Ow.. maar Amerika heeft in Vietnam zich ook niet van z'n beste kant laten zien. De vraag is: wanneer worden we eindelijk beschaafd? Je zou zeggen dat de VS zou leren van de fouten. Maar ik geloof al helemaal niet meer dat het om een fout ging. Die martelingen waren opzet en kwamen uit de koker van Rumsfeld.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:36 schreef DarkDancer het volgende:
tja. toen wij werden onderdrukt door hitler en onschuldigen werden vermoord waren we maar al te blij dat die amerikanen hier kwamen vechten.
zelfde gebeurd in irak/afghanistan. alleen nu doen we zo moeilijk erover. denk je dat in WO2 er geen dingen fout gedaan werden door de amerikanen tegenover duitse gevangenen. hoor je anders nieman over klagen.
vrijheid is iets kostbaars maar kennelijk is dat aan de meeste fokkers niet besteed aangezien ze de waarde ervan niet weten te schatten.

Heb het even over martelingen. Dingen die tegen de Geneefse Conventie in gaan.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:54 schreef DarkDancer het volgende:
sorry maar kun jij mij een oorlog noemen waarbij erg geen mensenrechten zijn geschonden?
elke oorlog is wreed en zullen de landen/groepen in oorlog wreedheden begaan.
de soort van wreedheden is dan nog toonaangevend. ja amerikaanse soldaten zullen zich niet netjes hebben gedragen maar over de koran pissen of een gevangen genomen soldaat aan een hondenriem is iig minder wreed dan een opname waarbij iemands hoofd word afgezaagd.

Nee, islamieten zijn nu eenmaal geweldadig.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
vindt je het niet opvallend dat het alleen maar moslims zijn terwijl er wel armere gebieden zijn.

Als ik je een christen aanwijs die ook geweldadig is.. dan haal ik je 'theorie' onderuit of niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, islamieten zijn nu eenmaal geweldadig.

Alleen maar moslims die...?quote:Op zondag 10 juli 2005 10:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
vindt je het niet opvallend dat het alleen maar moslims zijn terwijl er wel armere gebieden zijn.

Nee hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als ik je een christen aanwijs die ook geweldadig is.. dan haal ik je 'theorie' onderuit of niet?

Islamieten lijken geweldadiger omdat ze meer betrokken zijn bij geweldadigheden dan andere groepen mensen. Jij zegt eerder dat het genetisch is of zo... of niet?>quote:

En dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:03 schreef DarkDancer het volgende:
allemaal ff wachten totdat een paar moslim-fundi's schiphol of amsterdam centraal opblazen en de marocjes juichend de straten oplopen.

Iets zegt me dat je de huidige aanpak van deze groeperingen niet goed genoeg vindt?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:05 schreef DarkDancer het volgende:
en dan kunnen we heel misschien beginnen met de aanpak van die radicale niet geintegreerde groeperingen hier. maar jah waarschijnlijk is het dan al te laat en zullen veel mensen het recht in eigen handen nemen....

Inderdaad, ik ben pas tevreden als de anti-terreurwetten die in Israël van kracht zijn in Nederland zijn ingevoerd. Als er dan nl. iets gebeurd kan de overheid zichzelf niets verwijten.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef DarkDancer het volgende:
ik vind het idd slap gelul hier in nederland.

Ja, arabieren zijn geweldadiger, maar of het genetica is, is natuurlijk vrij grof. Het is eerder die debiele shaamte en/of (eer)wraak-cultuur, maar dat is uiteraard een andere discussie.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Islamieten lijken geweldadiger omdat ze meer betrokken zijn bij geweldadigheden dan andere groepen mensen. Jij zegt eerder dat het genetisch is of zo... of niet?>

Nee, pas als pakweg 10 % van de christenen crimineel is.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als ik je een christen aanwijs die ook geweldadig is.. dan haal ik je 'theorie' onderuit of niet?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |