^&*$^*@)(*#)($&@%^ ik heb een HEKEL aan kinderen die bij gebrek aan speelruimte alle gangen afrennen en tussen kledingrekken doorkruipen en overal blijven staan omdat hun ouders er zodra ze binnen zijn niet meer naar omkijken!!quote:Gemak dient de mens. Dat begrijpen wij. Daarom hebben wij de leeftijdsgrens voor toegang aangepast. Per 1 maart zijn ook kinderen onder 10 jaar welkom. Hoeft u geen oppas meer te regelen als u naar Makro wilt. U bent samen met uw kinderen van harte welkom.
Maximaal 2 volwassen hebben toegang tot de vestiging. Het aantal kinderen dat onder begeleiding de vestiging in mag is onbeperkt.
Wij verzoeken u om de kinderwagen en/of buggy in de auto achter te laten.
Gewoon een aantal kleuterklassen onder begeleiding van een lerares met de Makropas van de school en dan komen ze wel weer terug op die beslissingquote:Het aantal kinderen dat onder begeleiding de vestiging in mag is onbeperkt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:07 schreef Allan24 het volgende:
Småland
Dat scheelt toch weerquote:Wij verzoeken u om de kinderwagen en/of buggy in de auto achter te laten.
Bij de Aldi hebben ze 3 of 4 kassa's, bij de Makro 35quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:33 schreef Slachtkalf het volgende:
Bij de Aldi kan je ook goedkoop spullen kopen hoor
Klopt, met de Makropas mag je sinds kort ook bij LK naar binnen (en vice versa), zo stond in de folder.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:39 schreef Piepje het volgende:
de Makro is toch zoiets als de Lucas Klamer? Daar ging ik vroeger ook wel mee naar toe met mijn ouders, vond ik altijd geweldig
... mochtenquote:
Rijke mensen, bij de Makro? Je bent er zeker nog nooit geweest?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:33 schreef Slachtkalf het volgende:
Ach ja...de Makro...Tent waar rijke mensen zo goedkoop mogelijk kunnen hamsteren.
Het is wat.
ja inderdaad voor je werk, geloof je het zelf ook?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef RemcoDelft het volgende:
De reden dat kiddies niet naar binnen mochten was iets met de verzekering is mij ooit verteld....
Nu krijg je al die blaten die daar rondlopen; ze horen er simpelweg niet (kinderen mee als je voor het werk gaat shoppen ==> kinderarbeid? )...
relatief wel vermogender hoor, vooral ondernemers... maar daar zit ook weer heel veel arbeidersvolk (aannemersvrouwen enzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:51 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Rijke mensen, bij de Makro? Je bent er zeker nog nooit geweest?
ook dat valt wel mee; ik ken veel van de inkoopprijzen voor electronica en ze gaan gemiddeld lager dan de meeste vergelijkbare winkels, waar je anders misschien stad en land voor af moet zoekenquote:De Makro verkoopt spullen boven de gewone winkelprijs aan mensen (die er in trappen) omdat ze denken dat ze goedkoop uit zijn. Ze spelen groothandel terwijl je een echte winkelier er met een vergrootglas zult moeten zoeken.
dat wel jaquote:Paupers die een Makro-pas lenen van de voetbal-kantine en zich dan heel wat voelen...![]()
[/quote]quote:Toegegeven, ik kom er ook misschien één keer per jaar omdat de 'Winstpakkers' af en toe wél voordelig zijn. Ik probeer er wel zo snel mogelijk weer weg te komen met alleen de betreffende Winstpakker op mijn kar.
idd. Daarnaast kopen de meeste mensen daar standaard merkartikelen die ze in een supermarkt zouden laten liggen, waardoor ze per saldo alsnog veel duurder uitzijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:51 schreef Dante_A het volgende:
[..]
De Makro verkoopt spullen boven de gewone winkelprijs aan mensen (die er in trappen) omdat ze denken dat ze goedkoop uit zijn. Ze spelen groothandel terwijl je een echte winkelier er met een vergrootglas zult moeten zoeken.
Paupers die een Makro-pas lenen van de voetbal-kantine en zich dan heel wat voelen...![]()
Toegegeven, ik kom er ook misschien één keer per jaar omdat de 'Winstpakkers' af en toe wél voordelig zijn. Ik probeer er wel zo snel mogelijk weer weg te komen met alleen de betreffende Winstpakker op mijn kar.![]()
Als er een winkel zou zijn die met alles het goedkoopst zou zijn, zou de rest niet meer bestaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:51 schreef Dante_A het volgende:
[..]
De Makro verkoopt spullen boven de gewone winkelprijs aan mensen (die er in trappen) omdat ze denken dat ze goedkoop uit zijn. Ze spelen groothandel terwijl je een echte winkelier er met een vergrootglas zult moeten zoeken.
Paupers die een Makro-pas lenen van de voetbal-kantine en zich dan heel wat voelen...![]()
Toegegeven, ik kom er ook misschien één keer per jaar omdat de 'Winstpakkers' af en toe wél voordelig zijn. Ik probeer er wel zo snel mogelijk weer weg te komen met alleen de betreffende Winstpakker op mijn kar.![]()
*kuche*quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:52 schreef blackmage het volgende:
[..]
ja inderdaad voor je werk, geloof je het zelf ook?![]()
aha! nu komt de aap uit de mouw!!! spam!!!!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:58 schreef Allan24 het volgende:
En inderdaad, die winstpakkers zijn ècht heel aantrekkelijk soms. Bijvoorbeeld een wasmachine die overal ¤500-¤600 kost en bij de Makro als winstpakker ¤370 incl. BTW is. Die ¤130 krijg je er bij een gemiddelde witgoedverkoper niet af hoor.
jeuk aan je aars ofzo? je slaat allemaal wartaal uitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha! nu komt de aap uit de mouw!!! spam!!!!!!![]()
aarsbedreiging! ban!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jeuk aan je aars ofzo? je slaat allemaal wartaal uit
in verhouding overheerst het normale werkvolk.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
*kuche*
je moest eens weten hoeveel restaurants en andere horeca-zaken substantiële delen van hun inkoop doen bij toko's als de makro/lukas klamer en sligro
idd CREEPYquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:14 schreef zoalshetis het volgende:
zoek de 7 verschillen.
Why not?quote:
oja; daar kom ik ook nooit op zaterdag, dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:36 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Aaaaah, vooral die in Duivendrecht, topdrukte![]()
kind doodquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:52 schreef dr.dunno het volgende:
er zijn ook mensen die daar hun serieuze bedrijfsmatige inkopen doen; al dat gekloot met die kinderen leidt alleen maar af, regel dan een oppasruimte ofzo.
ikzelf ga er alleen maar heen voor de niet-dagelijkse boodschappen en impulsaankopenmaar kan me voorstellen dat het behoorlijk irritant is voor veel mensen, zeker omdat overal blerende kinderen zijn die roepen kijk mama deze tv (bovenop stapel dozen) kan bewegen
! *kleng->breek->kind dood/aan janken*
dat wel, och, hopen dat tijdens de vakantie, op een doordeweekse dag, ze de kids gewoon op school laten..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef _Boo_ het volgende:
Lekker dom van ze, dat was juist zo relaxed aan de Makro.
Ja, maar als je dus als ondernemer naar de Makro moet op een doordeweekse dag, loop je inkomen mis. Wij wel in ieder geval. We werken ook op zaterdag, maar wat minder dan door de week.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dat wel, och, hopen dat tijdens de vakantie, op een doordeweekse dag, ze de kids gewoon op school laten..
