosloop die de groep voor het ontbijt moest afwerken hadden de Ajacieden aan zichzelf te ´danken´. Het was de prijs die zij moesten betalen voor het incasseren van drie tegendoelpunten in het oefenduel tegen WHC.
Nee man anders had hij gister die sensationele treffer niet gemaaktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:56 schreef Radegast het volgende:
Jammer dat Boukhari niet teruggaat naar Sparta...
Ze moeten toch van hun schulden af hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:41 schreef zjroentje het volgende:
Fortuna - Ajax. 10 euro. Voor een oefenwedstrijd!
twi naar Wezep geweest?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me er wel degelijk druk om maken, zeker de manier waarop. Okee, de eerste helft stond er een prutelftal, maar telkens wanneer we scoorden, hing er gelijk alweer eentje bij ons in 't mandje. De wedstrijd telt niet, en de goals waren zo te horen goals waar je niet heel veel aan kon doen (goede vrije trap, schot, en nog eentje), maar als je nu al begint met nonchalant voetballen als nieuwkomer zijnde, dan maak ik me toch wel zorgen hoe dat straks gaat. Hopelijk zetten ze 't recht in de volgende wedstrijd door in de dubbele cijfers te raken.
Wij wonnen onze eerste van een zondaghoofdklasser met 0-7.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
Waren het niet de neusjes die Feyenoord massaal uitlachten na hun eerste oefenwedstrijd
vind je dat veel of weinigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:41 schreef zjroentje het volgende:
Het gehele artikel is na te lezen op ajax.nlquote:Nu de jonge talenten in de selectie - Ryan Babel, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson - langer zijn vastgelegd, gaat Martin van Geel zich richten op de spelers wier contracten in 2006 aflopen. ,,Dat gaat om jongens als Nigel de Jong, Steven Pienaar, Maxwell en Tomás Galásek, dragende spelers dus. Daar gaan we mee om de tafel zitten en die zaken krijgen de komende tijd veel aandacht.
Tja, Ajax komt ook niet voor nop. Inderdaad steeds duurder is het aan het worden, maar de echte kosten zijn voor mij de eventuele tocht naar limbolandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:41 schreef zjroentje het volgende:
Over dat geld kom je wel heen, maar het luisteren naar dat dialect, die enorme reistijd; tja, dat zal je wel wat trauma's bezorgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tja, Ajax komt ook niet voor nop. Inderdaad steeds duurder is het aan het worden, maar de echte kosten zijn voor mij de eventuele tocht naar limboland.
Jij kan er ook wel 2 maken tegen Quick '20quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Die Markus, die maakt er echt 37 dit seizoen!
Alsof jij Pahlplatz kan dollen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij kan er ook wel 2 maken tegen Quick '20
Hij mag de veters van Farfán nog niet strikkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Die Markus, die maakt er echt 37 dit seizoen!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij mag de veters van Farfán nog niet strikken
Das wel te hopen ja, hoe oud is die kerel inmiddels? tegen de 40?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij mag de veters van Farfán nog niet strikken
Los van het feit, dat Farfán een groeibriljant is, maakte ik die opmerking omdat mm op mijn opmerking van een jaar geleden doelt (Farfán maakt 30 goals)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Farfán is ook 3x nix, heeft mij nog niet kunnen overtuigen
![]()
Ik had nu ook wel een doelpuntje van hem verwachtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Rosenberg is ook een goaltjesdief zeg!
daar word ik nou blij vanquote:Rosenberg: 'Ik wilde maar één ding: Ajax'
12/7/2005 23:45
Markus Rosenberg kan zijn borst natmaken: hij zal zich de komende jaren meer dan eens de vergelijking met zijn landgenoot Zlatan Ibrahimovic moeten getroosten. De Ajax-fans zullen echter meer verschillen dan overeenkomsten gaan zien.
In één ding komen de twee echter overeen: in hun absolute voorkeur voor Ajax als vervolgclub na Malmö FF. 'Toen ik hoorde dat Ajax tot de geïnteresseerde clubs behoorde, heb ik tegen mijn zaakwaarnemer Martin Dahlin gezegd: Dat is wat ik wil, stop daar alle energie maar in', bekent Rosenberg deze week in Voetbal International. 'Ik heb veel gesproken met mijn vader, met Patrick Andersson, met bondscoach Lars Lagerback en natuurlijk Zlatan. Ze vonden Ajax allemaal een geschikte club voor mij.'
Drie jaar geleden zag hij Ajax in de kwartfinale van de Champions League spelen. 'Al die jonge jongens die het zo goed deden, fantastisch. Wie wil er nu niet voor zo'n club spelen', zegt Rosenberg deze week in een uitgebreid portret over hem in de nieuwe VI, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de inhoud van VI 28.
Dat doet ie elk jaar, daar is het niet op gebaseerdquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:22 schreef Nashje het volgende:
Boukhari scoort ook eens tegen wat amateurs zeg.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:
Er zijn mensen hier die denken dat mitea gaat doorbreken......
Dan is boukhari waarschijnlijker
Houd op. Als je het gewoon objectief bekijkt, had Boukhari als ie echt het talent heeft er allang moeten staan. Hij is nu 25 oid? Hij is nog steeds traag, doet alles in slowmotion en wil teveel truken. Ik zeg niet direct dat Mitea beter is, maar Mitea zal als hij het vertrouwen krijgt, zich wel veel beter kunnen ontwikkelen. Hij heeft de snelheid voor een linksbuiten, hij heeft een vrij redelijk actie en dribbel. Vooral op z'n voorzetten en overzicht moet hij trainen, maar dat is ook te trainen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:33 schreef WaStEd het volgende:
Het zou gewoon kunnen, Boukhari heeft wel een paar basiskwaliteiten, meer als Mitea, misschien had ie een nieuwe trainer nodig.
Ik ben het deels met je eens, er zijn wel meer spelers laat doorgebroken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Houd op. Als je het gewoon objectief bekijkt, had Boukhari als ie echt het talent heeft er allang moeten staan. Hij is nu 25 oid? Hij is nog steeds traag, doet alles in slowmotion en wil teveel truken. Ik zeg niet direct dat Mitea beter is, maar Mitea zal als hij het vertrouwen krijgt, zich wel veel beter kunnen ontwikkelen. Hij heeft de snelheid voor een linksbuiten, hij heeft een vrij redelijk actie en dribbel. Vooral op z'n voorzetten en overzicht moet hij trainen, maar dat is ook te trainen.
Vergeet niet dat Mitea pas 19 of 20 is. Die jongen moet gewoon vertrouwen krijgen en niet bij elke slechte pass uitgefloten worden.
Ik vond dat seizoentje bij NAC niet slecht van hem. Maar goed, oke, das NAC.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Boukhari is het gewoon net niet... echt slecht issie niet, maar hetis gewoon niet voldoende om elke week goed te spelen bij Ajax..
Mitea KAN wel voetballen, maar moet veel minder egoistisch worden en eens doen waar ie voor staat. Niet alles op goal knallen....
Nee, dat is het hem dus, hij kan best goed voetballen, en soms issie ook gewoon goed bij Ajax, heeft ons ook nog wel eens gered enzo. Maar hij is niet goed genoeg om elke wedstrijd op Ajax niveau te presteren. Dat is opzich niet zo erg, want we hebben ook wisselspelers nodigquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:46 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik vond dat seizoentje bij NAC niet slecht van hem. Maar goed, oke, das NAC.
Miteaquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Mitea
wordt de held dit seizoen.
Ach jij denkt dat het seizoen helemaal niets wordt wanneer je niet elke amateurploeg met 10-0 verslaat, dus laat ik verder maar niets zeggenquote:
quote:107 Teletekst wo 13 jul
"Politie in de fout bij voetbalrel"
DEN HAAG Een commissie onder leiding van oud-staatssecretaris Vliegenthart heeft kritiek geuit op de rol van de politie en burgemeester Opstelten rond het duel Feyenoord-Ajax op 17 april.
De commissie hekelt de slechte communicatie tussen de spoorwegpolitie en de regiopolitie.Het besluit om twee Ajax-treinen terug te sturen werd overhaast genomen,zegt de commissie.
Bovendien dacht de Rotterdamse politie dat de eerste trein stilstond omdat de supporters zich misdroegen,maar dat was omdat een wissel moest worden omgezet.
Toen de ME later de orde had hersteld, werd dat niet gemeld bij de leiding.
Gaan we dan ook openbare excuses krijgen??? Want half Nederland veroordeelde (vooral) de Ajax-supporters, maar dat het verhaal héél anders lag, wilde niemand geloven...quote:"Politie in de fout bij voetbalrel"
DEN HAAG Een commissie onder leiding van oud-staatssecretaris Vliegenthart heeft kritiek geuit op de rol van de politie en burgemeester Opstelten rond het duel Feyenoord-Ajax op 17 april.
De commissie hekelt de slechte communicatie tussen de spoorwegpolitie en de regiopolitie. Het besluit om twee Ajax-treinen terug te sturen werd overhaast genomen, zegt de commissie.
Bovendien dacht de Rotterdamse politie dat de eerste trein stilstond omdat de supporters zich misdroegen, maar dat was omdat een wissel moest worden omgezet. Toen de ME later de orde had hersteld, werd dat niet gemeld bij de leiding.
Bron: NOS
nouja ik neem aan dat de ajax-supporters ook wel wat fout hebben gedaan, die vernielde treinen zullen niet uit zichzelf kapot zijn gegaan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Gaan we dan ook openbare excuses krijgen??? Want half Nederland veroordeelde (vooral) de Ajax-supporters, maar dat het verhaal héél anders lag, wilde niemand geloven...
Ik vind jou zo lief happenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach jij denkt dat het seizoen helemaal niets wordt wanneer je niet elke amateurploeg met 10-0 verslaat, dus laat ik verder maar niets zeggen
Ook een 25-jarige kan zich ontwikkelen. En ook nu zie je het al veel beter lopen als boukhari erin komt ipv Mitea.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Houd op. Als je het gewoon objectief bekijkt, had Boukhari als ie echt het talent heeft er allang moeten staan. Hij is nu 25 oid? Hij is nog steeds traag, doet alles in slowmotion en wil teveel truken. Ik zeg niet direct dat Mitea beter is, maar Mitea zal als hij het vertrouwen krijgt, zich wel veel beter kunnen ontwikkelen. Hij heeft de snelheid voor een linksbuiten, hij heeft een vrij redelijk actie en dribbel. Vooral op z'n voorzetten en overzicht moet hij trainen, maar dat is ook te trainen.
Vergeet niet dat Mitea pas 19 of 20 is. Die jongen moet gewoon vertrouwen krijgen en niet bij elke slechte pass uitgefloten worden.
In welk opzicht mitea als goed gezien kan worden, is mij een raadsel.........quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:13 schreef DeTolk het volgende:
Mitea is gewoon een goede, onopvallende speler.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ook een 25-jarige kan zich ontwikkelen. En ook nu zie je het al veel beter lopen als boukhari erin komt ipv Mitea.
En als Mitea af en toe eens een slechte pass zou geven, zou hij niet uitgefloten worden. als je keer op keer faalt, is het geduld een keer op, logisch.....
Dit is gewoon puur iemand afzeiken om het afzeiken. Jij ziet het niet in Mitea zitten, dus is hij niet goed genoeg en kan hij ook nooit goed worden. Tuurlijk zit hij nou nog niet op een niveau als basisspeler van Ajax, maar daar kan hij echt wel komen. Mensen als jij moeten dan wel hun oogkleppen afzetten. Laatste halfjaar werd Mitea na een periode van rust, consequent als invaller uitgefloten. Dat gaat dan gewoon echt helemaal nergens over. Tuurlijk krijg je dan geen vertrouwen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In welk opzicht mitea als goed gezien kan worden, is mij een raadsel.........
Hoho, ik heb het over de huidige Mitea. Die is bij lange na niet goed genoeg. Tuurlijk is hij jong en kan hij zich nog ontwikkelen. Als hij op basis van een heel seizoen als slappe dweil spelen wordt uitgefloten, is dat terecht. Als hij daar niet tegenkan, moet hij geen profvoetballer worden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon puur iemand afzeiken om het afzeiken. Jij ziet het niet in Mitea zitten, dus is hij niet goed genoeg en kan hij ook nooit goed worden. Tuurlijk zit hij nou nog niet op een niveau als basisspeler van Ajax, maar daar kan hij echt wel komen. Mensen als jij moeten dan wel hun oogkleppen afzetten. Laatste halfjaar werd Mitea na een periode van rust, consequent als invaller uitgefloten. Dat gaat dan gewoon echt helemaal nergens over. Tuurlijk krijg je dan geen vertrouwen.
Hoevaak was het wel niet dat vd Meyde of een Gronkjear werd uitgefloten/afgezeken? Terwijl iedereen beiden best graag terug zou willen zien, aangezien ze op een of andere manier toch wat bijdroegen aan het spel en de goals van Ajax.
Mitea kan ook echt zo speler worden, mits hij vertrouwen krijg, een paar wedstrijden in vorm is en gewoon lekker kan voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |