Bintangs zijn ouderquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:23 schreef BeRightBack het volgende:
Nederlands oudste rockband is The Golden Earring volgens mij.. en dat zijn hun niet
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:25 schreef Mark het volgende:
Volgens mij heeft de bassist ook een Bintangs shirt aan
Scrutinizer was eerderquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:25 schreef Mark het volgende:
Volgens mij heeft de bassist ook een Bintangs shirt aan
moet dat niet scrutinizer zijn? Die was eerder.quote:
Nou ja, het is toch al jaren geleden dat ik uberhaupt iets van haar op de radio of tv hoorde, dus zoveel verschil zal dat ook wel niet maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:35 schreef BeRightBack het volgende:
Vet
Een heel jaar lang geen gekrijs van Lil' Kim!
Ze zal wel populair zijn bij de wat grotere lesbische mede-gevangenenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:35 schreef BeRightBack het volgende:
Vet
Een heel jaar lang geen gekrijs van Lil' Kim!
Ja meineed met betrekking tot een schietpartijquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:35 schreef Grobbel het volgende:
Wat had ze uitgespookt, dan? Was dat iets met een schietpartij of zo?
haha ja.. maar nu weet je zeker dat het dit jaar ook weer niet komtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, het is toch al jaren geleden dat ik uberhaupt iets van haar op de radio of tv hoorde, dus zoveel verschil zal dat ook wel niet maken.
hehe ja preciesquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal wel populair zijn bij de wat grotere lesbische mede-gevangenen![]()
quote:Oh it's so funny to be seeing you after so long, girl.
And with the way you look I understand
that you are not impressed.
But I heard you let that little friend of mine
take off your party dress.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:40 schreef Charmian het volgende:
John Denver?
Die is veel ouder geworden dan het jongetje op de fotoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:47 schreef Charmian het volgende:
Michael Hutchence?
Mark + 1quote:Op zondag 10 juli 2005 00:51 schreef Mark het volgende:
Lars Ulrich?
Ik kan er ook geen kaas van maken.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Initialen ja. Ik houd er niet van. Weltruste.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 09:28 schreef bartrid het volgende:
lijkt me ook.
Natuurlijk!quote:Op zondag 10 juli 2005 09:27 schreef Grobbel het volgende:
R.E.M.
da's natuurlijk veeeel belangerijkerquote:Op zondag 10 juli 2005 09:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Grobbel +1
Excuses voor het wachten, was bezig met de nieuwe King of Pop-ronde
quote:Op zondag 10 juli 2005 10:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Blur !
quote:
volgens mij ook die met mr Vainquote:Op zondag 10 juli 2005 10:51 schreef Grobbel het volgende:
Culture Beat?
een ander buurlandquote:Op zondag 10 juli 2005 10:51 schreef Grobbel het volgende:
Culture Beat?
quote:- The beat and the look that conquered virtually every HIT-LIST throughout the world, and shook the international dance community to its foundations.
was the restless offspring of innovative Belgian producer Jo Bogaert (a.k.a. Thomas De Quincy). He expertly devised the now all too familiar sound of
in his humble attic studio about 20 miles north west of Brussels. He had already made his mark on the "Eurobeat" with various high-profile dance concepts such as "Nux Nemo" and "Acts of mad-men".
quote:Op zondag 10 juli 2005 10:56 schreef Grobbel het volgende:
Pump up the jam van Technotronic?
Angie Brown was de zangeres op desbetreffende grote hit, en was ook het gezicht van de band in de bijbehorende videoclip.quote:The British acid-house outfitwas primarily the vehicle of DJs Andrew Meecham, Dean Meredith and Carl Turner; Altern 8's Mark Archer was also a founding member, with vocalists Angie Brown and Yvonne Yanni later signing on as well. Formed in the Stafford area,
made an immediate impact with its 1991 debut single "Playing with Knives," a massive club hit which topped the UK dance charts; "X-Static," "Plutonic" and "Raise Me" followed prior to the release of their 1992 debut LP Energique. A subsequent single,
hit the American pop charts in 1993, but
then disappeared from the club scene for several years, causing barely a ripple upon resurfacing in 1996 with Surprise and in 1999 with the single Playing with Knives.
Als je het nummer hoort zul je het wel herkennen, denk ik. Bekendste gedeelte was het 'pa da dap da doom da da / pa da dap da doom da da da' waarmee het nummer opende.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:09 schreef bartrid het volgende:
Nooooit van gehoord
hoewel dat i'm gonna get you me wel vaag bekend voorkomt.
oh die ken ik natuurlijk welquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:20 schreef Grobbel het volgende:
Art Brut.
Dat klonk nog veel gedateerder dan ik in mijn ergste dromen had kunnen vrezen.quote:
Dat denk ik ook; NA = Never Alone. En daar houdt mijn 2 bros. kennis wel mee op...quote:Op zondag 10 juli 2005 11:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
2 brothers on the 4th floor
Dreams en Fly (Through The Starry Night) deden het bij mij naast NAquote:Op zondag 10 juli 2005 11:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat denk ik ook; NA = Never Alone. En daar houdt mijn 2 bros. kennis wel mee op...
Inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
2 brothers on the 4th floor
quote:Er een ritme dat een speel fantastische elastische band, ik droomde dat bogeyman op M. Spock suiker was een stromende sok het aan ' emsok daalde die ik ik een moo koesprong over de maan enkel een vlucht van het gezoemgezoem heb gedroomd zag van het fantasiegezoem dat ik ik een ruimtevaarder heb gedroomd ontmoette hij me aan zijn schip nam, weet u hij mijn haar weg knipt knipt knipt
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
offtopicweer eens jehova's getuigen aan de deur...
ff harde metal opzoeken![]()
QOTSA - Everybody Knows That you're insane bleek voldoende voor desinteresse van hun kant![]()
Nee, staat op "Do you like my tight sweater?"quote:Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef Grobbel het volgende:
Ik dacht eerst aan Intergalactic van de Beastie Boys (op basis van dat Mr. Spock), maar dat klopte niet helemaal met de rest van de lyrics. Ik ken dat nummer van Moloko totaal niet, trouwensRecente single of zo?
Ah okay.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, staat op "Do you like my tight sweater?"
Dat is ook een leuke hoesquote:Op zondag 10 juli 2005 12:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah okay.Things to make and do heb ik hier wel in de kast staan, maar die niet.
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Moloko - Fun for me?
Twee heren die vandaag zouden optreden in de HMH hebben dat niet, vandaar dat hun optredens afgelast werden.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Disclaimer aangaande vorige posts: ondanks alles heb ik wel respect voor iedereen![]()
Ik heb ooit een keer een soort battle of the minds gedaan met zo'n jehovaknakker; hem gewoon zijn verkooppraatje laten maken, en verder helemaal niks terug zeggen. Echt hilarisch, hij bleef echt maar in herhaling vallen, waarschijnlijk beduusd dat iemand hem ooit langer dan 3 minuten wilde aanhoren, en had om die reden waarschijnlijk geen repertoire dat langer was dan 3 minuten - en na een kwartier droop ie vanzelf maar af. Religieuze mensen kunnen af en toe nog best grappig zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Disclaimer aangaande vorige posts: ondanks alles heb ik wel respect voor iedereen![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:24 schreef peaceman het volgende:
weet er 1tje...
Nee, zoek het in het kader van Two 77 Splashquote:Op zondag 10 juli 2005 12:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Underworld in het kader van 5 days off??
En je hebt echt geen metal nodig om er vanaf te komen. Een eind hout voldoet ook primaquote:Op zondag 10 juli 2005 12:25 schreef Grobbel het volgende:
Religieuze mensen kunnen af en toe nog best grappig zijn.
Ik heb zijn naam wel gelezen, maar ik ben sowieso niet echt bekend in dat hele gebeuren - ene oor erin, het andere weer uit.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:27 schreef peaceman het volgende:
1 ervan is Sizzla... maar wie was die andere ook alweer![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En je hebt echt geen metal nodig om er vanaf te komen. Een eind hout voldoet ook prima![]()
herkenbaarquote:Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb zijn naam wel gelezen, maar ik ben sowieso niet echt bekend in dat hele gebeuren - ene oor erin, het andere weer uit.
Of twee eindjes hout en wat spijkers.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En je hebt echt geen metal nodig om er vanaf te komen. Een eind hout voldoet ook prima![]()
Jet Lag?quote:Op zondag 10 juli 2005 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Sizzla is idd de ene en de andere kom je nogal eens tegen als je met het vliegtuig gaat.
Maar ik kan zo slecht meezingen met een eind houtquote:Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die rude-boys nogal homo-vijandig dan wel extreen homofoob. Maar Beenie Man is niet degene om wie het gaatquote:Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Beenie Man is er ook zoeentje ???
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:30 schreef peaceman het volgende:
Turbulance! met dank aan de hint!
Turbulencequote:Op zondag 10 juli 2005 12:30 schreef peaceman het volgende:
Turbulance! met dank aan de hint!
Gaan we zo halen....quote:Op zondag 10 juli 2005 12:31 schreef Prep2Fight het volgende:
Al een kaartje voor Dylan Peaceman?
Welk nummer en van wie?quote:Your life has been so hard. It's
Dried up angels that can't keep guard
And I'm trying to reach your hand, but
I'm on fire - I never meant to
Fade...away. Wait...for me.
Oh, just stop pretending
When they say you're nothing.
Naja, je moet het nummer net kennen, dan zijn zulke vragen best leukquote:
Zegt me niks, trouwensquote:Ik heb 'm al opgezocht
Prachtige cd waar deze op staat...quote:
Fout! Dat is de nummer 3 van '80.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:45 schreef Mark het volgende:
Gok op Xanadu
Dat is nummer 8 in 1980.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
gok op goombay dance band – sun of jamaica
Nr. 7quote:Op zondag 10 juli 2005 14:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
diana ross - upside down?
Nr.6 van 1980. Nog maar 7 te gaan, de kans op goed gokken wordt steeds groter.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:53 schreef Charmian het volgende:
don mclean?
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:56 schreef Grobbel het volgende:
Champaign?
Dat zijn ze.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:03 schreef Mark het volgende:
Wee Papa Girl Rappers?
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Molly's chamber --> whiskey in the jar van Thin Lizzy ??
oeps...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:38 schreef bartrid het volgende:
dat nummer van rammstein heet toch feuer frei?
Niet op de foto's van allmusic.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:30 schreef bartrid het volgende:
Teenage fanclub? dat waren toch mannen met baarden?
hij is inderdaad vaker langsgekomen, maar een paar dagen geleden moet ik hem gemist hebben. Entroducing is een fijn plaatje.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:47 schreef Grobbel het volgende:
En die mag onderhand ook wel in de openingspost, tweede keer in een paar dagen tijd dat ik die goed beantwoord.![]()
En misschien al de vierde of vijfde keer in 3 jaar trivia.
Jason Nevinsquote:Op zondag 10 juli 2005 16:52 schreef bartrid het volgende:
eentje maar?
Eentje maar, inderdaad. Hij zal er wel meer gedaan hebben, maar die is iedereen allang weer vergeten. Of doet er uberhaupt niet echt toe.quote:
Volgens mij speelde hij ook mee in die clip van die Run DMC remix - alleen droeg ie toen een bril.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:01 schreef bartrid het volgende:
altijd gedacht dat dat een neger was. Niet dus.
da's idd al de helft van de naam van de act. nu nog iets met kleuren en zo erbijquote:Op zondag 10 juli 2005 17:35 schreef bartrid het volgende:
strobe?
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:36 schreef bartrid het volgende:
hmm black strobe?
quote:The father of, French composer Pierre Schaeffer, was among the most visionary artists of the postwar era. Through the creation of abstract sound mosaics divorced from conventional musical theory, he pioneered a sonic revolution which continues to resonate across the contemporary cultural landscape, most deeply in the grooves of hip-hop and electronica. Born in 1910, Schaeffer was not a trained musician or composer, but was instead working as a radio engineer when he founded the RTF electronic studio in 1944 to begin his first experiments in what would ultimately be dubbed
. Working with found fragments of sound — both musical and environmental in origin — he assembled his first tape-machine pieces, collages of noise manipulated through changes in pitch, duration, and amplitude; the end result heralded a radical new interpretation of musical form and perception.
Het heeft verder niks met rock of industrial te maken, wel puur dansmuziek met harde snares en hip analoog distortiongefriemel eroverheenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:41 schreef bartrid het volgende:
de naam Ivan Smagghe komt mij wel bekend voor en een zwaar dansbare rammstein klinkt interessant
zolang het maar heavy is, vind ik het bestquote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Het heeft verder niks met rock of industrial te maken, wel puur dansmuziek met harde snares en hip analoog distortiongefriemel eroverheen![]()
nee, een Franse naam.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ontopic: ambient ??
Tuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Musique concrète?
Natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 18:52 schreef bartrid het volgende:
Renee de Haan?
quote:When the law break in
How you gonna go?
Shot down on the pavement
Or waiting on death row
Yep, punt is ook al gegevenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heeft iemand mijn vraag nog gedaan?
Ik denk dat GLO 'm wel beantwoordt als ie uit de gevangenis komt of terug van vakantie isquote:Op zondag 10 juli 2005 19:05 schreef peaceman het volgende:
iemand al een idee bij mijn openstaande vraag?
Is ie dan op vakantie? Hij was ineens verdwenen zo leek het.... Bukgeit hebben we ook al in geen weken gezien..... Newbie is zelfs al lang niet geweest.... Waar gaat dat heen met deze trivia-wereld....?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat GLO 'm wel beantwoordt als ie uit de gevangenis komt of terug van vakantie is
fluister het antwoord maar in mijn oor dan...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:07 schreef bartrid het volgende:
welke is dat? Beantwoord eerst die van mij maar, dan mag jij door
Daar heeft belsen me volgens mij een keer op gewezen in het muziekassociatiespelquote:Op zondag 10 juli 2005 19:17 schreef bartrid het volgende:
Zeer bekende Engelse punk band. Dit nummer heeft een van de bekendste basslines die ooit nog gesampled is door Beats International op Dub be good to me en komt van hun bekendste album.
Guns of Brixton dus...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:24 schreef bartrid het volgende:
misschien dat dit stukje je op weg helpt:
You can crush us
You can bruise us
But you'll have to answer to
ooh,
Denk ook aan wapens en een wijk in Londen.
strak in pakquote:Op zondag 10 juli 2005 19:35 schreef bartrid het volgende:
mudvayne toch?
My thoughts exactly, maar dat is niet juistquote:Op zondag 10 juli 2005 19:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
bekende foto, maar weet 'm nog niet te plaatsen![]()
beetje coal chamber-achtige muziek geloof ik???
ietsjes minder nu-metal dan Coal Chamber en meer Fear Factory/industrial invloeden.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
bekende foto, maar weet 'm nog niet te plaatsen![]()
beetje coal chamber-achtige muziek geloof ik???
nee da's de nieuwe band van de zanger van Coal Chamber.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Devil Driver?
quote:'s roots trace to the Midwest, where vocalist/guitarist Wayne Static grew up in Michigan and drummer Ken Jay in Illinois. They ended up in Chicago separately, but were introduced at the record store where Jay worked by Smashing Pumpkins vocalist Billy Corgan. Static and Jay decided to head west to California and start up a new band. Shortly after their arrival, Osaka-native Koichi Fukada responded to the duo's ad and became their new guitarist, as well as programmer.
ja niet zo moeilijk toch? Dat haar van de zanger zou een weggervertje moeten zijnquote:
quote:xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
Oh yeah, well ard!
You may pronounce us guilty a thousand times over, but the goddess of the
Eternal court of history will smile and tear to tatters the brief of the
State prosecutor and the sentence of this court, for she acquits us
xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
History will absolve
Singing this will be the day that I die.
Yeahhhhhaaaa
(if your grandmother or any other member of your family should die whilst in the shelter,
Put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.)
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
Heh
Just think, war breaks out and nobody turns up.
(if any member the family should die whilst in the shelter, put them outside,
But remember to tag them first for identification purposes.)
(if your grandmother or any other member of the family should die whil... ...dentification purposes.)
Heh heh
It’s enough to make you wonder sometimes if you’re on the right planet.
Let’s go
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Cowboy no. 1
A born-again poor man’s son
On the air america
I modelled shirts by van heusen-yeah
You know
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Working on the black gas
Switch off your shield
Switch off and feel
I’m working on loving-yeah
Giving you back the good times
Ship it out-out
I’m working for the black gas
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Are we living in a land
Where sex and horror are the new gods?
Yeah
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
dan kun je de halve top 40 wel opdreunen over een paar wekenquote:Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef Charmian het volgende:
Aangezien ik dinsdag 2 weekjes naar de zon ga: noem 10 titelnummers die verwijzen naar vakantie, zon, strand en/of zee.
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Bob Marley - Sun is shining
10CC - Dreadlock Holiday
Cat Stevens - On the border
Righeira _ Vamos a la playa
Vengaboys - We're going to Ibiza
Madonna - Holiday
Dj Sven en Miker G - Holiday Rap
BB King - Sea of Love
Cliff Richard - Summer Holiday
Brian Adams - Summer of 69
| Forum Opties | |