abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28680857
Maar goed Dark Dancer: zoals ik al zei denk ik dat het Westen er een prijs voor gaat betalen als Irak als een puinhoop wordt achtergelaten. Die prijs vindt jij het waard? Dat liever dan dat Saddam er misschien nog zat?

En nu ben ik weg, werken. Vanaaf verder discussieren.
pi_28680914
tja. toen wij werden onderdrukt door hitler en onschuldigen werden vermoord waren we maar al te blij dat die amerikanen hier kwamen vechten.

zelfde gebeurd in irak/afghanistan. alleen nu doen we zo moeilijk erover. denk je dat in WO2 er geen dingen fout gedaan werden door de amerikanen tegenover duitse gevangenen. hoor je anders nieman over klagen.

vrijheid is iets kostbaars maar kennelijk is dat aan de meeste fokkers niet besteed aangezien ze de waarde ervan niet weten te schatten.
Islam=facisme
pi_28681140
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:36 schreef DarkDancer het volgende:
tja. toen wij werden onderdrukt door hitler en onschuldigen werden vermoord waren we maar al te blij dat die amerikanen hier kwamen vechten.

zelfde gebeurd in irak/afghanistan. alleen nu doen we zo moeilijk erover. denk je dat in WO2 er geen dingen fout gedaan werden door de amerikanen tegenover duitse gevangenen. hoor je anders nieman over klagen.

vrijheid is iets kostbaars maar kennelijk is dat aan de meeste fokkers niet besteed aangezien ze de waarde ervan niet weten te schatten.
Ow.. maar Amerika heeft in Vietnam zich ook niet van z'n beste kant laten zien. De vraag is: wanneer worden we eindelijk beschaafd? Je zou zeggen dat de VS zou leren van de fouten. Maar ik geloof al helemaal niet meer dat het om een fout ging. Die martelingen waren opzet en kwamen uit de koker van Rumsfeld.

Worden die martelingen eindelijk naar buiten gebracht (wat heeft dat verdomd lang geduurd zeg!) dan wakkert het dat nog meer haat aan bij terroristen (die kunnen hun achterlijke stellingen daarmee onderbouwen) en bij de gewone islamitische burgers. Dus dan is armoede niet de enige oorzaak. Ooit zal het een oorzaak zijn geweest maar het is idd vooral de frustratie over de Palestijnse kwestie en de willekeur van optreden van de VS in de jaren tachtig en negentig in het Midden-Oosten. Osama bin Laden heeft(had) zoveel geld dat hij helemaal niet hoefde wakker te liggen van de VS. Toch ging hij de strijdt om zijn volk te redden van de imperialisten. Het is diep geloof... diep geloof dat wij hier eeuwen terug ook hebben gehad en dat je alleen nog maar bij fundamentalisten ziet.
pi_28681373
sorry maar kun jij mij een oorlog noemen waarbij erg geen mensenrechten zijn geschonden?
elke oorlog is wreed en zullen de landen/groepen in oorlog wreedheden begaan.

de soort van wreedheden is dan nog toonaangevend. ja amerikaanse soldaten zullen zich niet netjes hebben gedragen maar over de koran pissen of een gevangen genomen soldaat aan een hondenriem is iig minder wreed dan een opname waarbij iemands hoofd word afgezaagd.
Islam=facisme
pi_28681391
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:54 schreef DarkDancer het volgende:
sorry maar kun jij mij een oorlog noemen waarbij erg geen mensenrechten zijn geschonden?
elke oorlog is wreed en zullen de landen/groepen in oorlog wreedheden begaan.

de soort van wreedheden is dan nog toonaangevend. ja amerikaanse soldaten zullen zich niet netjes hebben gedragen maar over de koran pissen of een gevangen genomen soldaat aan een hondenriem is iig minder wreed dan een opname waarbij iemands hoofd word afgezaagd.
Heb het even over martelingen. Dingen die tegen de Geneefse Conventie in gaan.
pi_28681473
Blair houdt zijn hoofd koel...hij laat goed leiderschap zien.

heethoofden die meteen het hele midden oosten willen nuken mogen dood
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 10 juli 2005 @ 14:58:59 #87
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28681477
quote:
Op zondag 10 juli 2005 10:48 schreef McCarthy het volgende:

[..]

vindt je het niet opvallend dat het alleen maar moslims zijn terwijl er wel armere gebieden zijn.
Nee, islamieten zijn nu eenmaal geweldadig.
pi_28681529
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nee, islamieten zijn nu eenmaal geweldadig.
Als ik je een christen aanwijs die ook geweldadig is.. dan haal ik je 'theorie' onderuit of niet?
pi_28681531
quote:
Op zondag 10 juli 2005 10:48 schreef McCarthy het volgende:

[..]

vindt je het niet opvallend dat het alleen maar moslims zijn terwijl er wel armere gebieden zijn.
Alleen maar moslims die...?
  zondag 10 juli 2005 @ 15:02:48 #90
93744 Finder_elf_towns
pi_28681567
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Als ik je een christen aanwijs die ook geweldadig is.. dan haal ik je 'theorie' onderuit of niet?
Nee hoor.
pi_28681592
ach mensen. deze discussie gaat de kant op van moslim fundi's en de aanpak. links fok en links nederland is nog niet rijp hiervoor.

allemaal ff wachten totdat een paar moslim-fundi's schiphol of amsterdam centraal opblazen en de marocjes juichend de straten oplopen.
Islam=facisme
pi_28681606
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nee hoor.
Islamieten lijken geweldadiger omdat ze meer betrokken zijn bij geweldadigheden dan andere groepen mensen. Jij zegt eerder dat het genetisch is of zo... of niet?>
pi_28681614
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:03 schreef DarkDancer het volgende:
allemaal ff wachten totdat een paar moslim-fundi's schiphol of amsterdam centraal opblazen en de marocjes juichend de straten oplopen.
En dan?
pi_28681643
en dan kunnen we heel misschien beginnen met de aanpak van die radicale niet geintegreerde groeperingen hier. maar jah waarschijnlijk is het dan al te laat en zullen veel mensen het recht in eigen handen nemen....
Islam=facisme
pi_28681718
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:05 schreef DarkDancer het volgende:
en dan kunnen we heel misschien beginnen met de aanpak van die radicale niet geintegreerde groeperingen hier. maar jah waarschijnlijk is het dan al te laat en zullen veel mensen het recht in eigen handen nemen....
Iets zegt me dat je de huidige aanpak van deze groeperingen niet goed genoeg vindt?
pi_28681840
ik vind het idd slap gelul hier in nederland.
een of andere uitspraak van een filosoof was dat men de samenleving op menswaardigheid kon beoordelen op de manier waarop men zijn gevangenen behandelde.
als dat de maatstaf is dan is nederland doorgeschoten aangezien daders meer rechten onderhand hebben dan de slachtoffers.

politie is pispaaltje terwijl die gasten niks kunnen doen terwijl ze wel willen.
dan de spaanse aanpak. gewoon eerst slaan en dan vragen wat het probleem is. werkt gewoon goed hoor.

nederlanders zijn in de ogen van de meeste moslims hier heidenen en dus lager (facistische trekjes) en handelen daar ook naar.
naja zullen wel allemaal incidenten zijn en als straks schiphol platligt dan zal het wel weer onze schuld zijn...
Islam=facisme
  zondag 10 juli 2005 @ 15:26:50 #97
93744 Finder_elf_towns
pi_28682151
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef DarkDancer het volgende:
ik vind het idd slap gelul hier in nederland.
Inderdaad, ik ben pas tevreden als de anti-terreurwetten die in Israël van kracht zijn in Nederland zijn ingevoerd. Als er dan nl. iets gebeurd kan de overheid zichzelf niets verwijten.
  zondag 10 juli 2005 @ 15:42:21 #98
93744 Finder_elf_towns
pi_28682588
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Islamieten lijken geweldadiger omdat ze meer betrokken zijn bij geweldadigheden dan andere groepen mensen. Jij zegt eerder dat het genetisch is of zo... of niet?>
Ja, arabieren zijn geweldadiger, maar of het genetica is, is natuurlijk vrij grof. Het is eerder die debiele shaamte en/of (eer)wraak-cultuur, maar dat is uiteraard een andere discussie.
pi_28682631
Arabieren of islamieten? Geloof of shaamte en/of (eer)wraak-cultuur? Wat bedoel je nou?
  zondag 10 juli 2005 @ 15:53:17 #100
3542 Gia
User under construction
pi_28682909
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Nee, pas als pakweg 10 % van de christenen crimineel is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')