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha! nu komt de aap uit de mouw!!! spam!!!!!!![]()
Euh, ja? Zo druk was het er niet hoor. (Ik ben IKEA gewend op zaterdagen, heb je dat doorstaan dan overwin je alles.)quote:
Bij de IKEA zijn geen mandjes, maar tassenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef Chanandler het volgende:
Ik was een keer in de Ikea, had zo'n stel ouders hun kinderen in een draagmandje gestopt![]()
valt hij ff door de mand...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
Bij de IKEA zijn geen mandjes, maar tassen
heb ik ook 1 keer gemoeten. Was een week te jong. het rotwijf.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:22 schreef Skv het volgende:
Ik weet nog wel, vroeger als klein ventje (10 jaar ofzo), kwam ik er ook niet in
Moest ik 12 zijn.. heb toen 1,5 uur in mn eentje zitten wachten op die kutstoeltjes bij de ingang, terwijl mijn ouders lekker aan het shoppen waren
Kijk, dat klinkt goed, orde en tucht is de enige remediequote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:14 schreef erodome het volgende:
HEEEEEEEEEE dat wist ik nog niet dat kids nu ook naar binnen mogen, dat maakt het even een stuk makkelijker zeg!!!!!!!
Maak je geen zorgen, ik zal hem in toom houden met zware doodsbedreigingen
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ben zelf heftruckchauffeur bij de LK...
Ik wou eigenlijk net gaan vragen wat de LK was, maar ik neem aan dat dat dan die Lukas Klamer is.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:45 schreef Roellio het volgende:
Ik werk als vakkenvuller bij de Lukas Klamer...
Het is hetzelfde bedrijf, je kunt zelf met een pasje van de lukas klamer bij de makro binnenkomen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:52 schreef Farao het volgende:
Ik wou eigenlijk net gaan vragen wat de LK was, maar ik neem aan dat dat dan die Lukas Klamer is.
Nog nooit van gehoord eigenlijk, is dat ook zoiets als de makro ?
Jep. Overigens vanaf oktober onder 1 naam, Makro.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:52 schreef Farao het volgende:
[..]
[..]
Ik wou eigenlijk net gaan vragen wat de LK was, maar ik neem aan dat dat dan die Lukas Klamer is.
Nog nooit van gehoord eigenlijk, is dat ook zoiets als de makro ?
Da's handig.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:59 schreef Jarkie het volgende:
Het is hetzelfde bedrijf, je kunt zelf met een pasje van de lukas klamer bij de makro binnenkomen.
Grootverpakkingen diepvies-frituurzooiquote:Op maandag 11 juli 2005 01:08 schreef Farao het volgende:
![]()
Dan houden we 't maar bij de Makro in Nuth. Toch keuze en producten genoeg daar![]()
Wat domquote:Op maandag 11 juli 2005 01:19 schreef DaMook het volgende:
De MakroDaar geef ik altijd veel meer geld uit als dat de bedoeling is
. Ow dit ook meenemen, ow en dit en dit en en en ....
Nee, dat is een paar jaar geleden gedaan. Nu mag iedereen gewoon naar binnen.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:19 schreef DaMook het volgende:
Maar eerst mocht je op je 12e naar binnen en nu vanaf je 10e als ik het goed begrijp ? Die 2 jaar maakt niet echt veel uit lijkt me, zoveel meer kinderen zullen er daardoor niet rondlopen.
ja leuk, in de rij staan bij de Aldiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:33 schreef Slachtkalf het volgende:
Ach ja...de Makro...Tent waar rijke mensen zo goedkoop mogelijk kunnen hamsteren.
Het is wat.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:51 schreef Dante_A het volgende:
[..]
toen had ik nog geen makro pas, en jij ook nietquote:Op maandag 11 juli 2005 15:43 schreef Gloeidoos het volgende:
Jammer dat ze dat nu doen en niet 7 jaar geleden![]()
Daar heb je nog een punt ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef 18konijn het volgende:
Dat kinderen bij de makro naar binnen mogen, is volstrekt absurd. Ze hebben daar niks te zoeken.
Maar wat verkopen ze eik bij de Makro waarbij je kinderen nodig hebtquote:Op maandag 11 juli 2005 15:54 schreef kultivate het volgende:
Mijn ma verbaasde zich daar ook al over een tijdje geleden. Vroeger moest ik nog allerlei toeren uithalen om langs de bali te mogen, maar ja meer bezoekers is meer omzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |